به نظر من كسي نيست كه توانايي رژيم گرفتن را نداشته باشد

سارا کاویانی مصاحبه اختصاصی ما با سارا کاویانی جدیدترین رکورددار وب سایت دکتر کرمانی خانم سارا كاوياني ٣٦ ساله از استان تهران، جدیدترین رکورددار سایت ماست که با استفاده از رژیم دکتر کرمانی موفق شده است در طول یک سال 41 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. قبل از شروع رژيمم يعني در آذر ماه سال […]

رکورددار رژیم لاغری دکتر کرمانی
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 13 دقیقه

تعداد بازدید 14768

تاریخ انتشار

سارا کاویانی

به نظر من كسي نيست كه توانايي رژيم گرفتن را نداشته باشد - 9 - - اخبار

مصاحبه اختصاصی ما با سارا کاویانی جدیدترین رکورددار وب سایت دکتر کرمانی
به نظر من كسي نيست كه توانايي رژيم گرفتن را نداشته باشد - 11 - - اخبار

خانم سارا كاوياني ٣٦ ساله از استان تهران، جدیدترین رکورددار سایت ماست که با استفاده از رژیم دکتر کرمانی موفق شده است در طول یک سال 41 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد.
قبل از شروع رژيمم يعني در آذر ماه سال ٩٤، ١٠٣ كيلو بودم كه بعد از حدود يك سال توانستم ٤١ كيلو وزن كم كنم و در حال حاضر ٦٢ كيلو هستم. دو ماهی می شود كه رژيم تثبيت را گرفتم و وزنم اضافه تر نشده است.
هر چند در دوران مجردي مشكل اضافه وزن داشتم و وزن خواهر و برادرم نرمال بود، ولي اين اضافه وزن آنقدر زیاد نبود كه من را به فكر رژيم گرفتن بیندازد. مشكلات مربوط به چاقيم بعد از زايمان دومم شروع شد كه وزنم به شدت بالا رفت و دیگر كم نشد. اين روند سير صعودي داشت به حدي كه من هيچوقت خودم را وزن نمي كردم و از ترازو وحشت داشتم!

وزن اولیه: 103 کیلوگرم

وزن پایانی:62 کیلوگرم
میزان کاهش وزن: 41 کیلوگرم

سال ها بود كه درد پا و كمر داشتم و هر بار هم كه دكتر مي رفتم مي گفت بايد وزنت را كم كني و من كاملا از اين اتفاق نااميد بودم. همين باعث شده بود حتي در اوج درد، به دكتر مراجعه نكنم چون می دانستم اولين پيشنهاد درمانيش كاهش وزن است.
همه اين مشكلات دست به دست هم داد تا تصميم جدي براي كاهش وزن بگيرم. چندين بار قبل از آن تصميم به اين كار گرفته بودم ولي هر رژيمي كه مي گرفتم بعد از مدت كوتاهي خسته ام مي كرد واز ادامه ی راه منصرف مي شدم. وقتي وارد سايت دكتر كرماني شدم و عكس و مصاحبه ركوردداران را ديدم، تصميم گرفتم این بار رژیم دكتر کرمانی را امتحان کنم چون دو تا از دوستانم هم از آن نتیجه گرفته بودند.
بزرگ ترين تغييري كه برنامه غذايي دكتر كرماني در نحوه غذا خوردن من و همه مراجعه كنندگان ايجاد کرد، غذا خوردن سالم و پرهيز از مواد غذايي ناسالم و مضر بود. نوشابه، فست فود، غذاهاي چرب و پرنشاسته، چيپس، پفك و شيريني از برنامه غذايي من حذف شد و جاي آنها را ميوه و سبزيجات گرفت. ضمن اينكه اين برنامه غذايي، حجم مناسب غذا، مصرف سبزيجات در كنار هر وعده غذايي و آرام غذا خوردن را به من ياد داد. تنوع غذايي رژيم دكتر كرماني بسيار زياد بود و به عنوان مادر خانواده اين امكان را برايم فراهم كرد كه از اين برنامه به عنوان برنامه غذايي خانواده هم استفاده كنم.

به نظر من كسي نيست كه توانايي رژيم گرفتن را نداشته باشد - 13 - - اخبار

كاهش وزن خيلي راحت تر از چيزي بود كه فكرش را مي كردم. هر بار كه مصاحبه ركوردداران را مي خواندم فكر مي كردم كار سختي انجام داده اند ولي وقتي خودم در اين مسير قرار گرفتم فهمیدم آنقدرها هم سخت نيست و هر بار كه روي ترازو مي رفتم انگيزه مضاعف مي گرفتم و اين باعث مي شد ادامه ی راه برایم آسان تر شود.
چون عادت به پرخوري نداشتم، شروع برنامه برایم سخت نبود. علت چاق شدنم به نظر خودم بي برنامه غذا خوردن بود چون من حتي بعضي از ميان وعده ها را هم نمي توانستم بخورم. چون سبك غذا خوردنم كاملا تغيير كرده و به اندازه كافي با اين روش آشنا شدم مطمئنم كه راه درست را مي روم و نگراني ای بابت برگشت وزنم ندارم.

دو ماه و نيم است كه رژيم تثبيت گرفته ام، همان ابتداي رژيم تثبيت حدود دو كيلو اضافه كردم و حالا دو ماه است كه وزنم ثابت مانده. هرچند الان برنامه غذايي من تقريبا با خانواده يكي شده ولي با رعايت الگوي پيشنهادي رژيم تثبيتي كه دريافت كردم، توانستم وزنم را ثابت نگه دارم.
اولين و بهترين مزيت كاهش وزن، بالا رفتن اعتماد به نفسم بوده است. امسال براي اولين بار از بين مانتوهايي كه دوست داشتم يكي را پسنديدم و خريدم و اين خيلي خوب بود چون هميشه مجبور بودم از بين مانتوهايي كه به سايز من مي خورد يكي را انتخاب کنم و این انتخاب هیچوقت باب ميلم نبود! علاوه براين، احساس سبكي در راه رفتن، علاقه شديد به پياده روي، از بين رفتن درد پا و كمرم و اينكه ديگر نمازم را مجبور نیستم پشت ميز بخوانم همه به خاطر رژیم کاهش وزنی بود که گرفتم.
.

به نظر من كسي نيست كه توانايي رژيم گرفتن را نداشته باشد - 15 - - اخبار

برنامه غذايي دكتر كرماني نه تنها هيچ مشكلي براي من ايجاد نكرد بلكه مشكلات قبلي من را هم برطرف كرد. در دوران رژيمم به هيچ وجه احساس نكردم كه محدوديتي دارم چون چيزي كه من از برنامه غذايي م حذف يا كم كرده بودم من را يك قدم به هدفم نزديك مي كرد واين برایم محدوديت حساب نمی شد. با استفاده از رژيم دلخواه، توانستم وعده هاي غذايي خودم را با خانواده هماهنگ كنم و اين يكي از مزيت هاي مهم رژيم دكتر كرماني بود.
از هيچ دارويي جز قرص هاي مكمل تقويتي كه خود مشاورين گروه به اندام توصيه كرده بودند استفاده نكردم. وقتي نتيجه تلاش هایم و تشویق دیگران ، مخصوصا اطرافيانم را می بینم باعث می شود تلاشم را در جهت حفظ وضعيت فعلي و ادامه اين سبك زندگي دوچندان كنم.
با توجه به اينكه شاغل هستم فرصت زيادي براي ورزش كردن ندارم ولي از هر فرصتي براي پياده روي استفاده كردم و همچنان استفاده مي كنم. به شدت به پياده روي علاقمند شدم تا جايي كه طولاني ترين مسيرها را ترجيح مي دهم پياده بروم تا با ماشين.
در مواقع گرسنگي غذاهاي آزاد خيلي كمكم مي كرد، ضمن اينكه به ندرت پيش مي آمد كه با اين برنامه هاي غذايي، احساس گرسنگي كنم. ميان وعده ها به اندازه كافي جلوي اين احساس را مي گرفتند.
همسرم در درجه اول و خانواده ام بهترين مشوق من بودند، ضمن اينكه خود روند كاهش وزن مشوق خوبي براي ادامه راه محسوب مي شد. روند كاهش وزن نتيجه كاملا مثبتی در زندگي خانوادگي و روابط اجتماعي من داشته و نتيجه آن به خوبي برایم ملموس است.
من از طريق سايت و همچنين شماره تلفن مشاورين گروه به اندام در تماس بودم و راهنمايي هاي مشاورين كمك بزرگي به من بود چون واقعا سوالات زيادي برايم مطرح بود كه هميشه به خوبي جوابگو بودند. از گروه مشاورين به اندام كه هميشه جوابگوي سوالات هستند و راهنمايي هايشان در رسيدن به هدفم كه خيلي برایم با ارزش و مفید بود تشکر می کنم.
غذاهاي ناسالم را حتما از برنامه غذايي تان خذف كنيد و سبزيجات و غذاهاي سالم را جايگزين آن كنيد. براي غذاخوردن، برنامه منظمي داشته باشيد و با آرامش غذا را ميل كنيد.
به هر فرد چاقي كه برخورد مي كنم دلم مي خواهد به او توصيه كنم براي يك بار هم كه شده اين برنامه غذايي را رعايت كند. وقتی که به هدف نزديك مي شويم، هيجان و ذوق موفقيت جايي براي فكر كردن به نگرانی های دیگر نمی گذارد. به نظر من كسي نيست كه توانايي رژيم گرفتن را نداشته باشه، فقط باور داشتن به هدف و اهميت آن در افراد مختلف فرق می کند.


ثبت نام رژیم اینترنتی به اندام دکتر کرمانی
امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
نیاز 1396/04/10

عالی شدین

مریم 1396/01/26

احسنت ب شما...ارادتون قابل ستایشه