مصــاحبه اختصاصی

با مهنوش رجائی

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

مهنوش رجائی 32 ساله از اصفهان هستم. وزن اولیه ام 77 کیلوگرم بود که الان 53 کیلو شدم. با رژیم دکتر کرمانی موفق شدم 24 کیلو کم کنم و اکنون در مرحله تثبیت وزن می باشم. اکثر اعضای خانواده ام اضافه وزن دارند و چاق هستند. اما اضافه وزنم بعد از اتمام دوره دانشجویی و ازدواجم رفته رفته زیاد شد تا اینکه در سال گذشته دیگه قابل تحمل نبودم. هیکلم را که با بقیه مقایسه می کردم خجالت می کشیدم و واقعا نا امید می شدم. هر بار که اطرافیان من را می دیدند در مورد چاقی ام هشدار می دادند و بسیار آزاردهنده بود. اصلا از اندامم رضایت نداشتم. با این اندام و اضافه وزن اصلا نمی توانستم لباس های مورد علاقه ام را بخرم. باید در سبک زندگی ام تغییری ایجاد می کردم، باید به سبک زندگی سالم تغییر جهت می دادم. سبک زندگی ام از نظر تغذیه ای و تحرک نامناسب بود. خوردن غذاهای پرکالری و فست فودها، خوردن انواع میان وعده های پرکالری و مضر. رژیم های زیادی را هم گرفته بودم ولی چون نتیجه ای نمی گرفتم رها می کنم. این بار از طریق برادرم که پزشک هست با رژیم دکتر کرمانی آشنا شدم و برای ثبت نام اقدام کردم و رژیم شروع شد. اولش کمی سخت بود اما زود عادت می کنید مخصوصا وقتی نتیجه می گیرید. بار اولی که 4 کیلو کم کرده بودم واقعا از ته دل خوشحال بودم و همین کاهش وزن اعتماد به نفسم را بالا برد و فهمیدم که من هم می توانم و با انگیزه ی بیشتری برای ادامه تغییرات قدم برداشتم. همیشه فکر می کردم لاغر شدن خیلی سخت است اما با رژیم دکتر کرمانی چون بسیار اصولی و سالم بود، خیلی راحت تر از آن چیزی بود که فکر می کردم.

وزن اولیه: 77 کیلوگرم

وزن پایانی: 53 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 24 کیلوگرم

رژیم دکتر کرمانی بهترین رژیمی بود که تا حالا گرفته بودم هزینه زیادی نداشت، نیاز به مراجعه حضوری نبود.  تنوعش عالی بود. هیچ محدودیت خاصی در رژیم غذایی آنلاین دکتر کرمانی وجود نداشت. هر کسی می تواند با توجه به شرایط و مواد غذایی که در دسترس دارد و همچنین سلیقه اش لیست غذاهای دلخواه خودش را داشته باشد، تنها مقدارها متفاوت است.

هر بار که لاغر می شدم احساس غرور می کردم. همه به من به چشم یک فرد قوی نگاه می کردند. وضعیت روانی و زندگی خیلی بهتر از قبل شده بود، چرا که توانسته بودم به تناسب اندام و سلامتی ام برسم. هیچ گاه از رژیم گرفتنم ناراضی نیستم چون باید برای بدست آوردن هر چیزی بهایی پرداخت کرد. با رژیم لاغری دکتر کرمانی موفق شدم روحیه ام خوب و شاد شود. عزت نفسم بالا رود و در نتیجه پذیرش اجتماعی ام بیشتر شده بود و مهمتر از همه اینکه می توانم بهترین لباس ها را با سلیقه خودم بخرم. همه لباس ها برایم اندازه شده است آنقدر خوشحالم که نمی دانم کدام لباس را انتخاب کنم. در واقع گزینه های انتخابی ام زیاد شده است. همسرم در طول رژیم بسیار مشوقم بود و از غذاهای من ایرادی نمی گرفت. البته معمولا برای اون برنج درست می کردم و روغن بیشتری به بشقابش اضافه می کردم. اما نکته ی جالب اینجاست که همسرم هم جدیدا غذایش را کم کرده و سعی دارد که وزنش را کم کند چرا که موفقیت من را دیده و راضی است. در طول رژیم دکتر کرمانی اصلا از داروی لاغری استفاده نکردم. این داروها آسیب های جدی را به بدن وارد می کند و فقط از مولتی ویتامین و قرص روی به دستور دکتر کرمانی استفاده می کردم. زیاد اهل ورزش نیستم ولی برای رسیدن به هدفم، پیاده روی را برای خودم و همسرم به یک لذت دونفره تبدیل کردم و هر روز انجام می دادیم. هم تناسب اندام را بدست می آوردیم و هم فرصت بیشتر با هم بودن را. خیلی وقت باشگاه رفتن ندارم به همین خاطر علاوه بر پیاده روی، ورزش یوگا و پیلاتس را هم با سی دی در منزل کار می‌کنم چون خیلی سخت نیست و آرام بخش است. با اینکه در منزل ورزش می کنم هنوز خداروشکر دچار آسیبی نشده ام. مشوق اصلی من برای لاغری برنامه دکتر کرمانی بود. رژیم دکتر کرمانی بهترین رژیمی بود که تا حالا گرفته بودم هزینه زیادی نداشت، نیاز به مراجعه حضوری نبود.  تنوعش عالی بود. هیچ محدودیت خاصی در رژیم غذایی آنلاین دکتر کرمانی وجود نداشت. هر کسی می تواند با توجه به شرایط و مواد غذایی که در دسترس دارد و همچنین سلیقه اش لیست غذاهای دلخواه خودش را داشته باشد، تنها مقدارها متفاوت است. در کنار این ها، مشاور رژیم دکتر کرمانی دو هفته یکبار با من تماس می گرفت و همیشه من را تشویق می کردند و به سوالاتم جواب می دادند. برنامه دلخواه خودم رو داشتم و هر غذایی رو که دوست داشتم می توانستم بخورم. دیگه چی بهتر از این می تواند به آدم کمک کند.

مهم ترین هدفم: وزن و سبک زندگی جدیدی که توانسته من را شاد و سالم نگه دارد برای همیشه حفظ کنم و هر روز بهتر و بهتر شوم. در طول رژیم لحظه ای امیدم را از دست ندادم و در مواقع گرسنگی سعی می کردم از مواد غذایی حجیم با کالری پایین مثل خیار، هویج، کاهو و ... استفاده کنم. سعی می کردم قبل از مهمانی زیاد چیزی نخورم تا بتونم شب رو خوب غذا بخورم یا اگر تو مهمانی یا عروسی زیاد غذا می‌خوردم شب بعدش شام نمی خوردم. در کل خودم رو خیلی محروم نمی کردم چون محرومیت زیاد ممکن است باعث پرخوری شود. اما سعی می کردم میزان کالری مصرفی ام بیشتر از حد مجاز نشود. در طول رژیم یاد گرفتم لازم نیست از هر چیزی که سر سفره یا روی میز هست بخوریم. بهترین مشوق من خودم، مشاوران عزیز و خانواده و همسرم بودند اما تا آدم خودش خودش رو تشویق نکند موفق نمی شود. گاهی برای خودم کادو هم می گرفتم. البته ناگفته نماند همسرم و پدر و مادرم چندین بار برام به مناسبت کاهش وزنم کادو گرفتند و تشویقم کردند. پیشنهادم به تمامی کسانی که می خواهند رژیم بگیرند این است که: • غذاهای سالم بخورید. • به اندازه غذا بخورید. • سلامتی جسم و روحتان را مقدم بر لذت غذا خوردن بدانید. • همه توانایی رژیم گرفتن یا هر کار دیگه ای را دارند فقط ترس یا اعتماد به نفس پایینی دارند. همیشه به خودم می‌گفتم فکر نکنم بتوانم. اما وقتی پیشرفت هفته به هفته خودم را دیدم به این باور رسیدم که این توانایی را دارم. همه همین طور هستند. وقتی از پایین به قله کوه نگاه کنی فتحش سخت می شود اما اگر بالا بروید می بینید که زیاد هم سخت نبود. • فکر کردن به هر چیزی سخت تر از انجام دادن آن است. پس زیاد فکر نکنیم. شروع کنیم. • بارها با خودتان تکرار کنید و بگویید: من توانایی انجام هر کاری را دارم فقط باید به خودم اعتماد کنم و راه درست رو انتخاب کنم.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*