مصــاحبه اختصاصی

با زهره قاضی

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

وزن اولیه ام ۹۵ کیلوگرم بوده است که الان به 56 کیلوگرم رسیدم. 6کیلو دیگر هم می خواهم کم کنم تا به ۵۰ کیلو برسم. از سن ۱۵ سالگی افزایش وزن را داشتم ولی سن ۴٢سالگی خیلی وزن بالاتر رفته بوده که دیگر برایم مشکل شده بود. راه رفتن برایم سخت شده بود وقتی می خواستم لباس بخرم اندازه خودم پیدا نمی کردم، به خاطر همین دیگه تصمیم گرفتم که فکر اساسی برای این وزن زیاد کنم. از این چاقی کمر درد زیاد هم نصیبم شده بود که دکتر می گفت اگر وزن کاهش پیدا نکند باید عمل کنی و معلوم نیست که عمل چند درصد جواب دهد. از طریق دوستانم با سایت دکتر کرمانی آشنا شدم. ایشان می گفت اگر نتیجه نگرفتی من کل هزینه را بهت برمی گردانم. سرانجام ثبت نام کردم و نمی دانستم که می شود یا نه؟هم حس خوبی داشتم و هم می ترسیدم. ترس از اینکه وزنم هیچ تغییری نکند یا مثل دفعه های قبل هفته اول کاهش پیدا کند و متوقف شود. 8ماه طول کشید و الان در مرحله تثبیت وزن هستم. در کنار رژیم ورزش هم انجام می دادم، نیم ساعت صبح پیاده روی و نیم ساعت بعد ازظهر. در کنار پیاده روی دویدن را هم به برنامه اضافه کرده بودم که با هم 45 دقیقه می شود. الان تقریبا 4ماهه که به وزن ایده آلم رسیدم حتی توانستم وزنم را پایین تر هم بیاورم. همه چیز برایم تغییر کرده و قشنگ شده است.

وزن اولیه: 96 کیلوگرم

وزن پایانی: 56 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 39 کیلوگرم

نمی خواهم سلامتی را که به این سختی به دست آوردم به راحتی از دست بدهم و تا جایی که توان داشته باشم ادامه می دهم.

از خرید کردن لذت می برم، لباس های مورد علاقه ام را انتخاب می کنم. هیچ وقت ورزش کردن را دوست نداشتم ولی الان با علاقه و اشتیاق این کار را انجام می دهم. با کمردرد و پادرد خداحافظی کردم و دیگر خبری از آنها نیست. الان دیگر مثل بقیه اعضای خانواده غذا می خورم اما با رعایت کالری غذاهایی که مصرف می کنم. با رژیم غذایی دکتر کرمانی هیچ تغییری برای روند زندگی من به وجود نیامده است. در طول این رژیم هیچ داروی لاغری مصرف نکردم تنها روزی یک مولتی ویتامین. نمی خواهم سلامتی را که به این سختی به دست آوردم به راحتی از دست بدهم و تا جایی که توان داشته باشم ادامه می دهم. در طول رژیم مادرم خیلی مخالف بود. اما زمانی که شاهد کاهش وزنم و سلامتی ام بودند راضی شدند و خوشحال که از آن مریضی ها هم نجات پیدا کردم. قبلا خیلی رژیم گرفته بودم، دکترهای زیادی رفته بودم، ولی هیچکدام نتیجه نداد. راضی شده بودم عمل معده کنم تا به وزن ایده آلم برسم. خوشبختانه از وقتی که با سایت دکتر کرمانی برنامه غذایی را شروع کردم و دیدم که وزنم پایین می آید خوشحال شدم. اولش خیلی ناامید بودم ولی وقتی دیدم هر دو هفته یکبار وزنم تغییر پیدا می کند اراده ام هم دوبرابر شد. تنوع غذایی در برنامه دکتر کرمانی برایم لذت بخش بود. می توانستم از لیست غذاهای دلخواه استفاده کنم در حالی که در رژیم های قبلی ام غذا یکسان و خسته کننده بود. ورزش مورد علاقه من دویدن است، روزی 45 دقیقه، وقتی می دوم احساس می کنم بدنم پر از انرژی شده است. اولش سخته که می خواهم بدوم اما وقتی شروع می کنم خیلی خوشحال می شوم. هم در خانه ورزش می کنم هم در باشگاه، اما در روزهایی که نتوانم بروم باشگاه حتما در خانه ورزش می کنم. ورزش مورد علاقه من تی آر ایکس هست.

در طول این رژیم غذایی هیچ آسیبی از قبیل ریزش مو، شل شدن بدن، سرگیجه و افت فشار نداشتم. با برنامه دکتر کرمانی و سایت و مشاورین محترمشان و پیگیری هایی که انجام می دادم توانستم به آرزویی که برای همیشه داشتم دست پیدا کنم. اصلا نگران برگشت وزنم نیستم چرا که در این رژیم روند غذاخوردنم را پیدا کردم و کالری مورد نیاز بدنم را دریافت کنم. گاهی اوقات وسوسه می شدم. ولی وقتی وزن می کردم و می دیدم وزنم تغییر نکرده است خیلی عذاب وجدان می گرفتم، به خودم قول می دادم دیگه به هیچ غذایی جز غذای خودم ناخنک نزنم. هدفم برای امسال رسیدن به وزن 50 کیلو هست و وزن تثبیتم را رد کرده ام. به امید خدا و کمک های دکتر کرمانی و همکارانشون مطمئنم که به وزن ایده آلم می رسم. هر ماه از خودم عکس می گرفتم و وقتی عکس ها رو باهم مقایسه می کردم می دیدم که چقدر تغییر کردم و باعث می شد که ناامیدی رو از خودم دور کنم. هنگام گرسنگی، از غذاهای آزاد مثل هویج، بادمجان، کدو بخارپز استفاده می کردم. خواهرم، همکارانم و پیگیری های مشاورین برنامه دکتر کرمانی خیلی به من انرژی می دادند. اعتماد به نفسم بالا رفته است و به راحتی می توانم در جمع صحبت کنم و نظر دهم. پاسخ خیلی از سوال هایم را از کتاب معجزه ای برای چاق ها دکتر کرمانی می یافتم. شروع برنامه برایم سخت بود حجم غذاهایم کمتر شده بود دو ماه طول کشید تا خودم را با این رژیم وفق دادم. پشتیبانم هر دوهفته یکبار به من زنگ می زد، و سوالهایی که برایم پیش می آمد را یادداشت می کردم تا از ایشان سوال کنم.

توصیه های من:

آروم بخورید، با عجله غذا نخورید. حتی الامکان چربی غذا رو کم کنید، یعنی از آن مقداری که قبلا می خوردید کمتر کنید. دستورات لیست را، حتما رعایت کنید، تا به راحتی به وزنی که می خواهید برسید. خواستن توانستن است اگر بخواهید می توانید. اراده تان را قوی کنید. آنقدر با برنامه دکتر کرمانی رژیم گرفتن آسان است که می گویید چقدر دیر شروع کردم.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
تسنیم 1397/11/11
آفرین،خیلی عالی بود