مصــاحبه اختصاصی

با منیر توکلی

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

منیر توکلی 39 ساله از تهران هستم. وزن اولیه ام 86.5 بود که با رژیم دکتر کرمانی به 65 کیلو رسیده ام. با رژیم آنلاین دکتر کرمانی موفق به کاهش 21.5 کیلو از وزنم شده ام و می خواهم برای تثبیت وزن هم شرکت کنم. وزن تمامی اعضای خانواده ام نرمال است و فقط من در بین آنها چاق بودم. در سال ۷۹ یک دوره رژیم آقای دکتر کرمانی را داشتم و از ۷۸ کیلو به ۵۴ کیلو رسیدم و وزنم را حفظ کرده بودم ولی دو سال پیش به علت یک دوره بیماری، چاق شدم و چون با رژیم دکتر راحت بودم دوباره تصمیم گرفتم رژیم لاغری را شروع کنم. تا حالا دوبار رژیم لاغری گرفته ام و هر دو بار هم از رژیم آنلاین دکتر استفاده کردم که بسیار عالی بود و جواب گرفتم و نزدیک به 17 سال است که با رژیم دکتر پیش می روم. همه ی لباس هایم برایم تنگ شده بود و زانو درد و کمر درد شدید بسیار اذیتم می کرد. با تشویق های فراوان توانستم سبک تغذیه ام را تغییر دهم. چون نحوه تغذیه صحیح را یاد گرفته بودم اصلا مشکلی با رژیم نداشتم. با این رژیم احساس سبکی و نشاط بیشتری دارم و تمامی مشکلاتم از قبیل کمر درد، زانو درد و ... برطرف شده است.

وزن اولیه: 86.5 کیلوگرم

وزن پایانی: 65 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 21.5 کیلوگرم

وقتی سلامتی برایت مهم شود و برایش ارزش قائل شوی ناخودآگاه همه چیز دست به دست هم می دهد که تو موفق شوی. اصلا در طول رژیم لاغری ناامید نشدم و هر روز شاهد پیشرفتم بود.

مواد غذایی سالم به سبد خریدم اضافه شده است و دیگر به سمت خرید تنقلات ناسالم و غذاهای فست فود نمی روم. عذاب وجدان خوردن غذاهای مضر را ندارم و هر زمان که خودم را در آینه می بینم بیشتر از قبل احساس رضایت می کنم. می توانم لباس های مورد علاقه ام را بپوشم، لباس هایی که چند سال است آرزویش را دارم. در منزل بیشتر به رقص علاقه دارم و هر زمانی که کاری ندارم برای سلامت روحی و جسمی ام انجام می دهم. در باشگاه هم ورزش پیلاتس انجام می دهم. پیاده روی طولانی بدون کمردرد برایم بهترین لذت از رژیم لاغری است. من به خاطر اینکه پوستم شل و آویزان نشود ورزش را در برنامه ام قرار دادم. وقتی سلامتی برایت مهم شود و برایش ارزش قائل شوی ناخودآگاه همه چیز دست به دست هم می دهد که تو موفق شوی. اصلا در طول رژیم لاغری ناامید نشدم و هر روز شاهد پیشرفتم بودم.

تنها هفته اول برایم یک مقدار سخت بود ولی بعد از آن عادت کردم. همیشه با سفره خانواده هماهنگ بودم چون برنامه روز منو بود و تنوع غذایی زیادی داشت، راحت بود. همسرم، پسرم و خواهرانم بسیار تشویقم می کردند و هر روز به من انرژی می دادند. آب زیادی می خوردم و همیشه در مهمانی ها اعلام می کردم که رژیم دارم تا مجبور به پرخوری نشوم. کارشناسان به اندام دکتر کرمانی همیشه با من در تماس بودند و به تمامی سوالات در طول این مسیر پاسخ می دادند. توصیه من به همه دوستان این است که • به موقع غذا بخورید. • صبحانه را فراموش نکنید که در سوخت و ساز بدن تاثیر گذار است. • به میان وعده تان ( یعنی دو لیوان آب و یک عدد سیب) اهمیت بدهید، مانع پرخوری تان می شود. تنها راز موفقیتم: اعتماد به دکتر کرمانی و پشتکار خودم بود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
فرشته ربطي 1397/12/22
سلام منم از رژيم دكتر كرماني استفاده كردم ٢٦كيلو كم كردم
Azam 1397/07/29
دیدگاه من لاغری
زهره 1397/07/28
سلام خانم توکلی طی چند ماه این وزن و کم کردند؟ تفاوت رژیم انلاین و حضوری بجز مراجعه در چیه؟