بخاطر چاقی به شدت افسرده و منزوی شده بودم

صدف تور  –  23ساله از اهواز  –  قد: 166 cm- وزن اولیه:113kg  –   وزن پایانی :70kg از چاقی و فکر کردن به بیماری چاقی که گرفتارش شده بودم به شدت خسته شده بودم و کاملا بی تحرک بودم و این منو به شدت آزار می داد. علاقه ی خیلی زیادی به خوردن تنقلاتی مثل […]

امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 4 دقیقه

تعداد بازدید 6320

تاریخ انتشار

رکوردداران

صدف تور  –  23ساله از اهواز  –  قد: 166 cm- وزن اولیه:113kg  –   وزن پایانی :70kg
از چاقی و فکر کردن به بیماری چاقی که گرفتارش شده بودم به شدت خسته شده بودم و کاملا بی تحرک بودم و این منو به شدت آزار می داد. علاقه ی خیلی زیادی به خوردن تنقلاتی مثل پفک و شیرکاکائو و انواع شکلات که فاقد ارزش غذایی هستند، داشتم که پس از گرفتن رژیم غذایی دکتر کرمانی تونستم با میان وعده های سالم آنها را حذف کنم.
بخاطر چاقی به شدت افسرده و منزوی شده بودم و نمی تونستم از خونه بیرون برم خیلی تنبل شده بودم. من با برنامه ی استاندارد دکتر کرمانی کاملا راحت بودم و اصلا در طول رژیم حتی وسوسه خوردن غذای دیگه به سراغم نمی اومد و غذاها کاملا سیرم می کرد و راضی بودم.
الان کاملا خوشحالم که به کمک این برنامه تونستم سلامتیمو دوباره بدست بیارم و کاملا حس سبکی و راحتی می کنم. خسته نباشید می گم به دکتر کرمانی و مشاورهای همیشه همراهشون که با برنامه ی رژیمی خوبشون، به من کمک کردن تا به وزن ایده آلم برسم.
الان خیلی حس سبکی و راحتی می کنم و بهتر از همه اینکه حس می کنم واقعا بدن سالمی دارم و این واسم مهمترین چیزه و مسلما قیافه های متعجب و متحیر دوستان و آشنایان دور و نزدیک که بعد از مدت ها منو میدیدن حس شیرینتری بهم می داد و برای ادامه ی رژیم مصمم تر می شدم.
من تعریف برنامه های غذایی موفق دکتر رو خیلی از اطرافیانم شنیدم و یه روز که واقعا از چاقی خودم و اینکه 90% فکرمو به خودش مشغول کرده بود تصمیم قطعی خودمو گرفتم و توی سایت رسمی دکتر ثبت نام کردم.
کتاب – سی دی و وزنه و رژیم استاندارد رو انتخاب و دریافت کردم و بلافاصله شروع کردم و به وزن دلخواهم رسیدم. از مشاوران عزیز بسیار سپاسگزارم که صبورانه پاسخگوی سوالاتم بودن و ممنون از دکتر کرمانی عزیز بابت برنامه ی کامل و جامع شون.

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
زهرا سنگ سفیدی 1398/07/11

سلام دکتر کرمانی دارو به شما دادند