14 روش رفع گرسنگی در رژیم

رژیم به معنی حذف غذاها نیست!

برای رفع گرسنگی در رژیم ابتدا باید از یک رژیم لاغری اصولی و استاندارد پیروی کنید که غذاها و وعده‌ها را بیش از اندازه محدود نکند. همچنین نوع غذاهای مجاز در یک رژیم نیز بسیار مهم است: باید از فیبر و پروتئین سالم بیشتر استفاده کنید…

4.4 از 5

زمان مطالعه 21 دقیقه

تعداد بازدید 58059

تاریخ انتشار

رفع گرسنگی در رژیم به چند روش، کاملا امکان‌پذیر است. به طور کلی، گرسنگی و اشتها سیگنال‌هایی هستند که بدن شما به انرژی نیاز دارد یا هوس یک نوع غذا را دارد. در حالی که احساس گرسنگی یک نشانه طبیعی از بدن شماست که زمان آن است که دوباره غذا بخورید، احساس گرسنگی دائمی، جالب نیست، به خصوص اگر تازه یک وعده غذایی را تمام کرده باشید. این ممکن است نشانه‌ای باشد که شما به اندازه کافی غذا نمی‌خورید یا ترکیب مناسبی از غذاها را نمی‌خورید.

اگر می‌خواهید وزن کم کنید، با شرایط سلامتی خاصی زندگی می‌کنید، یا از یک برنامه غذایی روتین جدید مانند روزه‌داری متناوب استفاده می‌کنید، ممکن است از خود بپرسید که چگونه احساس گرسنگی را در طول روز کاهش دهید.

برای آسان‌تر کردن این کار، ما این فهرست از ۱۴ روش مبتنی بر علم را برای کمک به کاهش گرسنگی و اشتها آماده کرده‌ایم:

مهمترین روش‌های رفع گرسنگی در رژیم

اگر می‌خواهید میان وعده‌های خود را محدود کنید یا از پرخوری خودداری کنید، نادیده گرفتن سیگنال‌های گرسنگی بدن‌تان می‌تواند سخت باشد. روش‌های زیر می‌تواند به شما برای کنترل و کاهش گرسنگی در رژیم لاغری کمک کند:

رفع گرسنگی با غذاهای سیرکننده

سعی کنید غذاهایی را انتخاب کنید که احتمال رضایت شما را بیشتر می‌کند. به عنوان مثال، یک سیب با کره بادام زمینی یک میان وعده بسیار رضایت بخش‌تر از یک کراکر یا کیک است. همچنین نکات زیر را رعایت نمایید:

مصرف پروتئین بیشتر

 بسیاری درمورد این بحث می‌کنند که در کوتاه مدت، کربوهیدرات سیرکننده‌تر است یا چربی و این در حالیست که اطلاعات نشان می‌دهد پروتئین از هر دوی این موارد سیرکننده‌تر است.

تحقیقات در این مورد رو به افزایش است و نشان می‌دهد پروتئین می‌تواند در بلند مدت، مانع احساس گرسنگی شود. از پروتئین‌های سالم و کم چرب استفاده کنید مانند ماهی‌های کم چرب، مرغ بدون پوست و حتی گوشت قرمز کم چرب.

بهترین میوه برای رفع گرسنگی

اگر می‌توانید ابتدا میوه خشک را خیس کنید تا آب بیشتری جذب کند و در نتیجه شما را بیشتر سیر کند تا کمتر غذا بخورید. همچنین مراقب باشید که مصرف میوه خود را به دو وعده در روز محدود کنید و همیشه آن را با یک پروتئین و یا چربی متعادل کنید که برای تثبیت سطح قند خون شما که برای کاهش وزن بسیار مهم است، بهتر است.

میوه‌هایی مانند آووکادو، موز، سیب و گلابی از جمله میوه‌های سیرکننده هستند که می‌توانند انرژی زیادی به شما بدهند و سیرتان نگه دارند.

14 روش رفع گرسنگی در رژیم - - رفع گرسنگی در رژیم - رژیم لاغری
مصرف برخی میوه‌ها مانند موز و آووکادو برای رفع گرسنگی در رژیم توصیه می‌شوند.

نوشیدن چای سبز

این یک سرکوب کننده اشتها طبیعی است. وقتی احساس گرسنگی کردید، یک فنجان چای سبز داغ درست کنید. متوجه خواهید شد که گرسنگی شما کاهش می‌یابد و سطح انرژی شما بالاتر می‌رود.

چای سبز شامل هر نوع چایی است که فرآیند اکسیداسیون را طی نکرده باشد. آنها دارای آنتی اکسیدان‌های قوی به نام پلی فنول هستند. از افزودن شیرین کننده‌ها (مانند شکر، عسل یا شیرین کننده‌های مصنوعی) به چای سبز برای به حداکثر رساندن اثر سرکوب کننده اشتها خودداری کنید.

14 روش رفع گرسنگی در رژیم - 2 - رفع گرسنگی در رژیم - رژیم لاغری
چای سبز به رفع گرسنگی در رژیم کمک می‌کند.

نوشیدن آب بیشتر

وقتی احساس گرسنگی می‌کنید، ممکن است دچار کم آبی شده باشید. اگر احساس می‌کنید یک میان وعده می‌خواهید، ابتدا یک لیوان پر آب بنوشید. برخی از مطالعات نشان می‌دهند که نوشیدن آب قبل از غذا نیز می‌تواند باعث شود سریع‌تر احساس سیری کنید.

در حالی که نوشیدن آب راه خوبی برای مهار گرسنگی است، نوشیدن نوشیدنی های شیرین اینطور نیست. نوشابه‌ها و آبمیوه‌ها می‌توانند باعث افزایش قند خون و سپس افت شدید آن شود، که واقعاً می‌تواند اشتهای شما را مختل کند.

با نوشیدن یک لیوان آب، متوجه می‌شوید که آیا واقعاً گرسنه هستید یا به دلیل احساسات خود احساس گرسنگی می‌کنید. اگر آب ساده مورد علاقه شما نیست، به جای آن آب گازدار بنوشید.

campaign

رژیم دکتر کرمانی تنها رژیمیه که حسرت هیچ غذایی رو به دلت نمی‌ذاره کافیـه همیـن الان تصمیم بگیری که می‌خـوای وزنت رو کم کنی و به اون اندامی که همیشه آرزوش رو داشتی برسی! از همین لحظه ما کنارتیم تا باهم به هدفت برسیم.

مصرف فیبر بیشتر

هیچ لیست غذایی بدون آوردن نام فیبر نمی‌تواند کامل شود. فیبر می‌تواند حداقل از دو راه به بهبود گرسنگی کمک کند. نخست کشش فیزیکی معده است که یکی از نشانه‌های مقدار غذای خورده شده است. وقتی معده به صورت فیزیکی کشیده می‌شود مغز فکر می‌کند شما سیر شده‌اید. غذاهای سرشار از فیبر با حجم بالا (غذاهایی که حجم بالا و کالری پایین دارند)، کشش معده را به خوبی انجام می‌دهند.

به علاوه فیبر، خالی شدن شکم را کند می‌کند یعنی در این حالت نرخ خارج شدن غذا از معده رو به کاهش می‌رود. غذایی که فیبر زیادی دارد با نگه داشتن طولانی‌تر غذا در معده، به فرد رژیم گیرنده کمک می‌کند برای مدت زمان بیشتری احساس سیری کند.

14 روش رفع گرسنگی در رژیم - 8 - رفع گرسنگی در رژیم - رژیم لاغری
برای رفع گرسنگی در رژیم فیبر بیشتری مصرف کنید.

مصرف متعادل چربی سالم

جدا از بحثی که درباره کربوهیدرات مقابل چربی به آن اشاره شد، تحقیقات نشان داده برنامه‌های غذایی که مقدار بسیار کمی چربی دارند باعث می‌شود افراد، چه در کوتاه مدت و چه بلند مدت گرسنگی را تجربه کنند.

چربی خوراکی نیز درست مانند فیبر، خالی شدن معده را کند می‌کند. با اینکه چربی‌های خوراکی در کوتاه مدت، زیاد قادر به دفع گرسنگی نیستند اما دریافت مقدار کافی آن می‌تواند رژیم گیرنده را در بلندمدت راضی نگه دارد و مانع احساس گرسنگی شدید شود. تحقیقات نشان داده برنامه‌های غذایی حاوی چربی مناسب، پایبندی افراد به رژیم را افزایش می‌دهند.

14 روش رفع گرسنگی در رژیم - 10 - رفع گرسنگی در رژیم - رژیم لاغری
مصرف چربی‌های سالم برای رفع گرسنگی در رژیم یک گزینه عالی است.

روزه داری متناوب

رژیم روزه داری متناوب یکی از مواردیست که به تازگی در دنیا مورد قبول و مورد استفاده قرار می‌گیرد و روشش به این شکل است که یک فرد حدود ۱۶ تا ۲۰ ساعت غذایی نمی‌خورد و به جایش در یک دوره زمانی کوتاه، بیشتر غذای سهمیه‌اش را میل می‌کند.

تحقیقات بسیاری تا به حال این سبک را مورد بررسی قرار داده اند و به این نتیجه رسیدند که واقعا مزایای زیادی برای ما دارد. این روش برای کسانی که دوست دارند یکی دو وعده مفصل در طول روز داشته باشند بسیار کارآمد است و می توانند با مشورت پزشک‌شان آن را امتحان کنند.

14 روش رفع گرسنگی در رژیم - 12 - رفع گرسنگی در رژیم - رژیم لاغری
روزه‌داری متناوب یک روش عالی برای رفع گرسنگی در رژیم است.

رفع گرسنگی بدون غذا

به جز اینکه نوع رژیم لاغری در رفع گرسنگی موثر است اما روش‌های دیگری نیز برای کنترل آن وجود دارد:

توجه به غذا

سعی کنید وقتی غذا می‌خورید به این فکر کنید که چه می‌خورید. هنگامی که برای صرف غذا می‌نشینید، سایر عوامل حواس پرتی مانند تلویزیون یا تلفن خود را از خود دور کنید. همانطور که هر لقمه را می‌جوید، واقعاً به طعم و بافت غذا در دهان خود فکر کنید. تا از آن لذت بیشتری خواهید برد و احتمالاً برای مدت طولانی‌تری احساس سیری خواهید کرد. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که تکنیک‌های تمرکز حواس را آموزش می‌‌بینند، سطح استرس و اضطراب مزمن خود را کاهش داده و کمتر به سمت غذا خوردن پیش رفتند.

14 روش رفع گرسنگی در رژیم - 14 - رفع گرسنگی در رژیم - رژیم لاغری
برای رفع گرسنگی در رژیم به غذاهایی که می‌خورید توجه کنید تا به اندازه میل کنید.

ورزش

به خاطر مکانیزم‌های بی‌شماری که با هم در ارتباط هستند، ورزش این پتانسیل را دارد که گرسنگی را افزایش دهد، کاهش دهد و یا هیچ تاثیری رویش نداشته باشد. برخی افراد با ورزش، گلوکز خون‌شان کاهش پیدا می‌کند(این مساله ممکن است در اوایل برنامه زیاد ممکن است اتفاق بیفتد) و می‌تواند باعث تحریک گرسنگی شود.

بسیاری از محققان می‌گویند ورزش می‌تواند باعث کنترل اشتها شود اما این مورد پیچیده‌تر از آن است که بخواهیم به راحتی چنین ادعایی کنیم. احتمالا به این دلیل است که برخی افراد رژیم‌شان را با ورزش همراه می‌کنند و اینجاست که بحث روانی پیش می‌آید، یعنی فرد بعد از ورزش کردن با خود می‌گوید امروز خوب ورزش کردم چرا آن را با خراب کردن رژیمم بی‌اثر کنم؛ بنابراین ورزش به این شکل روی مهار اشتهایشان تاثیر می‌گذارد.

14 روش رفع گرسنگی در رژیم - 16 - رفع گرسنگی در رژیم - رژیم لاغری
ورزش در برخی افراد ممکن است به رفع گرسنگی در رژیم کمک کند.

با این حال گروهی دیگر از افراد هستند که از ورزش به عنوان بهانه‌ای برای بیشتر خوردن استفاده می‌کنند. در اینجا هم عامل روانی دخالت دارد، فرد با خود می‌گوید با ورزش ۱۰۰۰ کالری، به اندازه چیزبرگر سوزاندم. از آنجا که مردم معمولا میزان کالری که با ورزش می‌سوزانند را دست بالا می‌گیرند و در پایان همین ورزش، یکی از عوامل پرخوری و خراب کردن برنامه غذایی کاهش وزن‌شان می‌شود. پس در نتیجه ورزش در این مورد دو رو دارد، در بعضی افراد باعث افزایش تعهدشان به برنامه غذایی می‌شود و در بعضی نیز نتیجه‌ای معکوس دارد.

تنفس عمیق

نفس‌های پاک‌کننده می‌تواند به توقف گرسنگی شما کمک کند. یک نفس عمیق از طریق بینی خود بکشید و آن را از طریق دهان خارج کنید. این کار را 5 تا 10 بار دیگر انجام دهید و سعی کنید تمام مدت فقط روی تنفس خود تمرکز کنید. اگر در ابتدا گرسنه بودید، تنفس عمیق می‌تواند به شما کمک کند تا از این احساس خارج شوید.

14 روش رفع گرسنگی در رژیم - 18 - رفع گرسنگی در رژیم - رژیم لاغری
برای رفع گرسنگی در رژیم و کنترل غذا خوردن، چند ثانیه نفس عمیق بکشید.

تماس با یک دوست

با یک مکالمه خوب حواس خود را پرت کنید. اگر احساس می‌کنید گرسنه هستید، به بهترین دوست یا یکی از اعضای خانواده خود زنگ بزنید. وقتی با شخصی از طریق تلفن صحبت می‌کنید، کمتر احتمال دارد به میزان گرسنگی خود فکر کنید. در نظر داشته باشید ارسال پیامک و چت کردن مشکلی ندارد، اما به اندازه یک تماس تلفنی حواس‌پرت کننده نیست. اگر می‌توانید، سعی کنید با آنها تلفنی تماس بگیرید یا از طریق چت ویدیویی چت کنید.

14 روش رفع گرسنگی در رژیم - 20 - رفع گرسنگی در رژیم - رژیم لاغری
برای کاهش گرسنگی در رژیم و پرت کردن حواستان با یک آشنا تلفنی صحبت کنید.

گوش کردن به یک پادکست

پادکست‌ها بیشتر از گوش دادن به موسیقی حواس‌تان را پرت می‌کنند. هدفون خود را وصل کنید و پادکستی که دوست دارید به آن گوش دهید را بردارید. به آنچه گوینده می‌گوید و نحوه بیان آن تمرکز کنید تا ذهن خود را تغییر دهید و احساس گرسنگی نکنید.

مشغول شدن به یک سرگرمی

یک کار سرگرم کننده انجام دهید که احساس خوبی به شما بدهد. یک کار سرگرم‌کننده انجام دهید که احساس خوبی به شما بدهد. یک ساز موسیقی را تمرین کنید، به یک بازی رومیزی سرگرم کننده یا بازی های ویدیویی مشغول شوید یا یک کار هنری جدید را امتحان کنید. اگر بتوانید ذهن خود را از گرسنگی دور نگه دارید، کمتر وسوسه خواهید شد که به هوس‌های خود تسلیم شوید. سعی کنید چیزی واقعا جذاب را انتخاب کنید. پیمایش در شبکه‌های اجتماعی سرگرم‌کننده است، اما واقعاً ذهن شما را پرت نمی‌کند.

14 روش رفع گرسنگی در رژیم - 22 - رفع گرسنگی در رژیم - رژیم لاغری
برای کنترل گرسنگی در رژیم خود را به یک بازی یا کار هنری سرگرم کنید.

به اندازه کافی خوابیدن

مطالعات نشان می‌دهد که کم خوابی می‌تواند منجر به پرخوری شود. خواب به شما کمک می‌کند تا تعادل هورمون‌هایی را که باعث احساس گرسنگی(گرلین) یا سیری(لپتین) می‌شوند، در حالت تعادل حفظ کنید. بدون خواب کافی، گرلین بیشتری تولید خواهید کرد، سطح لپتین شما کاهش می‌‎یابد و این باعث می‌شود نسبت به زمانی که به خوبی استراحت می‌کنید، احساس گرسنگی بیشتری کنید. اکثر افراد بین 6 تا 10 ساعت خواب در شبانه روز نیاز دارند، اما این میزان در افراد مختلف می‌تواند متفاوت باشد.

14 روش رفع گرسنگی در رژیم - 24 - رفع گرسنگی در رژیم - رژیم لاغری
خواب کافی و با کیفیت یک راه رفع گرسنگی در ٰرژیم است.

آنچه از مقاله رفع گرسنگی در رژیم آموختیم:

برای رفع گرسنگی در رژیم باید به چند نکته کلیدی توجه کنید. اگر بدن‌تان مواد مغذی کافی داشته باشد، کمتر احساس گرسنگی خواهید کرد. سعی کنید 3 وعده غذایی متعادل در روز مصرف کنید که شامل میوه‌ها، سبزیجات، پروتئین‌های بدون چربی و غلات کامل باشد. از غذاهای فرآوری‌شده و کالری‌های خالی که می توانند در طول زمان احساس گرسنگی بیشتری در شما ایجاد کنند، دوری کنید.

منابع:

4.4 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
-فرشته لشنز 1402/11/09

صحبت ها مفید بودن ولی من یک مشگلی دارم ان هم یبوست گه خیلی مراجعه به پزشک کردم ولی متاسفانه باید وشاید نتیجه نگرقتم الان هم شکمم پره ولی گرسنه هم هستم

کارشناس به اندام 1402/11/10

عزیزم هر روز شکم رو با روغن زیتون ماساژ بدین وپیاده روی منظمی انجام بدین

- 1402/10/24

سلام در عرض چندماه میشه ۳۰کیلوکم کرد؟

کارشناس به اندام 1402/10/25

سلام حدود 8 تا9 ماه عزیزم

-مریم 1402/10/03

سلام من 23سالمه بعداز باردای دومم اضافه وزن گرفتم قدم 164وزنم83 میخام 65بشم این رژیم تاثیر داره و چند ماه تاثیر گذاره

کارشناس به اندام 1402/10/04

سلام بله عزیزم به رعایت کردن شما بستگی داره 4 تا5 ماهه میتونین وزن و کاهش بدین برای دریافت وشروع هم میتونین روی لینک کلیک کرده وثبت نام کنید

-آیدل 1402/06/13

سلام من دخترم ١٢سالمه شكمم بزرگه پهلو هم دارم میخوا م شکممو پهلو هام اب شه باید چیکار کنم

کارشناس به اندام 1402/06/14

سلام عزیزم برای لاغری وتناسب اندام میتونین روی لینک بزنیدوثبت نام رژیم وانجام بدین

-ناشناس 1402/05/21

سلام من دختر هستم و قدم ۱۶۲ هست و وزنم ۶۰ میخوام به ۵۰ کیلو برسم من ۲۳ ویلو کم کردم رو ورزن ۶۰ الان سه ماه هستش موندم نمیدونم چیکار کنم ...

کارشناس به اندام 1402/05/22

سلام عزیزم اگجر شرایط روداشته باشید با کتوژنیک میتونین پیش برید برای رژیم روی لینک بزنید وثبت نام کنید به خروج از استپ کمک میکنه

الینا 1402/05/04

سلام من دخترم 13 سالمه و قدم 166 و وزنم 55... ایا اضافه وزن دارم؟ ورزش میکنم و موقع خوردن غذا هم رعایت میکنم و پرخوری نمیکنم ولی چربی های شکمم تغییری نمیکنه و صورتم فقط اب میشه😕

کارشناس به اندام 1402/05/05

سلام عزیزم درحد۵ ۶ کیلو بله میتونین وزن وکاهش بدین وحتما برنامه اصولی رو برای لاغرشدن دنبال کنید

سابرینا 1402/04/06

سلام وقتتون بخیر میشه درمورد اینکه وقتی رژیم میگیریم کنارش ورزش هوازی هم انجام بدیم کل بدن اب میشه باهم من الان فقد میخوام شکم و پهلوهام آب شن باید چیکار کنم کل بدن باهم اب میشه وقتی رژیم میگیرم به نظرتون؟؟؟؟ من ورزش هوازی هم روزی ۲۵ دقیقه دارم با رقص تو خونه انجام میدم

کارشناس به اندام 1402/04/07

سلام عزیزم ورزش هوازی درکنارقدرتی باید باشه تابه نتیجه مطلوب برسید

-رومی 1402/01/12

سلام من دخترم قدم ۱۶۰ وزنمم ۴۹ یکسالی میشه که رژیم گرفتم اولا ۵۸ کیلو بودم حالا چیکار کنم که صورتم لاغر شده پر شه؟

کارشناس به اندام 1402/01/13

سلام عزیزم موضعی نمیشه قسمت خاصی رو پر کرد ماساژبدین روتین پوستی برید مایعات بخورید

پارسا 1401/11/08

سلام ممنون از مطلب تون من ۱۵ سالمه قدم ۱۸۵ .نزدیک به ۵،۶ ماهی میشه رژیم گرفتم وزنم ۱۰۳ بود الان ۸۹ هستم ۱۴ کیلو کم کردم. چند وقتیه بلند که میشم سرگیجه میگیرم و چشمام سیاهی میره. ربطی به رژیم داره؟

کارشناس به اندام 1401/11/09

سلام اقا پارسای عزیزم بله مرتبط به رژیم میشه حتما مولتی ویتامین مینرال رو استفاده کنید

ملیسا 1401/04/01

سلام، دختری هستم که قدم ۱۶۱ هست و وزنم ۴۵، دوست دارم به وزن پارسالم برسم و ۴۴ کیلو بشم، دو روزه رژیم آب و سیب گرفتم،آیا کمک میکنه؟

کارشناس به اندام 1401/04/05

سلام ملیسا جان این رژیم‌های تک بعدی که فقط ا چند نوع ماده غذایی محدود استفاده می‌کنن به شدت به بدنت آسیب می‌زنه برای کاهش وزن از یه رژیم اصولی و منطقی استفاده کن شما تو یه رژیم اصولی مثل رژیم دکتر کرمانی از تمام مواد غذایی می‌تونی استفاده کنی و هیچ کدوم از مواد غذاییت حذف نمی‌شه حتی میان وعده‌هارو هم داری اگر تصمیمت عوض شد و خواستی یه رژیم اصولی بگیری به این لینک مراجعه کن

آوا 1401/03/03

سلام من ۱۲ سالمه من قدم ۱۶۵و وزنم ۶۰ خیلی چاق شدم باید چطوری لاغر شم من روز ۵۰۰ یا ۶۰۰ کالری میسوزونم و سیب زمینی و تخم مرغ آبپز هم میخورم و روزی ۱۰ لیوان آب من میخورم پیاده روی هم میکنم اما من می‌خوام خیلی لاغر شم و زود لاغر شم باید چیکار کنم اینا کافیه ؟

کارشناس به اندام 1401/03/23

سلام آوا جان شما باید از یه رژیم اصولی استفاده کنی که مناسب سنت باشه و به رشد سالمت کمک کنه برای دریافت رژیم کاهش وزن کودک و نوجوان دکتر کرمانی به این لینک مراجعه کن

پروانه 1401/01/07

سلام ببخشید من ۱۴ سالمه قدم کوتاه و خیلی چاق هستم باید چی کار کنم 😔

کارشناس به اندام 1401/01/15

سلام پروانه جان بهترین راه برای شما استفاده از یه رژیم اصولیه که مناسب سنت باشه برای دریافت رژیم کاهش وزن کودک و نوجوان دکتر کرمانی به این لینک مراجعه کن

Saeedi 1400/11/08

سلام خسته نباشید اگه از لحاظ ران پا چاق باشیم که حیکل مان را چاق نشان دهد چکار کنیم من دختری ۱۴ ساله هستم و چی بخورم و چیکار کنم که قدم بلند شه ممنون میشم جواب بدین

کارشناس به اندام 1400/11/11

سلام دوست خوبم برای افزایش قد مصرف لبنیات و کلسیم رو فراموش نکن و ورزش‌های کششی زیاد انجام بده از تمام مواد غذایی مخصوصا پروتئین‌ها بیشتر استفاده کن برای لاغر شدن ران ورزش‌های خاصی وجود داره مخصوصا پیاده روی رو فراموش نکن

ارمین 1400/10/18

سلام دکتر من پسری ۱۲ ساله هستم که وزن من ۵۲ و ۵۰۰ هست قدم هم کوتاهه میشه یه رژیم بدید یا بگید چی بخورم که گشنم نشه و چیکار کنم قدم دراز بشه

کارشناس به اندام 1400/10/19

سلام آقا آرمین عزیز شما باید از رژیمی استفاده کنی که مناسب سنت باشه و در اون بتونی از تمام مواد غذایی استفاده کنی چون در سن رشد هستی و بدنت به همه نوع مواد غذایی نیاز داره رژیمی بگیر که در اون گرسنت نشه و به رشد بدنی و قدیت کمک کنه تمام این خصوصیات و رژیم و کودک و نوجوان دکتر کرمانی داره برای دریافت این رژیم به این لینک مراجعه کن

امیرعلی یحیایی 1400/09/11

من یه پسر ۱۴ ساله هستم و لاغرم و میخواهم چاق بشم قدم هم نسبت به سنم ۱:۶ یک سال و شش ما کمه ولی دکتر ها میگن درست میشه باید چه کار کنم

کارشناس به اندام 1400/09/23

سلام دوست عزیز از غذاهای پرکالری و سالم مثل سیب زمینی و ماکارونی و حبوبات بیشتر استفاده کن از یه رژیم اصولی استفاده کن که شرایط جسمانی و سنت رو هم در نظر بگیره برای دریافت رژیم کودک و نوجوان دکتر کرمانی به این لینک مراجعه کن

ناشناس 1400/06/21

سلام من قدم 150 هست ۴٢ کیلو ام نیازی وزنم خوبه؟

کارشناس به اندام 1400/07/10

سلام دوست عزیز برای اینکه متوجه میزان اضافه وزنت بشی مشخصات جسمانیت رو در این لینک وارد کن

سارا 1400/04/31

سلام اگر گرسنه نبودیم باید سرتایم تعیین شده وعده بعدی رو حتما بخوریم؟

کارشناس به اندام 1400/05/20

سلام دوست عزیز بله اگر یک وعده رو حذف کنید وعده بعدی رو سنگین تر میخورید و کلا رژیمتون به هم میریزه

زهرا 1400/02/18

مرسی از صداقتتون🤣واقعا همینه دیگه ...لاغر شدن سخته...یا تحمل کن یا چاق بمون!!سخته دیگه سخته.

م 1399/11/09

حاجی ما میگیم چجوری گرسنه بمانیم شما میگی فیبر بخور میوه بخور اینا که همش خوردنه بعدشم نوشتی ورزش اگه غذا نخوریم که عضله سوزی میشه و چیزای دیگه...

کارشناس به اندام 1399/11/19

دوست عزیز، برای کاهش احساس گرسنگی و افزایش احساس سیری، باید غذاهای کم کالری که فیبر و پروتئین دارن مصرف کنید. ورزش در کنار رژیم هم میتونه از مواردی مثل افتادگی پوست یا کاهش توده عضلانی بدن جلوگیری کنه.

یکتا 1399/10/30

سلام من فردی هستم که زیاد گشنم میشه و وقتی کن حوصلم سر میره غذا میخورم وزنم زباد شده و رژیم گرفتم اما با کم خوردن غذا حالم بد میشه چیکار کنم ؟!

کارشناس به اندام 1399/11/14

یکتای عزیز، میتونید زمانی که حوصلتون سر میره ، کاری رو انجام بدین که باعث رفتن سمت خوردن نشه. و یا از مواد کالری آزاد استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر روی صفحه ثبت نام رژیم کاهش وزن کلیک کنید.