مصــاحبه اختصاصی

با شهلا جمال پور

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

شهلا جمال پور 39 ساله از خوزستان وزن اولیه ام 114 کیلوگرم بود که الان 74.500 کیلوگرم شده ام. با رژیم غذایی آنلاین دکتر کرمانی موفق شدم که چهل کیلوگرم کاهش وزن داشته باشم. هنوز هم می خواهم ادامه دهم تا بعد از آن وزنم را تثبیت کنم. در دوران مدرسه یعنی سوم دبیرستان اولین چاقی را تجربه کردم. در آن زمان دچار 20 کیلو اضافه وزن شدم. خیلی سخت بود، تلاش زیادی کردم و به مدت دو ماه توانستم این مقدار اضافی را کاهش دهم. بعد از آن همیشه مراقب بودم تا اینکه دوباره چاق نشوم. اما زمانی که ازدواج کردم. بعد از ازدواج، زایمان و شیردهی دچار اضافه وزن شدم. با این اضافه وزن لباس خریدن برایم عذاب آور شده بود. نمی توانستم لباس های مورد علاقه ام را انتخاب کنم و خرید کنم.

وزن اولیه: 114 کیلوگرم

وزن پایانی: 74.500 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 40 کیلوگرم

در طول رژیم سعی کردم غذاهایی را که افراد خانواده دوست دارند را تهیه کنم. اعضای خانواده هم خیلی استقبال می کردند. با این کار کم کم از شیرینی های قنادی دور شده بودند. در کنار خودم غذاهای اعضای خانواده هم سالم شده بود. با این رژیم نیازی نبود که از سفره بقیه غذایم را جدا کنم و در کنار خانواده بودم. در کنار رژیم، هر روز پیاده روی را انجام می دادم.

اسم مهمانی و جشن که می آید عذابی کل سرتاپای وجودم را فرا می گرفت. حوصله ی رفتن به هیچ کدام از این مجالس را نداشتم. به لباسی که باید در این مجالس می پوشیدم فکر می کردم برایم سخت تر می شد. چاقی از لباس پوشیدن و مهمانی فراتر رفت و دچار دیسک کمر شدم. با دیسک کمر بسیاری از فعالیت های روزانه و ... برایم سخت شده بود. این بار جدی تصمیم گرفتم که باید رژیم بگیرم. خواهرم خیلی مشوق خوبی برایم بود. خواهرم توانسته بود به کمک رژیم دکتر کرمانی کاهش وزن بسیارخوبی داشته باشد. همیشه می گفت لاغری با رژیم دکتر کرمانی خیلی آسان است و تو هم می توانی. تنوع غذایی در رژیم زیاد است و به راحتی می توانی رژیم بگیری. به همین خاطر من هم رژیم دکتر کرمانی را آغاز کردم. تصمیم را قطعی کردم و در سایت دکتر کرمانی ثبت نام کردم. از آبان سال 95 با برنامه دکتر کرمانی رژیم را شروع کردم و خیلی آهسته وزن کم می کردم. زندگی ام سالم شده بود. تغذیه ام سالم شده بود. همه چیز داشت برایم لذت بخش می شد. خودم در کنار رژیم یک غذایی را درست می کردم و با آن احساس سیری کامل می کردم. مواد اولیه غذایم: گوجه، بادمجون، کدو، قارچ ورقه شده، چندشاخه کرفس، زنجبیل، دارچین، سیر، فلفل سیاه، زرد چوبه، آب لیموی تازه، کمی نمک و از سهمیه روغن استفاده می کنم. مواد اولیه غذایی که خودم درست می کنم کالری کمی دارد و یک غذای کاملا رژیمی است.

همیشه از کاهو در کنار غذاهایم استفاده می کنم . در طول رژیم سعی کردم غذاهایی را که افراد خانواده دوست دارند را تهیه کنم. اعضای خانواده هم خیلی استقبال می کردند. با این کار کم کم از شیرینی های قنادی دور شده بودند. در کنار خودم غذاهای اعضای خانواده هم سالم شده بود. با این رژیم نیازی نبود که از سفره بقیه غذایم را جدا کنم و در کنار خانواده بودم. در کنار رژیم، هر روز پیاده روی را انجام می دادم. زمانی که نمی توانستم برای پیاده روی بیرون بروم در خانه هم به صورت عدد 8 لاتین پیاده روی انجام می دادم. دراز و نشست می کنم. در طول رژیم از هیچ داروی لاغری استفاده نمی کردم. تنها به دستور دکتر از قرص مولتی ویتامین مینرال استفاده می کردم. یک روز در میان هم قرص زینک می خوردم. رژیم دکتر کرمانی بسیار تنوع دارد و همین متنوع بودن بسیار تاثیر گذار است. در طول رژیم اصلا احساس خستگی نداشتم با علاقه پیش می رفتم. اعضای خانواده همگی مشوقم بودند و به ادامه راه تشویقم می کردند. از شروع برنامه تصمیم داشتم که به اندامی شوم و شدم. در طول رژیم غذایی پشتیبان و کارشناسان رژیم به اندام خیلی به من کمک کردند. پاسخگوی تمامی سوالاتی که در طول رژیم برایم پیش می آمد، بودند. در این مسیر بسیار بهم انگیزه می دادند و هرگز احساس ناامیدی نمی کردم. خیلی خوشحالم که توانستم به اندامی شوم، به امید روزی که همه به اندام شوید. همه ی می توانند به اندامی شوند تنها کافی است که بخواهند. خواستن توانستن است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
کوثر هستم 11سالمه 1400/08/20
کوثر هستم 11سالمه 54کیلو هستم وزن مورد علاقم 41کیلو هستش لطفا رهنماییم کنید

کارشناس به اندام 1400/09/09

سلام کوثر خانم عزیز مصرف نان و برنج و شیرینی‌ها و قند و شکر و تنقلات ناسالم رو کم کن ورزش منظم و پیاده‌روی داشته باش و از یه رژیم درست و اصولی استفاده کن که مناسب با سنت باشه برای دریافت رژیم کاهش وزن کودک و نوجوان دکتر کرمانی به این لینک مراجعه کن
مرضیه‌حیدری 1400/07/22
سلام‌من‌70کیلوهستم‌میخوام‌40میلوبشم‌رلهنماییم‌کنیدلطفا

کارشناس به اندام 1400/08/13

سلام دوست خوبم باید از یه رژیم درست و اصولی و مناسب به همراه ورزش و پیاده روی استفاده کنی برای دریافت رژیم کاهش وزن دکتر کرمانی روی این لینک کلیک کنید
سلام من ۱۴۰ کیلوهستن 1399/11/24
سلام ۱۴۰ کیلوهستم میخوام بشم ۶۰ کیلوراهنمایی کن

کارشناس به اندام 1399/12/27

معصومه 1397/11/04
سلام .87 کیلو هستم دوست دارم 17 کیلوکم کنم لطفا راهنماییم کنید.ممنون
مریم 1397/10/21
سلام مربم هستم سن بیست ویک وزنم ۸۲قدم ۱۵۰