با آلو خشک به جنگ چاقی بروید

نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد افزودن آلو خشک به رژیم غذایی روزانه به کاهش وزن و اندازه دورکمر کمک می‌کند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، آلو خشک که منبع غنی از فیبر خوراکی به حساب می‌آید میوه‌ای سرشار از مواد مغذی است که خواص بسیاری دارد. گروهی از متخصصان علوم تغذیه‌ای […]

با آلو خشک به جنگ چاقی بروید - 2 - - اخبار
5 از 5

زمان مطالعه 3 دقیقه

تعداد بازدید 6630

تاریخ انتشار

با آلو خشک به جنگ چاقی بروید - 4 - - اخبار
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد افزودن آلو خشک به رژیم غذایی روزانه به کاهش وزن و اندازه دورکمر کمک می‌کند.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، آلو خشک که منبع غنی از فیبر خوراکی به حساب می‌آید میوه‌ای سرشار از مواد مغذی است که خواص بسیاری دارد.
گروهی از متخصصان علوم تغذیه‌ای دانشگاه «لیورپول» در این رابطه اظهار داشتند: آلو خشک حاوی فنولیک‌ها و دارای خواص آنتی‌اکسیدانی بالاست و می‌تواند به عنوان بخشی از رژیم کنترل وزن مورد توجه قرار گیرد.
در این بررسی متخصصان این دانشگاه به مطالعه 100 فرد چاق و مبتلا به اضافه وزن پرداختند. همچنین در یک دوره 12 هفته‌ای در رژیم غذایی آنان آلو خشک گنجانده شد تا تاثیر آن بر کاهش وزن یا جلوگیری از افزایش وزن آزمایش شود.
پرفسور «جیسون هالفورد»، یکی از متخصصان در این مطالعه گفت: حفظ یک رژیم غذایی سالم کار دشواری است. همچنین استفاده از میوه‌های خشک در کنار میوه‌های تازه و سبزیجات می‌تواند در داشتن رژیم غذایی مناسب و به خصوص کنترل اشتها موثر باشد.به گزارش ساینس ورلدریپورت، در این بررسی افراد شرکت کننده به دو گروه تقسیم شدند. گروه نخست روزانه میزان مشخصی آلو خشک مصرف کرده و گروه دیگر با اسنک‌های سالم تغذیه شدند. این تیم تحقیقاتی متوجه شدند گروهی که در رژیم غذایی‌شان آلو خشک گنجانده شده بود حدود دو کیلوگرم از وزن و 2.5 سانتیمتر از اندازه دورکمرشان کاسته شد.
ثبت نام رژیم اینترنتی به اندام دکتر کرمانی

5 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
-نغس 1402/04/13

من ب کمک طناب تونستم لاغر بشم خیلی کالری سوزه

نازنین زهرا صادقی تکلو 1400/07/26

بسیار عالی