مصــاحبه اختصاصی

با مصطفی کشاورزی

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

مصطفی کشاورزی هستم، 36 ساله از تهران با وزن اولیه 134 کیلوگرم و وزن فعلی 97 کیلوگرم، 37 کیلوگرم کاهش وزن داشتم و تا رسیدن به وزن ایده آل هم ادامه می دهم. سال  83 هم یک مرتبه رژیم گرفتم و در آن رژیم طی 11 ماه 45 کیلوگرم کاهش وزن داشتم. ولی چون رژیم غذاییم را رعایت نکردم و وزنم را تثبیت نکردم طی 5- 6 سال به وزن اولیه برگشتم. مجددا از سال 96 رژیمم را شروع کردم و در طی این یکسال موفق شدم 37 کیلوگرم دوباره کاهش وزن با رژیم لاغری و چاقی دکتر کرمانی داشته باشم.

وزن اولیه: 134 کیلوگرم

وزن پایانی: 97 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 37 کیلوگرم

توصیه من به کسانی که می خواهند رژیم بگیرند این است که امروز را به فردا نیندازید، همین امروز بیایید اگر تصمیم به کاهش وزن دارید ثبت نام کنید و رژیم را شروع کنید.

قبل از رژیم، هم در خورد و خوراک و هم فعالیت های بدنی خیلی ضعیف بودم و رعایت نمی کردم. اما بعد از شروع رژیم هم برنامه غذایی ام را رعایت می کنم . پیاده روی روزانه ای که دکترکرمانی توصیه می کنند را هر روز انجام می دهم. به طور کلی رعایت رفتارهای غذایی در کاهش وزنم تاثیر خیلی زیادی داشته است. بعد از رژیم غذایی خیلی واکنش های اطرافیانم خوب بوده است. اتفاقا در دید و بازدید های عید امسال یکسری از آشناها که بعد از هفت هشت ماه می دیدمشان خیلی تعجب می کردند. به من می گفتند که از نظر اندامی خیلی خوب شدی. و همین باعث می شد که من رژیمم را به همان صورتی که هست ادامه دهم و به وزن ایده آلم برسم.

برنامه غذاییم که طبق برنامه رژیم است و اولویت های من در فعالیت های بدنی و ورزش که قبلا خیلی ضعیف بود و شاید گاهی اصلا انجام نمی دادم. الان به صورت روزانه ورزش را انجام می دهم و هر روز حداقل نیم ساعت پیاده روی را در طول روز دارم. توصیه من به کسانی که می خواهند رژیم بگیرند این است که امروز را به فردا نیندازید، همین امروز بیایید اگر تصمیم به کاهش وزن دارید ثبت نام کنید و رژیم را شروع کنید. و کسانی که در برنامه هستند و مثل من دارند رژیم می گیرند سعی کنند انگیزه شان را از دست ندهند و سعی کنند تا رسیدن به وزن ایده آل شان برنامه را اجرا کنند تا به هدفشان برسند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
زینب حقی 1400/01/04
سلام من ۲۷ سالمه ۱۶۰ قدمه وزن ۹۴ رژیم میخام لاغرشم

کارشناس به اندام 1400/02/05

سلام دوست عزیز برای دریافت رژیم کاهش وزن دکتر کرمانی به این لینک مراجعه کنید
زهرا دهفولی 1397/04/18
سلام من خانم ۴۲ساله هستم قد ۱۵۰سانت وزن۸۷کیلو فشارخون هم دارم
آذر افتادگان 1397/04/16
سلام من یه خانم ۵۳ساله هستم الان مدت دو سال است که پا درد شدید دارم و نمیتوانم درست راه بروم دکترها هم گفتن باید وزن کم کنی پارسال رفتم دکتر تغذیه ولی چون راهش دور بود ادامه ندادم ولی الان چون خیلی زانو درد دارم دوست دارم که سریع لاغر بشم وزن الان من ۱۱۵کیلوگرم است و قد من هم ۱۶۰ هست راستی من از شدت زانو درد زانوهایم دولا شده تو رو خدا منو راهنمایی کنید من تیروییدم هم کم کار است و هر یه قرص میخورم
نسیم 1397/04/01
رژیم دکتر کرمانی رو با یاری خدا و کمکهای دکتر میخواهم شروع کنم.