مصــاحبه اختصاصی

با حسین پدران

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

حسین پدران 33 ساله از استان اصفهان هستم. وزن اولیه ام 85.5 بود که با رژیم دکتر کرمانی به وزن 68.5 رسیدم. من 17 کیلو اضافه وزن داشتم و موفق شدم در یک دوره سه ماهه وزن ایده آلم را به دست آوردم. با وزن 72 کیلو هم به کمک رژیم دکتر کرمانی در مرحله تثبیت وزن قرار گرفتم. رژیم گرفتن اگر اصولی باشد خیلی سخت نیست، اما تثبیت و ثابت نگه داشتن وزن خیلی از کاهش وزن سختر هست. از سن 20 سالگی رو به چاقی در حرکت بودم. همیشه روی وزنم حساس بودم ولی دنبال یه جرقه ای بودم که بتوانم شروع کنم. از رژیم های بیرون خیلی می ترسیدم و اعتماد نداشتم ولی وقتی سابقه بیماران دکتر را دیدم و با خصوصایت رژیمشان آشنا شدم با اطمینان کامل برای ثبت نام اقدام کردم. خلاصه ثبت نام کردم و اجاق بدنم روشن شد. رژیم دکتر کرمانی با همه ی رژیم های غذایی فرق دارد، در رژیم دکتر اصلا محدودیت غذایی وجود ندارد و همه چیز آزاد است ولی با شرایط و مقررات خاص خودش. با کمک رژیم دکتر کرمانی تغذیه خانواده چهار نفره مون هم سالم شده است. در طول رژیم دکتر کرمانی لحظه ای ناامید نشدم چون هدف داشتم و همیشه به هدفم فکر می کردم. من ماه اول 7 کیلو کاهش وزن داشتم که بسیار زیاده روی کرده بودم ولی در اولین مراجعه با کارشناسان دکتر، به بنده تذکر دادند و عوارضش را برایم بیان کردند. عجله در رژیم خوب نیست و باید مرحله به مرحله پیش رفت.

وزن اولیه: 85.5 کیلوگرم

وزن پایانی: 68.5 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 17 کیلوگرم

رژیم دکتر جرقه ای برای فردای بهتر شده است.وقتی وزنت کم می شود کل زندگیت تغییر می کند و نگاهت به همه چیز عوض می شود. چون اضافه وزن همیشه برای آدم دردسر دارد و هیچ آدم عاقلی از اضافه وزنش راضی نیست. مخصوصا در راه رفتن، لباس پوشیدن، کارهای روزانه

من و همسرم با هم رژیم را شروع کردیم و مشوق همدیگر بودیم، الان هم که موفق شدیم وزنمون را کم کنیم، بسیار خوشحالیم و لذت می بریم. رژیم دکتر جرقه ای برای فردای بهتر شده است. وقتی وزنت کم می شود کل زندگیت تغییر می کند و نگاهت به همه چیز عوض می شود. چون اضافه وزن همیشه برای آدم دردسر دارد و هیچ آدم عاقلی از اضافه وزنش راضی نیست. مخصوصا در راه رفتن، لباس پوشیدن، کارهای روزانه و حتی روابط جنسی و .. . اما با کاهش وزن، می توانید لباس های شیک و اندامی مورد علاقه تان را بپوشید و ظاهری شاداب و جوان هم داشته باشید. دیگه برای همیشه با کمر درد و زانو درد خداحافظی می کنید. اعتماد به نفستان بالا می رود و به راحتی با افراد جامعه ارتباط برقرار می کنید. همسرم و خانواده اش و دوستانم خیلی مشوق های خوبی بودند، در این بین کسانی هم بودند که چون خودشون موفق نشده بودند روحیه ام را ضعیف می کردند ولی من به تصمیم خودم پایدار بودم و موفق شدم. در بین وعده های غذایی ام به صبحانه اهمیت زیادی می دهم و باید کامل باشد یعنی ارزش غذایی صبحانه برام خیلی مهم است چون باعث میشه کل روزت را پر انرژی باشی. برای اینکه زندگی سالمی داشته باشیم باید روش غذایی را تغییر داد که این مسئله ارتباط زیادی با خانم خانه دارد، چون تمامی پخت و پزها و زحمتش برای ایشان است. درست که رژیم گرفتن و کاهش وزن محدودیت هایی دارد ولی موفقیت در رژیم محدودیت ها را آسانتر می کند. در طول رژیم غذایی دکتر کرمانی از هیچ دارویی استفاده نکردم و همه ی این داروها برای یکسری افراد سودجو مایه درآمد است ولی برای رژیم گیرنده هیچ اثر مثبتی ندارد.

قبل از شروع رژیم هم ورزش می کردم ولی چون با روش تغذیه صحیح و اصول کاهش وزن آگاهی نداشتم خیلی نتیجه ی به چشمی نمی گرفتم ولی از زمانی که اصول تغذیه سالم را به دست آوردیم شرایط فرق کرده است. با همسرم بدنسازی کار می کنم ولی در خانه هم تردمیل می روم. وقتی در کنار رژیم ورزش می کنید انگیزه خیلی بالا می رود و بقیه کارها را با تلاش بیشتری انجام می دهید. از نظر من بهترین ورزش پیاده روی سریع و کوهنوردی هست، چون سوخت و ساز بدن را بالا می برد و به کاهش وزن کمک بسیار زیادی می کند. با رژیم دکتر کرمانی اصلا جای نگرانی نیست چون هر کسی خودش علم و آگاهی رژیم را بدست می آورد و می تواند کاملا مراقب تغذیه اش باشد. اما توصیه من به همه دوستانی که می خواهند رژیم بگیرند این است که: هیچ گاه در رژیم گرفتن عجله نکنید و طبق برنامه اصولی و منظم پیش بروید. یکی از مهمترین اصول غذا خوردن به آرامی غذا خوردن و جویدن هست ، همچنین حین غذا اب نخورید و تعداد میان وعده های غذایتان را افزایش دهید. خواستن توانستن هست. برای فردای بهتر همت و تلاش داشته باشید. همیشه در ذهن خود مرور کنید که اضافه وزن برای شما در سنین بالا دردسر ساز است و باعث بروز انواع بیماری می شود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
خدیجه فلاح مراد 1399/09/12
من مادر یه دختر سه ساله ام وجدا از اینکه باید انرژی زیادی براش بذارم قاعدتا باید تنوع غذایی خوبی هم براش فراهم کنم تا رشد مناسبی داشته باشه . تو رژیم دکتر کرمانی تنوع غذایی به قدری زیاده که من و دخترم از یه سفره غذا میخوریم و واقعا لذت غذا خوردن در کنار خانواده تو این رژیم نقطه قوت بزرگی محسوب میشه. من تو کمتر از سه ماه با وجود دیسک کمر شدید و کم کاری تیروئید 11 کیلو وزن کم کردم

کارشناس به اندام 1399/09/20

دوست خوبم، ممنون از همراهیتون و به اشتراک گذاشتن تجربه هاتون.
نسرین 1397/09/26
رژیم دکتر کرمانی خیلی خوبه ولی اراده شرط اصلی رژیم لاغری هستش.اگه اراده داشته باشی خیلی راحت میتونی لاغر بشی.
سمیه 1397/08/09
خوش به حالتون
اعظم 1397/08/08
رژیم دکتر کرمانی بهترین رژیمه سخت نیست فقط اراده میخواد