مصــاحبه اختصاصی

با ایوب دم زده

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

دوست داری به وزن دلخواهت برسی اما هنوز مردد و بی انگیزه هستی؟ پیشنهاد می کنم صحبت های رکورددار جدید رژیم دکتر کرمانی رو بخونی... من از  6سالگی چاق  شدم. یک بار در سن 19سالگی لاغر کردم، اما به دلیل اینکه مراقبت نکردم، متاسفانه وزنم دوباره افزایش پیدا کرد. از چاقی خسته شده بودم. موقع خرید و انتخاب لباس، از اینکه لباسی که دلم می خواست را نمی توانستم بپوشم ناراحت می شدم. برای سلامتی خودم هم که شده، تصمیم به لاغری گرفتم و بزرگ تری تغییری که برای موفقیت در کاهش وزن ایجاد کردم، تغذیه صحیح بود. اولین باری که دیدم وزنم کاهش پیدا کرده، خوشحال شدم. با خودم گفتم خواستن توانستن است و در عرض 9 ماه توانستم به وزن دلخواهم برسم.

وزن اولیه: 117.500 کیلوگرم

وزن پایانی: 77.500 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 40 کیلوگرم

اگر اراده قوی داشته باشید، با گروه به اندام دکتر کرمانی می توانید موفق شوید. رمز موفقیت من، اراده قوی برای لاغر شدن و سالم زندگی کردن بود. در یک جمله خواستن، توانستن است.

رژیم دکتر کرمانی راحت تر از چیزی بود که فکرش را می کردم و مهم ترین چیزی که بعد از کاهش وزن به آن رسیدم، سلامتی بود. من قبلا اسم دکتر کرمانی را از آشنایانم شنیده بودم، بعد از طریق اینستاگرام هم آشنایی بیشتری از رژیم پیدا کردم.شروع برنامه رژیم عالی بود و برایم سخت نبود. اگر تنوع غذایی را بیشتر کنند بهتر است و من به برنامه دلخواه رضایت دارم غذای مورد علاقه ام ماهی هست و در رژیم هم معمولا برای خودم غذا درست می کردم یا هر غذایی را به اندازه ای که  سیر می شدم، می خوردم. اینکه  سلامتی از همه چیز مهم تر است، به من انگیزه می داد. دوستان و آشنایانم می گفتند رژیم گرفتم فایده ی ندارد، ولی من بدون توجه به حرف آن ها راهم را ادامه می دادم. پیش از رژیم دکتر کرمانی، بارها تلاش کردم اما بی فایده بود و به خاطر اینکه اراده کافی نداشتم، بارها شکست خوردم. اما این بار اعتماد به رژیم جناب دکتر، اراده قوی و نحوه صحیح تغذیه باعث شد تجربه متفاوتی داشته باشم و به موفقیت برسم.

بیشتر از طریق تماس مستقیم، با مشاورین برنامه در ارتباط بودم و از گروه به اندام دکتر کرمانی تشکر کنم که همیشه پاسخگو بودند و مرا به خوبی راهنمایی می کردند. بعد از کاهش وزن، تحرکم بیشتر شده و با اعتماد به نفس بهتری در جامعه حضور دارم. با نحوه صحیح تغذیه ی که در طول رژیم دکتر کرمانی یاد گرفتم، وزنم را نگه می دارم و اصلا نگران نیستم وزنم برگردد. اصلا وسوسه نشدم رژیمم را بشکنم. اتفاقا برعکس، هر چه جلو می رفتم اراده ام برای ادامه رژیم قوی تر می شد. هدفم برای امسال، حفظ وزن ایده ال است. من در طول رژیم ناامید نشدم، چون به گروه به اندام دکتر کرمانی اعتماد داشتم. بهترین مشوقم خودم بودم.هر وقت گرسنه بودم، از سهمیه آزادم استفاده می کردم. در مهمانی ها همان اندازه که باید، غذا می خوردم و از سفره فاصله می گرفتم. توصیه اولم برای خوب غذا خوردن این است که همیشه صبحانه  بخورید، توصیه دوم اینکه کنار ناهار سالا داشته باشید که اگر سیر نشدید بتوانید سالاد بخورید. توصیه من به کسانی که می گویند نمی توانیم رژیم بگیریم، این هست که اگر اراده قوی داشته باشید، با گروه به اندام دکتر کرمانی می توانید موفق شوید. رمز موفقیت من، اراده قوی برای لاغر شدن و سالم زندگی کردن بود. در یک جمله خواستن، توانستن است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
پرستو 1397/10/14
از نظر من خیلی عالی