صبحانه به سبک دکتر کرمانی

یکی از مهم ترین و اصلی ترین وعده های روز صبحانه س، بنابراین انتخاب اون از اهمیت زیادی برخورداره. صبحانه رو می شه به عنوان سوخت اصلی موتور بدن معرفی کرد که اگه به اندازه کافی به بدن نرسه یا کیفیتش بالا نباشه، موتور بدن هم روشن نمی شه یا اینکه همون اولای روز بنزینش […]

صبحانه به سبک دکتر کرمانی
4.5 از 5

زمان مطالعه 4 دقیقه

تعداد بازدید 15416

تاریخ انتشار

یکی از مهم ترین و اصلی ترین وعده های روز صبحانه س، بنابراین انتخاب اون از اهمیت زیادی برخورداره. صبحانه رو می شه به عنوان سوخت اصلی موتور بدن معرفی کرد که اگه به اندازه کافی به بدن نرسه یا کیفیتش بالا نباشه، موتور بدن هم روشن نمی شه یا اینکه همون اولای روز بنزینش تموم میشه.
اگه دلتون می خواد سوخت بدنتون رو تا پمپ بنزین بعدی نگه دارید باید از سوخت با کیفیت استفاده کنید. صبحانه به سبک دکتر کرمانی به شما کمک می کنه تا با یه انتخاب درست سوخت بدنتون رو به صورت بهینه مصرف کنید.
شما تو انتخاب صبحانتون کاملا آزاد هستید، اما اینکه چی و چه مقداری بخورید جای بحث داره. توصیه ما به شما این هست که موقع خوردن صبحانه از گزینه هایی مثل کیک، شیرینی، آبمیوه و … خودداری کنید.
کیک و شیرینی جزء کربوهیدرات های ساده هستن. یعنی اینکه وقتی وارد بدن می شن خیلی زود قندشون رو آزاد می کنن و باعث می شن به سرعت احساس سیری کنید. اما این احساس سیری کاملا کاذبه. چرا؟
چون به همون سرعت که قند شیرینی جات تو بدنتون آزاد می شه، به همون سرعت هم هضم می شه و دچار افت قند خون می شید. اونوقت تنها چیزی که باقی می مونه کالری بالا و مواد غذایی بی ارزشه.
خوب حتما سوالتون اینه که یه سوخت با کیفیت برای شروع کارهای روزمره چیه؟ توصیه می کنم برای پیدا کردن جواب ویدئوی صبحانه به سبک دکتر کرمانی رو تا انتها تماشا کنید:

کاهش وزن سالم تنها یه راه داره اونم ...
تنها راه درست کاهش وزن، پیروی از یه برنامه غذایی سالمه. منظور از رژیم و برنامه غذایی به هیچ وجه حذف غذاها نیست، بلکه انتخابِ نوع و میزان غذاست.
تو رژیم لاغری دکتر کرمانی، انتخاب غذاها بیشتر از مقدارش اهمیت داره. پس می‌تونی با انتخاب‌های درست، به وزن دلخواهت برسی.

با رژیم دکتر کرمانی سبک زندگیت و عوض کن
برای ثبت نام کلیک کن
call-to-action
4.5 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
سیمین 1400/02/14

سلام.توضیحات اقای دکتر خیلی عالی و صمیمانه بود.