من همیشه از ترازو فرار می کردم

من همیشه از ترازو فرار می کردم من اعظم حاجی محمدرضایی، 31 ساله، اصالتا اهل شهر یزد و ساکن تهران، مجرد هستم. ما یک خانواده 4 نفره را تشکیل می دهیم. مادر و پدر، من و خواهرم. پدر و خواهرم از وزن نرمال و ایده آلی برخوردارند. مادرم 12 کیلو اضافه وزن داشتند که همراه […]

من همیشه از ترازو فرار می کردم - 1 - - رکوردداران قدیم
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 3 دقیقه

تعداد بازدید 3063

تاریخ انتشار

کاهش وزن

من همیشه از ترازو فرار می کردم

من اعظم حاجی محمدرضایی، 31 ساله، اصالتا اهل شهر یزد و ساکن تهران، مجرد هستم. ما یک خانواده 4 نفره را تشکیل می دهیم. مادر و پدر، من و خواهرم. پدر و خواهرم از وزن نرمال و ایده آلی برخوردارند. مادرم 12 کیلو اضافه وزن داشتند که همراه با من، از رژیم به اندام آقای دکتر کرمانی استفاده کردند و در مدت سه ماه موفق به کاهش 12 کیلو از وزن خود شدند و به وزن ایده آل خود رسیدند. اما اکثر افراد خانواده پدریم، از چاقی رنج می برند..
وقتی به سراغ آلبوم می روم و عکس های دوران کودکی خود را نگاه می کنم، متوجه می شوم که من از همان سال های اولیه زندگی خویش، تپل و دارای اندکی اضافه وزن بودم. به طوری که تا اوایل جوانی، 20 کیلو اضافه وزن داشتم، اما اضافه وزن بیش از اندازه من از زمانی شروع شد که پشت میز نشین شدم.
پشت میز نشینی و تحرک کم و عدم توجه کافی من به ورزش و البته نداشتن آگاهی درست در مورد علم تغذیه، سبب شد تا در طی 5 سال، 20 کیلویی دیگر به وزنم اضافه شود و من را به بیماری چاقی مبتلا کند.
به نظر من، چاقی از آن دسته بیماری هایی است که می دانیم به آن مبتلا شده ایم، ولی پذیرفتن و باور کردنش برایمان سخت و دشوار است. به جرات می توانم بگویم که من همیشه از ترازو فرار می کردم. از اینکه عقربه یا عددی بخواهد وزن واقعی ام مرا نشان دهد، برایم عذاب آور بود…

..:: جهت مطالعه متن کامل مصاحبه ایشان بر روی لینک زیر  کلیک کنید ::..
دانلود مصاحبه

 

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*