رژیم آنلاین دکتر کرمانی | نحوه ثبت نام

دسترسی به یک رژیم آنلاین موجب می‌شود به راحتی و صرف هزینه کمتر، رژیم مخصوص خود را دریافت کرده و زیر نظر کارشناسان رژیم، از آن پیروی کنید. در این قسمت شما را با انواع رژیم آنلاین دکتر کرمانی آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

پیش از هر چیزی، اگر می‌خواهید بدانید با توجه به قد خود اضافه یا کمبود وزن دارید، باکس‌های زیر را پر کرده و شاخص توده بدنی یا بی ام ای خود را مشاهده کنید:

top-main-bmi

با وارد کردن مشخصات دقیق خودت میتونی برای دریافت رژیم غذایی اقدام کنی

شاخص توده بدنی شما

شما   دارید

arrow

اضافه وزن

کیلوگرم

وزن فعلی

کیلوگرم

وزن مناسب

کیلوگرم

وزن سلامت

کیلوگرم
reload

دوباره امتحان کن

مزایای رژیم لاغری آنلاین نسبت به رژیم حضوری

امروزه مشغله‌های زندگی، کمبود وقت و عدم امکان مراجعه افراد از شهرستان به شهرهای بزرگ سبب برتری رژیم غذایی آنلاین نسبت به حضوری شده است. رژیم غذایی آنلاین نه تنها با رژیم حضوری تفاوت چندانی ندارد، بلکه مزایای بیشتری هم دارد که در ادامه به آنها پرداخته شده است.

در ادامه مزایای رژیم آنلاین را از زبان دکتر کرمانی می‌شنوید:

انواع رژیم‌های آنلاین دکتر کرمانی

رژیم‌های آنلاین دکتر کرمانی با توجه به خصوصیات فردی متقاضیان، برای طیف وسیعی از کاربران قابل استفاده هستند که در ادامه درباره آن‌ها صحبت خواهیم کرد:

رژیم آنلاین دکتر کرمانی | نحوه ثبت نام - 6 - رژیم آنلاین -

رژیم چاقی

بر خلاف تصور عموم افزایش وزن، بسیار چالش‌برانگیزتر از کاهش وزن است زیرا امکان چاقی در رژیم افزایش وزن وجود دارد. در رژیم آنلاین چاقی دکتر کرمانی شما بدون آنکه اضافه وزن پیدا کنید، مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را دریافت کرده و آهسته و پیوسته و به مقدار مورد نیاز، وزن‌تان افزایش پیدا می‌کند.

رژیم لاغری

اساس کاهش‌وزن موفق، یک رژیم لاغری سالم و کنترل‌شده همراه با افزایش فعالیت بدنی برای ایجاد یک سبک زندگی سالم است. البته انگیزه‌های درونی مانند افزایش سلامتی و انرژی، عزت نفس و‌ داشتن کنترل شخصی، شانس موفقیت کاربران را در مدیریت مادام‌العمر وزن افزایش می‌دهد.

رژیم لاغری دکتر کرمانی انواع مختلفی دارد:

  • رژیم بیسیک سه ماهه
  • رژیم کتوژنیک
  • رژیم کتوویژن مخصوص تیروئیدی‌ها
  • رژیم کودک
  • رژیم بارداری
  • رژیم شیردهی
  • رژیم دیابت
campaign

رژیم دکتر کرمانی تنها رژیمیه که حسرت هیچ غذایی رو به دلت نمی‌ذاره کافیـه همیـن الان تصمیم بگیری که می‌خـوای وزنت رو کم کنی و به اون اندامی که همیشه آرزوش رو داشتی برسی! از همین لحظه ما کنارتیم تا باهم به هدفت برسیم.

رژیم بیسیک سه ماهه

منظور از رژیم بیسیک سه ماهه همان رژیم سفره خانواده است که بر اساس ویژگی‌های جسمانی خود، برنامه غذایی‌ای برای شما تدوین می‌شود که طبق آن می‌توانید تمام غذاهایی که دوست دارید را میل کنید، اما به میزانی که برای شما مشخص شده است.

رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژنیک نوعی رژیم سالم و اصولی است که در آن میزان کربوهیدرات به حداقل رسیده، اما میزان چربی و پروتئین آن بالاست. در این رژیم هرگونه تقلب یا چیت کردن، موجب خروج از فاز کتوزیس خواهد شد. در مقاله صفر تا صد رژیم کتوژنیک می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به این رژمی را به دست آورید.

رژیم کتوویژن

کتوویژن، نوعی رژیم کتوژنیک است با این تفاوت که برای افراد مبتلا به کم کاری تیروئید که قادر به گرفتن رژیم کتوژنیک نیستند و همچنین افرادی که قصد خروج از رژیم را دارند مناسب است.

رژیم کودک

اصول تغذیه برای کودکان، با اصول تغذیه برای بزرگسالان متفاوت است. کودکان در سنین مختلف به مقادیر متفاوتی از مواد مغذی خاص احتیاج دارند که در رژیم کودک و نوجوان دکتر کرمانی به آن توجه شده است.

رژیم بارداری

تغذیه برای یک زن، در هیچ زمان دیگری از زندگی به اندازه قبل، هنگام و بعد از بارداری اهمیت ندارد. در رژیم غذایی بارداری باید تمام گروه‌های غذایی گنجانده شود. افزایش وزن بهینه بین 12 الی 17 کیلوگرم در یک زن لاغراندام به اطمینان از‌داشتن نوزادی با جثه سالم کمک می‌کند. در رژیم بارداری دکتر کرمانی به این نکته مهم اشاره شده است تا وزن مادر بیش از اندازه زیاد نشود.

رژیم شیردهی

بعد از دوره بارداری، اکثر خانم‌ها به دنبال کاهش وزن هستند اما در عین حال نگران این مساله هستند که میزان شیردهی‌شان کمتر شود. در رژیم شیردهی دکتر کرمانی بدون آنکه میزان شیر مادر کم شود یا کودک دچار سوتغذیه شود، مادر می‌تواند وزن خود را به تعادل رسانده و میزان کیفیت و حجم شیر خود را افزایش دهد.

رژیم دیابت

غذاهایی که افراد مبتلابه دیابت مصرف می‌کنند، نه تنها در نحوه مدیریت دیابت، بلکه در میزان احساس خوب و میزان انرژی روزانه آن‌ها نیز تأثیر می‌گذارد. یکی از موارد مهم در رژیم آنلاین دیابت، کم‌کردن حجم بعضی از غذاهاست. به این‌ترتیب، هم مدیریت وزن ساده‌تر شده و هم دیابت کنترل می‌شود.

ویژگی خدمات رژیم آنلاین دکتر کرمانی چیست؟

یک رژیم آنلاین نیاز به پشتیبانی تیمی متشکل از پزشکان، متخصصان تغذیه، روانشناسان و مربیان تناسب اندام دارد تا با ارائه بهترین برنامه‌های رژیم غذایی و ورزش‌های منحصربه‌فرد از کاربر و هدف او حمایت کنند. برخی از مهمترین ویژگی‌های رژیم‌های دکتر کرمانی عبارتند از:

رژیم آنلاین دکتر کرمانی | نحوه ثبت نام - 12 - رژیم آنلاین -

5 از 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
-شیوا سرجوقیان 1402/12/26

درود ون دیابتی هستم و تیرویئد کم کار هم دارم مدت ۱ ساله با بیماری ویروسی که گرفتم کنترل قند من بسیار سخت شده و خیلی از سیستمهای عصبیم هم اسیب دیده با کتو اشنا هستم مشکلی هم باهاش ندارم تو ۴ ماه اخیر ناگهانی از ۶۲.۳۰۰ به ۷۵.۵۰۰ رسیدم میخوام ببینم کتو اگه برام مناسبه برام زحمت دریافت رژیم و مراحل اونو بهم بگید

کارشناس به اندام 1402/12/27

عزیزم کتوژنیک مناسب شمانیست

-faranak 1402/12/15

سلام من رژیم وبرنامه ای برای درمان بواسیر می خواستم

کارشناس به اندام 1402/12/16

سلام عزیزم برنامه صرفا درمانی ارائه نمیشه

-فرزانه صوفی 1402/12/14

من بیماری لوپوس دارم آیا می توانم از برنامه رژیم شما را استفاده کنم

کارشناس به اندام 1402/12/15

عزیزم رژیم سفره خانواده رومیتونین بگیرید روی لینک بزنید وثبت نام کنید

-فاطمه امینی رنجبر 1402/12/10

سلام من الان تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۶۴۰ هزار تومان پرداختم صفحه اینترنت رفت منم دگه نتونستم رسید برایتان ارسال کنم . پیام میفرستم میگه تکراریه . شما شماره ایتا بفرستید تا برایتان رسید بفرستم . کد رهگیری ۰۹۶۸۳۵، لطفا جواب دهید

کارشناس به اندام 1402/12/11

سلام عزیزم پرداخت آنلاین بود برنامه فعاله میتونین روی لینک بزنید ورژیم وانتخاب ‌کنید

-شقایق هوشمند 1402/12/09

سلام خسته نباشید رژیم مخصوص بیماری نقرص میخاستم

کارشناس به اندام 1402/12/10

سلام سلامت باشید عزیزم چنین برنامه ای نداریم

-