مصــاحبه اختصاصی

با

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

وزن اولیه: کیلوگرم

وزن پایانی: کیلوگرم

میزان : کیلوگرم

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
آذر 1400/03/15
سلام من هنوزثبت نام نکردم خیلی استرس دارم می ترسم هزینه کنم وآنچه ک گفته شده نیس وفقط برنامه بدن اصلامشاوره یاکارشناس تغذیه باهام تماس نگیره می ترسم تنهایی شکست بخورم نیازدارم ک ازنظرذهنی مشاورای دکترکرمانی باهام کارکنن توروخداجوابموبدید

کارشناس به اندام 1400/03/16

سلام دوست خوبم کارشناسهای تغذیه و روانشناسی دکتر کرمانی و تیم به اندام در طول رژیم در کنار شما هستن برای دریافت رژیم کاهش وزن دکتر کرمانی به این لینک مراجعه کنید
صداقت 1398/10/16
سلام من۱۸ کیلو کم کردم وحالاباید۱۵ کیلو کم کنم ودرجامیزنم کمکم کنید ممنون

کارشناس به اندام 1398/10/21

سلام و روز بخیر. دوست عزیز به احتمال زیاد دچار استپ وزن شدین. توصیه می کنم مقاله ی مفصلی رو که در این راستا در سایت هست رو مطالعه بفرمایید. برای مطالعه ی مقاله به این لینک مراجعه کنید.
شراره 1397/09/03
سلام. واقعا که آفرین. چه اراده ای دارید. به نظر من مهمترین چیز, داشتن اراده است که من ندارم. از هر چی مهمونیه گریزونم. از لباس خریدن. همیشه لباس هام از این مهمونی تا مهمونی بعد کوچیکم میشه و دوباره به سختی باید برم لباس پیدا کنم و بخرم. کاشکی یکی نزدیکم بود و با اون میتونستیم رژیم دکتر کرمانی رو اجرا کنیم.
زهره 1397/09/01
سلام به تیم به اندام عرض خسته نباشید خانم رضوان از کدام شیوه غیرحضوری برنامه تون استفاده کردند؟ رژیم اینترنتی با مشاوره تلفنی فرق دارن؟
هروی 1397/08/30
سلام رضوان خانوم احسنت هرچی به ارادتون بگم کم گفتم واقعا خوش بحالتون کاش روزی منم مثل شما بتونم از زندگیم لذت ببرم چون من الان هم وزن اولیه شما هستم ولی با مشکالتی که دارم نمیتونم رژیم اقای دکتر رو بگیرم ان شاالله روزی برسه که منم از زندگی لذت ببرم ????