مصــاحبه اختصاصی

با محمد صادق ناصری

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

محمدصادق ناصری 18 ساله از تهران هستم. وزن اولیه ام 104 کیلوگرم بود و با رژیم دکتر کرمانی موفق شدم به 75 کیلوگرم برسم.  الان هم در مرحله تثبیت وزن قرار دارم. همه ی اعضای خانواده ی من دچار اضافه وزن و چاقی هستند. چاقی من از کلاس پنجم ابتدایی شروع شد و تا 16 سالگی ادامه دار بود به حدی که در این سن دچار فشارخون بالا شدم. از هیکلم خسته شده بودم. دیگر لباس های مورد علاقه ام پیدا نمی شد و قدرت انتخاب لباس نداشتم و باید هرچه سایزم بود می خریدم. تصمیم خودم را گرفتم و باید رژیم را شروع می کردم تا شرایط بدتر از این نشود. می ترسیدم در این سن کم بیماری های دیگری نیز بگیرم. رژیم غذایی دکتر کرمانی را ثبت نام کردم و برنامه رژیمم آغاز شد.

وزن اولیه: 104 کیلوگرم

وزن پایانی: 75 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 29 کیلوگرم

تا حالا رژیم نگرفته بودم و واقعا می ترسیدم که کار سختی باشد اما با رژیم غذایی دکتر کرمانی خیلی راحت تر از آن چیزی بود که فکر می کردم و حتی پرخوری را هم کنار گذاشتم. تنوع غذایی در رژیم غذایی دکتر کرمانی فوق العاده بود. رژیم لاغری به اندام واقعا عالی بود و در مدت دو هفته اول توانستم 8 کیلوگرم وزنم را کاهش دهم. با برنامه غذایی دکتر کرمانی هر روز شاهد لاغری و کاهش وزنم بودم، همین مساله به من انگیزه زیادی می داد و با خودم تکرار می کردم که من می توانم.

همیشه فکر می کردم که رژیم گرفتن خیلی کار سختی است و غذاهایی مخصوص به خود دارد. فکر می کردم باید حسرت همه ی غذاهای خانواده را بر دل داشته باشم. تا حالا رژیم نگرفته بودم و واقعا می ترسیدم که کار سختی باشد اما با رژیم غذایی دکتر کرمانی خیلی راحت تر از آن چیزی بود که فکر می کردم و حتی پرخوری را هم کنار گذاشتم. تنوع غذایی در رژیم غذایی دکتر کرمانی فوق العاده بود. رژیم لاغری به اندام واقعا عالی بود و در مدت دو هفته اول توانستم 8 کیلوگرم وزنم را کاهش دهم. با برنامه غذایی دکتر کرمانی هر روز شاهد لاغری و کاهش وزنم بودم، همین مساله به من انگیزه زیادی می داد و با خودم تکرار می کردم که من می توانم. مادر و پدرم و خواهرم در این راه خیلی مشوقم بودند و تمام غذاهایی را که در لیست غذایی ام بود برایم درست می کردند تا دچار مشکل نشوم. در طول رژیم غذایی از هیچ داروی لاغری استفاده نمی کردم و با برنامه رژیم درست غذاخوردن را هم یاد گرفتم. یاد گرفتم که از هر غذایی متناسب با نیاز بدنم مصرف کنم. با رژیم غذایی ورزش را هم شروع کردم تا هرچه زودتر به هدفم نزدیک شوم.

ورزش های هوازی مثل دویدن را انجام می دادم و علاوه بر آن باشگاه هم می رفتم و بدنسازی را کار می کردم. تا جایی که امکان داشت مهمانی هایم را کم کرده بودم و گاهی اوقات نمی رفتم که اراده ام را در مقابل غذاها از دست ندهم و به سمت خوراکی های ناسالم و پرخوری نروم. در رژیم غذایی دکتر کرمانی اصلا محدودیت وجود نداشت ولی خودم خیلی می ترسیدم. بخش پشتیبانی در برنامه غذایی دکتر کرمانی بسیار عالی است و به تمامی سوالات پاسخ می دهند و همراهی مان می کنند. همچنین سایت دکتر کرمانی مطالب بسیار خوب و آموزنده ای دارد. توصیه من به همه ی دوستان این است که: خوب غذا خوردن ₌ با سلامتی و تندرستی است. همه می توانند لاغر شوند به شرطی که به هدف شان فکر کنند. تنها هدفی که برای خود تعیین کرده اید می تواند شما را در لاغر شدنتان کمک کند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
احمدی 1397/11/21
سلام.آفرین به اراده.دکترکرمانی رو من به این آقا پسر معرفی کردم.خیلی چاق بود.طوری که محل کارم اومده بود همه دورش جمع شدن و هرکی یچیزی بهش میگفت.حالا هروقت میبینمش بیشتر از خودش من ذوق میکنم
جوادی 1397/10/22
هزار آفرین پسرگلم وقتی ادم بخوردن بتونه نه بگه به خیلی چیزای غیرشرعی هم میتونه نه بگه? موفق باشی
تبریزی 1397/10/22
اداره و پشتکار شما در این سن ستودنی است. موفق و سلامت باشید.
سعید 1397/10/22
تو چه مدت؟
فروزنده 1397/10/22
احسنت به شما! آینده خود را تضمین کردین. من هم با این رژیم توانستم از 72 به 59 کیلو که واقعا وزنم مورد نظرم بود برسم. الان مدتهاست در این وزن مانده ام.