هیچ وقت نگفتم: امروز بی خیال! فردا رژیم را شروع می کنم!

حمیدرضا عزیزی مصاحبه اختصاصی ما با حمیدرضا عزیزی جدیدترین رکورددار وب سایت دکتر کرمانی آقای عزیزی 34 ساله و ساکن تهران است و موفق شده است با استفاده از رژیم دکتر کرمانی، 23 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. وی در گفت و گو با سایت دکتر کرمانی، برایمان از تجربه ها و رمز موفقیتش در […]

رکورددار رژیم لاغری سایت دکتر کرمانی
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 10 دقیقه

تعداد بازدید 9391

تاریخ انتشار

حمیدرضا عزیزی

هیچ وقت نگفتم: امروز بی خیال! فردا رژیم را شروع می کنم! - 9 - - رکوردداران قدیم

مصاحبه اختصاصی ما با حمیدرضا عزیزی جدیدترین رکورددار وب سایت دکتر کرمانی
هیچ وقت نگفتم: امروز بی خیال! فردا رژیم را شروع می کنم! - 11 - - رکوردداران قدیم

آقای عزیزی 34 ساله و ساکن تهران است و موفق شده است با استفاده از رژیم دکتر کرمانی، 23 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد.
وی در گفت و گو با سایت دکتر کرمانی، برایمان از تجربه ها و رمز موفقیتش در کاهش وزن گفت که در ادامه می خوانید:
من همیشه اضافه وزن داشتم. از سن ٢٨ سالگي كه ازدواج كردم وزنم خيلي بالا رفت البته قبلش لاغر نبودم ولي هيچ وقت ١١٠ كيلوگرم نبودم. تا اینکه آخر تابستان از كمر درد و نفس تنگي و اينكه هيچ لباسي اندازه ام نمي شد کلافه شدم و تصميم گرفتم نزد دكتر كرماني بروم.
پیش از این، 10 جور رژيم گرفتم ولاغر شدم و دوباره وزنم برگشت ولي اين بار به صورت علمي ياد گرفتم چکار کنم، در اصل تجربه های قبلي بي سوادي من بود و همین علمی بودن رژیم دکتر کرمانی آن را از بقیه رژیم ها متفاوت کرده است.
من طرز درست غذا خوردن را از دكتر ياد گرفتم و بدخوري هايم را درست كردم، مخصوصاً از وقتي همايش رفتم خيلي چيزها ياد گرفتم مثلاً اینکه به آشپزی خيلي علاقه دارم و همه مدل غذاي ايراني و فرنگي را بلدم اما ايرادي كه داشتم این بود که تا اینکه غذا حاضر شود دائما ناخنک می زدم و شاید ٢٠ قاشق غذا مي چشیدم. بعد از آماده شدن غذا، تازه شروع مي كردم با دیگران غذا بخورم كه اين خودش هم صبحانه ام بود، هم ناهار و هم ميان وعده!

وزن اولیه: 109 کیلوگرم

وزن پایانی: 86 کیلوگرم
میزان کاهش وزن: 23 کیلوگرم

اولين بار كه در طول دو هفته، ٤ كيلوگرم لاغر شدم هم خودم هم خانواده ام واقعاً خوشحال شديم و این انگيزه فوق العاده ای برایم شد. رژیمم را از اول شهریور شروع کردم و در طول شش ماه به وزني كه خواستم رسيدم. رژيم های زیادی گرفتم، از رژيم كانادايي گرفته تا دكتر رفتن و خوردن قرص چربي سوز و توانستم از ٦ تا ١٣ كيلوگرم لاغر شوم اما وزنم سريع برگشت و تنها چيزي كه براي من داشت معده درد و عصبانيت بود.
رژيم دكتر كرماني برایم خيلي راحت تر از چیزی بود كه فكرش را مي كردم و باعث شد ١٢ نفر بخاطر لاغري من نزد دكتر كرماني بروند. الان ٢ ماه است که وزنم را ثابت نگه داشته ام و به همان شیوه ی رژیم دكتر کرمانی زندگي مي كنم. روزي ٢٥٥٠ كالري غذا مي خورم و هفته اي ٣ بار برنج. سس مايونز، نوشابه، روغن و خيلي چيزهاي مضر دیگر را هم حذف کرده ام.
من از وقتي لاغر شدم خيلي سريع و چابک شدم. پله ها را دو تا یکی بالا می روم و هر لباسي كه دلم بخواهد را مي توانم بدون پروو كردن بخرم كه اين قبلا برایم یک آرزو بود.
به این نتیجه رسیدم كه با اراده کافی به هرچه بخواهم می توانم دست پیدا کنم و وقتي همه از اراده ام تعریف می کنند خوشحال می شوم.

هیچ وقت نگفتم: امروز بی خیال! فردا رژیم را شروع می کنم! - 13 - - رکوردداران قدیم

غذاهاي آبدار و خورشتي را دوست دارم ولي غذاي مورد علاقه ام خورشت قيمه است. سوپ هم جزء آخرین غذاهاي مورد علاقه ام است. اگر بخواهم یک روز به خودم استراحت بدهم، دلم مي خواهد چلو خورشت قيمه با سيب زميني زياد بخورم!
انگيزه ام برای لاغری در ابتدا، خوش تیپ بودن وسلامتي بود. الان مادر و همسرم هميشه مشوق من بوده و هستند و چون خانمم مشوّقم بود، برنامه غذايی اش را با من هماهنگ كرد ولي در كل این تغییر سبک زندگی برایم راحت بود. اوايل رژيم کمی برایم سخت بود چون غذا را از همه چيز و همه كس بيشتر دوست دارم ولي الان اگر یک روز هم غذا نخورم برایم زیاد مهم نیست.
من به خاطر مصدوميت كتفم نمي توانم ورزش كنم ولي ورزش مورد علاقه ام واليبال است واز بچگي بازي مي كردم. از بین ورزش های هوازي هم، دويدن و پياده روي را دوست دارم. به خاطر ضعيف شدن عضلاتم، ٢٠روز كمر درد بدي داشتم و درد كتفم هم همينطور. دكتر گفت عضلاتم به خاطر رژیمی که گرفتم تحليل رفته اند.

هیچ وقت نگفتم: امروز بی خیال! فردا رژیم را شروع می کنم! - 15 - - رکوردداران قدیم

سايت دكتر کرمانی و کمک های مشاورین، تاثیر زیادی در رژيم و روحیه ام داشت. در حال حاضر نگران برگشت وزنم نیستم، چون حالا اطلاعات زيادی دارم و حواسم به کالری همه چيز هست.
در طول رژیم به هيج وجه پشيمان نشدم و هيچ روزي نگفتم امروز را بيخيال، فردا رژیم را شروع می کنم! هدفم این است که وزنم را ثابت نگه دارم و با ورزش، عضلاتم را قوي كنم.
به نظر من سالم و خوش هيكل زندگي كردن سخت هست ولي وقتي تناسب اندام داري اینکه دیگران اراده ات را تحسین می کنند خيلي لذت بخش است. تاثير مثبت درست غذا خوردن داشتن یک بدن سالم است که من اين حس را در متعادل شدن چربي كبدم تجربه کردم.
به نظر من اگر يك نفر اين همه سال خورده باشه و فقط دو تا سه هفته بتواند جلوي غذا خوردنش را بگیرد، ٣ الي ٤كيلو وزن کم می کند وانگيزه اش زياد شده و می تواند به رژیم ادامه دهد.
رمز موفقيت من اراده محكمي كه داشتم و ارزشی که برای بدن و سلامتی ام قائل شدم بود.


ثبت نام رژیم اینترنتی به اندام دکتر کرمانی
امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*