مصــاحبه اختصاصی

با مهدی جامعی

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

مهدی جامعی 25 ساله از استان سیستان و بلوچستان هستم. وزن اولیه ام 108 کیلوگرم بود که در مدت 4 ماه با رژیم غذایی دکترکرمانی به 85 کیلوگرم رسیدم. در مدت 4 ماه، 23 کیلوگرم کاهش وزن داشتم. با وجود اینکه به وزن سلامت خود رسیدم ولی باز هم قصد دارم تا مرحله تثبیت وزن ادامه دهم. اعضای خانواده ام وزن نرمالی دارند تنها دو نفر از آنها دچار اضافه وزن هستندکه یکی از آنها من هستم و از سنین نوجوانی به چاقی مبتلا شدم. تاکنون رژیم های مختلف زیادی را امتحان کرده بودم ولی بلافاصله بعد از رژیم به وزن اولیه و حتی بیشتر از قبل برمی گشتم. از زمانی که وزنم در حال افزایش بود به ناراحتی های جسمی و روحی دچار شدم و همیشه به دنبال راه حلی برای کاهش وزنم بودم تا سالم بمانم. این اواخر ناراحتی های جسمی من بیشتر شد و از درد زانو رنج می‌بردم تا اینکه به توصیه پزشک و خواست خودم تصمیم گرفتم که وزنم را کم کنم. بنابراین در سایت دکتر کرمانی ثبت نام کردم و رژیم را شروع کردم. بزرگترین تغییر برای رسیدن به کاهش وزن، تغییر در سبک تغذیه ام بود و اینکه چقدر در روز غذا دریافت کنم و چقدر فعالیت بدنی داشته باشم. هر چه جلوتر می رفتم و عدد روی ترازو را می دیدم بسیار خوشحال می شدم و انگیزه ام برای لاغر شدن بالا می رفت و قوی تر از قبل به راهم ادامه می دادم. قبل از این هم، سابقه کاهش وزن و گرفتن رژیم‌های سخت را داشتم ولی به سرعت به وزن اولیه ام و حتی بیشتر می رسیدم و انگار قرار نبود که لاغر شوم اما با رژیم غذایی دکتر کرمانی، چون رژیم اصولی و علمی بود خیلی راحت تر از آن چیزی که فکر می کردم موفق شدم. مطمئن بودم اگر با روش های قبلی رژیم می گرفتم شاید به زحمت ۵ کیلوگرم کم می‌کردم.

وزن اولیه: 108 کیلوگرم

وزن پایانی: 85 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 23 کیلوگرم

خیلی سخت است که غذایی را دوست داشته باشید ولی هر چقدر که دلتان می خواهد نخورید چون همیشه به این فکر می کنید که چاق می شوید اما با رژیم غذایی دکتر کرمانی محدودیت در اندازه غذاها ندارید و به راحتی در سفره خانواده حضور دارید. رژیم غذایی دکتر کرمانی به من کمک کرد دیگر مشکلات قبل را نداشته باشم و از لحاظ جسمانی به سلامتی برسم و دیگر از زانو درد خبری نیست.

شروع رژیم خیلی برایم سخت بود ولی کم کم به کمک توصیه های دکتر کرمانی مثل اینکه ظرف غذا را کوچکتر کنیم یا همه غذا را سر سفره نیاوریم و ... همچنین با تشویق های همسرم موفق شدم سبک غذاخوردنم را تغییر دهم. خیلی سخت است که غذایی را دوست داشته باشید ولی هر چقدر که دلتان می خواهد نخورید چون همیشه به این فکر می کنید که چاق می شوید اما با رژیم غذایی دکتر کرمانی محدودیت در اندازه غذاها ندارید و به راحتی در سفره خانواده حضور دارید. حدود دو ماه است که به وزن دلخواهم رسیدم و رژیم تثبیت را شروع کردم. در این مرحله یاد گرفتم که روی تغذیه و فعالیت بدنی خودم متمرکز باشم. بنابراین بیشتر از نیاز بدنم غذا نمی خورم و ورزش را هم در کنار تغذیه ام دارم. طی این دو ماه که از رژیم فاصله گرفتم و در دوره تثبیت قرار دارم هیچ وزنی اضافه نکرده ام. ورزش در برنامه روزانه ام قرار داد و برای ثابت نگه داشتن وزنم ورزش هم انجام می دهم و از این کار لذت می‌برم. رژیم غذایی دکتر کرمانی به من کمک کرد دیگر مشکلات قبل را نداشته باشم و از لحاظ جسمانی به سلامتی برسم و دیگر از زانو درد خبری نیست. به راحتی لباس های مورد علاقه ام را خریداری می کنم و بهتر از آن حسی است که لباس های زیبایی که قبلا داشتم و برایم کوچک شده است را دوباره می پوشم و به مهمانی می روم. هر ورزشی را که دوست دارم بدون محدودیت انجام می دهم. علاوه بر این ها، اعتماد به نفسم افزایش پیدا کرده است و احساس بسیار خوبی دارم و راحتر از قبل در جمع حضور دارم. از اینکه اطرافیان می گفتند لاغر شده ای بسیار انگیزه می گرفتم و خیلی خوشحال بودم که به همه ثابت کردم من توانستم. مهم ترین هدف بنده در طول کاهش وزن رسیدن به سلامتی بود و الان هم دیگر از مشکلات جسمی خبری نیست. رژیم غذایی دکتر کرمانی تنها رژیمی است که از داروهای لاغری در آن خبری نیست و تنها با اصول تغذیه سالم لاغر می شوید. افراد زیادی به من می گفتند که چاقی تو ژنتیکی هست و اصلا لاغر نمی شوی اما وقتی صحبت های دکتر کرمانی را گوش دادم فهمیدم که ژن چاقی نداریم و این ژن های رفتاری هستند که منجر به چاقی می شوند و باید یاد بگیریم که آنها را کنترل کنیم. در این رژیم از یک پزشک متخصص و کسی که خودش این راه را رفته بود، راهنمایی و دستور غذایی می‌گرفتم و به یک رژیم اصولی و علمی عمل می‌کردم که باعث شد با مشکلات گذشته روبرو نباشم و به راحتی وزن کم کنم. معمولاً برای دریافت لیست غذایی از برنامه به اندام در گوشی موبایل استفاده می کردم که خیلی کار را راحت کرده بود و همیشه به لیست غذایی دسترسی داشتم.

مقطعی از زمان همراه با رژیم دچار یبوست و ریزش مو شدم ولی این مشکل برطرف شد و دیگر جای نگرانی نیست. همیشه با خودم عهد کرده بودم که رژیم را رها نکنم و هر موقع به این فکر می کردم که بعد از دو هفته باید وزنم رو اعلام کنم از خوردن غذاهای رنگارنگ می گذشتم و مهم تر از همه دوست داشتم که همسرم و پدر ومادرم که مشوق اصلی بنده در طول رژیم بودند را خوشحال کنم و به طور کامل تمامی نکات را رعایت می کردم. از طریق تماس مستقیم با مشاورین برنامه در ارتباط بودم و هرگونه سوالی که داشتم پاسخگو بودند که سبب قوت قلبم می شد. توصیه من به همه دوستان این است که: 1. غذای فست فود نخورید چون کالری بالایی دارد. 2. کم غذا بخورید تا به کم خوردن عادت کنید. 3. مصرف شیرینی جات و نوشابه‌های گازدار را به حداقل برسانید. 4. برای خودتون در این زمینه هدف تعیین کنید و برای رسیدن به آن هدف بجنگید. وقتی شروع کنید خواهید دید که همه چیز در برابر اراده شما تسلیم می شود و با گرفتن رژیم غذایی دکتر کرمانی مجموعه ای از احساسات مثبت و ارزشمند را به خودتان هدیه بدهید. و در آخر رمز موفقیتم اعتماد به برنامه رژیم غذایی دکتر کرمانی بود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
لیلا 1400/09/02
من هم خیلی خیلی خسته شدم از رژیم های گوناگون لاغری و بیهوده که اصلا نتیجه نداده

کارشناس به اندام 1400/09/15

سلام لیلا خانم عزیز از رژیمی استفاده کن که در اون از همه نوع مواد غذایی بتونی استفاده کنی و تک بعدی نباشه رژیمی که قصدش فقط تبلیغ نباشه و به تغییر درست سبک زندگی کمک کنه رژیم دکتر کرمانی بیشتر از 25 سال هست که امتحان خودش رو بین هموطنان داخل و خارج از کشور پس داده برای دریافت رژیم کاهش وزن دکتر کرمانی به این لینک مراجعه کنید
ایسان 1399/11/11
من هم خیلی وقته برای لاغری زحمت میکشم ولی لاغر نمیشم دیگه خسته شدم از دست چاقی

کارشناس به اندام 1399/11/23