مصــاحبه اختصاصی

با شیوا ظهرابی

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

شیوا ظهرابی 29 ساله از خرم آباد هستم. وزن اولیه ام 94.5 کیلوگرم بود و الان به کمک رژیم غذایی دکتر کرمانی 73.5 کیلوگرم شدم. به کمک رژیم غذایی دکتر کرمانی در مدت پنج ماه 21  کیلوگرم کاهش وزن داشتم و تصمیم دارم که باز هم رژیم را ادامه دهم تا به مرحله تثبیت هم برسم. همه ی اعضای خانواده ام وزن نرمالی دارند و تنها من در بین آنها چاق هستم. چاقی من هم از 13 سالگی شروع شد و هر روز هم بیشتر از قبل می شد به حدی که از مهمانی ها و مراسم ترس داشتم و دلم نمی خواست که شرکت کنم وقتی هم که می رفتم گوشه نشین بودم و حالت افسردگی داشتم. از هیچ چیزی لذت نمی بردم و از خودم خجالت می کشیدم احساس می کردم اطرافیان زیرچشمی به من نگاه می کنند. بدتر از همه این بود که همه برای من دکتر شده بودند و می گفتند این غذا را بخور این غذا را نخور و از طعنه های آنها خسته شده بودم. رژیم های زیادی را گرفته بودم اما به علت یکنواخت بودن برنامه خسته می شدم و رژیم را نصفه رها می کردم و دوباره به همان وزن اولیه و حتی بیشتر بر می گشتم تا اینکه با رژیم غذایی دکتر کرمانی آشنا شدم.

وزن اولیه: 94.5 کیلوگرم

وزن پایانی: 73.5 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 21 کیلوگرم

وقتی برای اولین بار کاهش وزن را دیدم واقعا حیرت زده شدم و احساس قدرت به من دست داد و باورم نمی شد. همین باعث شد که محکم تر از قبل برای رسیدن به کاهش وزنم گام بردارم. شروع رژیم برایم کمی سخت بود ولی با گذشت یک هفته عادت کردم به حدی که انگار اصلا رژیم نبودم و رژیم غذایی دکتر کرمانی آسانتر از چیزی بود که فکر می کردم.

زمانی که با این رژیم آشنا شدم فکر می کردم همانند رژیم های قبلی است و نگران بودم ولی با برنامه خلاقانه این رژیم روش صحیح غذاخوردن و میزان کالری مورد نیاز بدنم را یاد گرفتم. رژیم غذایی دکتر کرمانی اصلا محرومیت غذایی نداشت و به راحتی می توانستم در کنار سفره خانواده باشم. وقتی برای اولین بار کاهش وزن را دیدم واقعا حیرت زده شدم و احساس قدرت به من دست داد و باورم نمی شد. همین باعث شد که محکم تر از قبل برای رسیدن به کاهش وزنم گام بردارم. شروع رژیم برایم کمی سخت بود ولی با گذشت یک هفته عادت کردم به حدی که انگار اصلا رژیم نبودم و رژیم غذایی دکتر کرمانی آسانتر از چیزی بود که فکر می کردم. با مقدار وزنی که از دست داده بودم بسیار شاداب و سرحال شده بودم و زندگی رنگ و بویی تازه به خود گرفته بود انگار که تازه متولد شده بودم. من با کمک رژیم غذایی دکتر کرمانی رویای غیرممکن را به ممکن تبدیل کردم. هربار که عدد روی ترازو را می دیدم که وزنم در حال کاهش است، انگیزه ام دوبرابر می شد. با رژیم غذایی دکتر کرمانی توانستم با عشق و میل به مهمانی ها و مجالس بروم و لباس های مورد علاقه ام را بپوشم و دیگر هیچ نگرانی از حضور در جمع نداشتم. در طول رژیم غذایی دکتر کرمانی از هیچ داروی لاغری استفاده نکردم و فقط به دستور آقای دکتر از مولتی ویتامین مینرال استفاده می کردم چون تمامی این داروها اثر موقتی دارند و باعث می شوند که وزنی بیشتر از قبل داشته باشیم. رژیم غذایی دکتر کرمانی تنها رژیمی بود که اصلا از داروی لاغری خبری نبود. در زمان ضعف و گرسنگی از غذاهای آزاد برنامه استفاده می کردم و سعی داشتم که گرسنگی ام را سرکوب کنم. در کنار رژیم، ورزش را هم انجام می دادم چون به نظر من ورزش و رژیم مکمل یکدیگرند و باعث می شوند که زودتر به نتیجه دلخواه برسیم. ورزش ایروبیک را در باشگاه انجام می دهم چون ورزش پرتحرکی است و علاوه بر آن دویدن را هم به عنوان یک ورزش هوازی انتخاب کردم و در بین فعالیت های ورزشی ام برای آن جایی قرار داده ام.

رژیم غذایی دکتر کرمانی، تنها رژیمی است که بعد از پایان آن نگران بازگشت وزنم نیستم چون به کمک رژیم غذایی دکتر کرمانی می خواهم رژیم تثبیت را هم بگیرم و وزنم را کنترل کنم. وسوسه همشه در کمین است ولی باید به کمک کتاب تقویت اراده آقای دکتر کرمانی آن را شکست دهیم و تصمیم دارم برای عید امسال با تولدی دوباره و اندام زیبا ظاهر شوم و همه را حیرت زده کنم و ثابت کنم که توانستم. تیم پشتیبانی رژیم غذایی دکتر کرمانی بسیار خوب بود و هر دو هفته یک بار با من تماس می گرفتند و هر سوالی را که داشتم را پاسخگو بودند و به من انگیزه و امیدواری می دادند. یکی از بهترین مشوق های من در طول رژیم همسر عزیزم بود که مرا همراهی می کرد حتی بیشتر اوقات با هم پیاده روی می رفتیم و بیشتر از همه کاهش وزنم را مدیون آقای دکتر کرمانی و رژیم عالی و با تنوع ایشان هستم. توصیه من به همه دوستان این است که: • غدایتان را آرام بخورید • لقمه هایتان را خوب بجوید • آب را در طول روز فراموش نکنید پیشنهاد من به کسانی که از لاغری وکاهش وزن برای خود یک غول ساخته اند این است که : تنها رژیمی که آنها را به رویاهایشان می رساند فقط و فقط رژیم غذایی دکتر کرمانی است. خواستن توانستن است اگر بخواهید حتما موفق می شوید من خواستم و توانستم شما هم می توانید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*