مصــاحبه اختصاصی

با حمیدرضا فائضی

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

حمیدرضا فائضی 18 ساله از تهران هستم. وزن اولیه ام 127.5 کیلوگرم بود و الان 86 کیلوگرم هستم. با کمک رژیم غذایی دکتر کرمانی موفق شدم 41.5 کیلوگرم کم کنم.باورم نمی شود ولی حالا که به هدفم رسیده ام دوست دارم 5 الی 6 کیلوی دیگر هم لاغرتر شوم. در خانواده من هیچ کس چاق نبود نه پدرم و نه مادرم ولی چاقی من کمی به دایی ام رفته بود. تقریبا از ده، یازده سالگی وزنم شروع به بالا رفتن کرد و هر روز چاق تر از روز قبل بودم. چاقی ام به حدی رسیده بود که به جای خرید شلوار از بچه گانه فروشی ها باید سراغ مردانه فروشی ها می رفتم. این خیلی برایم عذاب آور و سخت بود. از آنجایی که سن کمی داشتم اصلا به کاهش وزن فکر نمی کردم. چند سال گذشت و من خیلی چاق تر از قبل شده بودم. یک بار یکی از افراد نزدیک خانواده ام که شروع به کاهش وزن کرده بود من را هم به آن مطبی که خودش رفته بود، معرفی کرد اما متاسفانه این کار من را سه سال عقب تر انداخت. در واقع مشورت و رفت وآمد با بعضی از افراد سودجو باعث این مشکلات می شود یعنی من با وزن 105 کیلوگرم رژیمم را شروع کردم و تا وزن 96 کیلو خوب پیش رفتم ولی در ادامه راه موفق نبودم و شکست خوردم و همین مسئله باعث شد که رقم وزنم وحشتناک تر شود و کار برایم سختر شد.

وزن اولیه: 127.5 کیلوگرم

وزن پایانی: 86 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 41.5 کیلوگرم

با رژیم غذایی دکتر کرمانی سبک زندگی ام عوض شده است همه چیز طبق برنامه پیش می رود از غذا خوردن گرفته تا ورزش کردن.

دوسال تمام از ترازو می ترسیدم و اصلا وحشت داشتم که روی ترازو بایستم. چاقی من تا حدی پیش رفت که دیگر هیچ لباسی اندازه ام نبود و دو راه هم بیشتر نداشتم. یکی اینکه باید لباس را می دوختم. دوم اینکه هر لباس فروشی که سایزم را داشت باید می خریدم و دیگر حق انتخابی در کار نبود. خیلی خسته شدم باید کاری می کردم، در نهایت دوباره فکر کاهش وزن به ذهنم خطور کرد. از طریق پرس و جو های فراوان مادرم با مطب دکتر کرمانی آشنا شدم و در مطب دکتر که وزن کردم به 130 کیلو رسیده بودم. وقتی وزنم را دیدم اعصابم بهم ریخت و خشکم زد و اصلا فکر نمی کردم که روزی لاغر شوم. در همایش دکتر کرمانی شرکت کردم و گفتم من هم مثل این دو قهرمانی که خودشان را معرفی کردند باید قهرمان شوم. شروع برنامه برام خیلی عالی بود و در هفته اول پنج کیلو وزن کم کردم این عدد باعث شد برای هفته های آینده محکم تر و استوار تر باشم. از روز همایش تا ده ماه بعد توانستم 42 کیلوگرم وزنم را کاهش دهم. الان خیلی خوشحالم که به آرزویم رسیده ام و فهمیدم که به هر چیزی که بخواهیم می توانیم برسیم تنها لازمه ی آن: قدرت و اراده بالاست و باید پشتکار داشته باشید. با رژیم غذایی دکتر کرمانی سبک زندگی ام عوض شده است همه چیز طبق برنامه پیش می رود از غذا خوردن گرفته تا ورزش کردن.

در باشگاه ورزش بدنسازی را انجام می دهم و این اولین رژیمی بود که با آن احساس تفریح داشتم و سخت نبود. رژیم دکتر کرمانی تنوع غذایی بسیار بالایی دارد و همیشه در کنار سفره خانواده بودم و هر چیزی که آنها می خورند من هم همراهی شان می کردم اما به اندازه ای که مورد نیاز بدنم بود. با رژیم غذایی دکتر اصلا احساس گرسنگی نداشتم و می توانستم از همه غذاها به اندازه بخورم. همین که موفق شدم وزنم را با رژیم غذایی دکتر کرمانی کم کنم، نگاهم به خودم عوض شده است و توقعم بالا رفته است. اهدافم بلندتر شده است. تصمیم دارم در مسیر بدنسازی به افتخارات بزرگ دست پیدا کنم و محکم تر از قبل پیش بروم. هیچ وقت به فکر برگشت وزنم نیستم و تنها هدفم بدن زیبا و خوش فرم است. زمانی که وارد فروشگاه لباس می شوم و لباس مورد علاقه ام را خرید می کنم انگیزه ام دو برابر می شود. بهترین یار من در طول رژیم که همواره پشتیبانم بود قهرمان زندگی ام، مادرم هست. از درست کردن غذاها طبق برنامه غذایی تا دکتر رفتن و هزینه ها. بعد کاهش وزن اعتماد به نفسم دو برابر شده است و با اطرافیانم بهتر رابطه برقرار می کنم. حضور در جمع راحتر شده است. از نصیحت دیگران برای لاغر شدن و از اینکه راجع به هیکلم نظر می دادند، خسته شده بودم ولی به کمک رژیم دکتر به همه آنها ثابت کردم که من می توانم. همان کسانی که می گفتند تو لاغر نمی شوی الان از من مشاور می گیرند که چطور شکم و پهلوها را آب کردی. در طول رژیم غذایی دکتر کرمانی از هیچ دارویی استفاده نمی کردم چون لاغری با آنها دوباره باز می گردد و حتی بیشتر از قبل می شود و تنها قرص مولتی ویتامین را به تجویز دکتر مصرف می کردم. توصیه من به همه ی دوستان این است که: همان طور که من هیچ وقت قدرت رژیم گرفتن را در خود نمی دیدم ولی با رژیم غذایی دکتر کرمانی موفق شدم به شما هم قول می دهم که به کمک دکتر حتما به وزن ایده آل خود می رسید. با خودتان رو راست باشید و طبق برنامه دکتر پیش بروید نه زیاده روی کنید نه کم کاری. رمز موفقیتم در این مسیر: اراده قوی و تشویق های مادرم بود. همه می توانید لاغر شوید شک نکنید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*