مصــاحبه اختصاصی

با شهرام ساوالانیان

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

شهرام ساوالانیان 39 ساله از تهران با وزن اولیه 142 کیلوگرم هستم. وزن فعلی ام 90 کیلو هست، تا الان52 کیلو کاهش وزن داشتم و تا رسیدن به وزن ایده آل ادامه می دهم. از سن 12 سالگی شروع به افزایش وزن کردم و با روند کُند به سمت چاقی رفتم. این روند چاقی تا سن 38 سالگی ادامه داشت و در این سن به چاقی نوع 2 مبتلا بودم. با بالارفتن سن، راه رفتن برایم سخت شده بود. نداشتن اندام مناسب لباس پوشیدن را برایم مشکل کرده بود و مجبور به سفارش لباس به خیاط بودم. واقعیت اینکه نمی دانم چه چیزی باعث شد که من تصمیم به لاغری بگیرم. یک حس خوب بود که بهم گفت تو می توانی و از همان لحظه به اون حس توجه کردم. لاغری و تناسب اندام برایم آرزو شده بود. هر وقت برای لاغری تصمیم می گرفتم بعد از مدتی رژیم های لاغری رو کنار می گذاشتم. الان خیلی خوشحالم که بعد از سال ها تونستم به لطف خدا و با کمک برنامه غذایی دکتر کرمانی و اطرافیانم به خواسته ام برسم. بعد از آشنایی با سایت رژیم غذایی دکتر کرمانی و گرفتن رژیم غذایی ایشان، بعد از دو هفته توانستم 7 کیلوگرم کم کنم. این کاهش وزن، بزرگترین انگیزه و نقطه آغازین برای ادامه مسیرشد.

وزن اولیه: 142 کیلوگرم

وزن پایانی: 90 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 52 کیلوگرم

تنها چیزی که برایم باورنکردنی بود، که با رژیم غذایی لاغر شوم. اما با برنامه دکتر کرمانی به یک برنامه ریزی عالی رسیدم که اعتماد به نفسم به قدری زیاد شده بود که فقط به ادامه راه و رسیدن به وزن ایده آل فکر می کردم. از وقتی که به وزن نسبتاً ایده آل ام رسیدم از همون موقع وزنم را ثابت نگه داشتم و این رو مدیون برنامه های غذایی دکتر کرمانی هستم.

در رژیم غذایی دکتر کرمانی، با کم شدن وزن در روزهای آغازین به قدری حس خوبی برام ایجاد شد که فقط به وزن ایده آل ام فکر می کردم. باور نمی کردم که بتونم با رژیم وزن کم کنم. حدود 10 ماه با برنامه دکتر کرمانی توانستم به وزن ایده آل دست یابم. تنها چیزی که برایم باورنکردنی بود، که با رژیم غذایی لاغر شوم. اما با برنامه دکتر کرمانی به یک برنامه ریزی عالی رسیدم. با کاهش وزن، اعتماد به نفسم به قدری زیاد شده بود که فقط به ادامه راه و رسیدن به وزن ایده آل فکر می کردم. از وقتی که به وزن نسبتاً ایده آل ام رسیدم از همون موقع وزنم را ثابت نگه داشتم. ثابت نگه داشتن وزن را نیز، مدیون برنامه های غذایی دکتر کرمانی هستم. لاغری با برنامه دکتر کرمانی، تاثیر خیلی زیادی تو روحیه ام گذاشته است. رژیم  باعث شده کارهایی که قبلا به خاطر چاقی نمی توانستم انجام بدهم، را به راحتی دنبال کنم. در طول مدت لاغری با برنامه غذایی دکتر کرمانی متوجه شدم که موضوع اصلی در کاهش وزن اصلاح برنامه غذایی و صحیح غذا خوردن است. با سبزیجات و صیفی جات آشنا شدم و جزء بهترین غذاهایی سالم است که می توانم استفاده کنم. بعد از گرفتن رژیم غذایی دکتر کرمانی، هم برای خودم هم برای خانواده به یک برنامه غذایی صحیح رسیدم. خوشبختانه به کمک همسرم غذاهای رژیم برای کل خانواده با تغیرات کمی استفاده می شود، که همچنان هنوز بخشی از این غذاها جزء غذاهای روزمره هستند. در طول برنامه غذایی دکتر کرمانی، محدودیت غذایی وجود ندارد. در رژیم دکتر کرمانی کالری انواع غذاها، ساعات مصرف، میزان کالری که بدن در هرساعت نیاز دارد و ... را یاد گرفتم. سعی کردم اطلاعاتی را که یادگرفتم به صورت کاربردی استفاده کنم. در طول رژیم با دمنوش هایی مثل چای سبز، دارچین و زنجبیل و ... آشنا شدم که به رژیم غذایی برای لاغری کمک می کرد. در رژیم غذایی دکتر کرمانی، از هیچ دارویی استفاده نمی کردم. در واقع رژیم غذای دکتر کرمانی، روش صحیح برای سبک روزانه زندگی است. در کنار رژیم غذایی، پیاده روی و ورزش در کاهش وزن بسیار کمک کرد.

وقتی حدود 30 کیلو از وزنم کم کردم اطرافیانم دیگه اجازه کاهش وزن را نمی دادند، ولی با صحبت هایی که باهاشون می کردم در نهایت قانع شدند و با من همراهی کردند. قبلا تلاش های زیادی کردم، چندین بار خواستم وزنم را کم کنم ولی موفق نمی شدم. از وقتی که با سایت دکترکرمانی آشنا شدم و از برنامه های غذایی استفاده کردم، متوجه شدم که روش صحیح غذا خوردن می تواند به من کمک خیلی زیادی کند و همین طور هم شد. تنوع رژیم غذایی دکتر کرمانی بسیار خوب است. تمام غذایی که من در طول روز می خوردم رو داخل برنامه داشت. دکتر کرمانی و اعضای خانواده و دوستم نقش خیلی مهمی در کاهش وزن من داشتند. آنها را به عنوان دستان خداوند می بینم که به من کمک کردن تا بتوانم کاهش وزن داشته باشم. اطلاعات خیلی خوبی در سایت دکتر کرمانی وجود دارد. به نظر من، هر کسی که قصد دارد وزن خودش را کم کند می تواند با مراجعه به این سایت از آن به عنوان مرجع استفاده کند. همچنین، پیگیری هایی که از طرف سایت انجام میشه به موقع و بسیار تاثیر گذاراست. در طول این رژیم اصلا نگران برگشت دوباره وزن نیستم. در رژیم دکتر کرمانی با نحوه صحیح غذاخ وردن آشنا شدم. با برنامه غذایی دکتر کرمانی هر وسوسه ای که به سراغم می آمد را دور می کردم. تصمیم دارم وزن را تا آخر عمرم حفظ کنم. به صورت کاملاً جدی مصمم بودم تا به وزن ایده آل ام برسم . هر وقت گرسنه می شدم می دانستم که در حال چربی سوزی هستم. هر زمان هم که در میهمانی بودم به اندازه نیازم می خوردم چون کالری تمام غذاها و میوه ها رو یاد گرفته بودم. برنامه کاهش وزن دکتر کرمانی در روابط خانوادگی و اجتماعی بنده تاثیر زیادی داشته است. الان در بین خانواده و دوستان نماد اراده شده ام. خانواده ام و دوست خوبم (آقای علی محمد علیزاده) بهترین مشوق های بنده در طول رژیم غذایی بودند. تمام نیازهای اطلاعاتی خود در طول رژیم غذایی را از سایت دکتر کرمانی می گرفتم. سایت دکتر کرمانی به عنوان یک مرجع کامل است. تماس مشاورین برنامه غذایی دکتر کرمانی، باعث می شد تا من بدانم یک نفر پیگیر برنامه ام هست. صحبت های مشاوران باعث می شد تا انگیزه ام از بین نرود. مشاوران برنامه دکتر کرمانی، نقش مهمی در ادامه روند کاهش وزنم داشتند. همین جا از همه ی مشاورهایی که به من و به بقیه ی دوستانی که عضو سایت هستند، کمک می کنند تشکر ویژه دارم. به تمامی کسانی که تصمیم به رژیم لاغری را دارند این است که: به برنامه های رژیم غذایی دکتر کرمانی، اعتماد کامل داشته باشند. میزان کالری هر غذا را بدانند و بعد اقدام به مصرف کنند. به اندازه نیاز بدنشان کالری مصرف کنند. نیم ساعت قبل از غذا خوردن از مایعات غافل نشوند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
رضوان 1400/03/02
سلام آقای دکتر من یه خانوم 17 ساله هستم با قد 157 و وزن 90. تا حالا چندین بار رژیم گرفتم ولی سریع ول کردم چون همیشه احساس میکنم نمیتونم این وزنو کم کنم. فوق العاده ورزش رو دوست دارم ولی به خاطر شرایط درس و مدریه ورزش هم نمیتونم بکنم. اما اصلی ترین مشکلم اراده است که ندارم.

کارشناس به اندام 1400/03/15

سلام دوست خوبم برای کاهش وزن باید انگیزه داشته باشی کارشناسان و پشتیبانیهای ما در تیم به اندام دکتر کرمانی در خدمت شما هستن برای دریافت رژیم کاهش وزن دکتر کرمانی به این لینک مراجعه کنید
جوربنیانم 1399/12/15
سلام من اضافه وزن دارم، وهربار رژیم می گیرم، زود خسته می شم چه کنم که وزنم کم شود

کارشناس به اندام 1400/01/28

سلام دوست خوبم شما باید یک رژیم درست و اصولی رو انتخاب کنید در تیم رژیم دکتر کرمانی میتونید از پیگیری کارشناسهای پشتیبان استفاده کنید که مدام با شما در تماس هستن و باعث افزایش پایبندی شما به رژیم میشن برای دریافت رژیم کاهش وزن دکتر کرمانی به این لینک مراجعه کنید
مهدیه 1399/12/05
سلام من میخوام لاغر کنم باید چه کار کنم لطفا راهنمایی کنین ممنون و اینک ایا شما هم برای کمک ب لاغری هزینه هم میگیرین یا نه

کارشناس به اندام 1400/01/24

حدیث حسینی 1399/10/22
سلام من ۱۴سال سن دارم و ۹۰ کیلو گرم وزن دارم و قدم هم ۱۶۹سانتی متره میخواهم لاغر بشم. میخواستم بدونم رژیم هاتون برای اینجور وزن چطوریه و اینکه بر حسب کالری یا دستور پزشک هست؟ آیا خود دکتر کرمانی این رژیم را طرح میکنند؟

کارشناس به اندام 1399/10/23

حدیث عزیز، شما با توجه به وزن اولیه و قد و دیگر موارد میزان اضافه وزنتون محاسبه میشه و طبق این مقدار زمان دوره و برنامه غذایی مناسب با انتخاب خودتون را دریافت می کنید. برای اطلاعات بیشتر روی صفحه ثبت نام رژیم کاهش وزن کلیک کنید.
ل .رنجبر 1399/09/16
سلام من می خواهم غذای روزانه خودم را بخورم نه لیست خاصی یعنی هر غذایی که برای بقیه اعضا خانواده درست می کنم چون نمی توانم غذا جداگانه برای خودم درست کنم .آیا راهنمایی می کنن که چقدر وکالری؟ که لاغر شوم

کارشناس به اندام 1399/09/17

دوست عزیز، ما در مجموعه به اندام دکتر کرمانی رژیمی به نام روزمنو داریم که خودتون غذا انتخاب میکنید پس میتونید با خانوادتون هم سفره بشین. برای اطلاعات بیشتر روی صفحه ثبت نام رژیم کاهش وزن کلیک کنید.