مصــاحبه اختصاصی

با   علیرضا حسن نیازی

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

اگه هنوز برای کاهش وزن مردد و بی انگیزه هستید، گفت و گوی ما را با جدیدترین رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی با 49 کیلوگرم کاهش وزن بخوانید: وزن اولیه من 140 کیلوگرم بوده و وزن فعلی من 91 کیلوگرمه، اما دوست دارم به وزن 85 کیلوگرم برسم. تقریبا دو سال و پنج ماه طول کشید تا به وزن فعلی ام برسم. تقریبا بیشتر افراد خانواده وزن نرمالی ندارند. وزن من از سن 26 سالگی رو به افزایش رفت و مشکل ساز شد. از سال 92 به خاطر اضافه وزنم احساس ناراحتی داشتم. سختی رفت و آمد و سختی کار باعث شد جدی تصمیم بگیرم وزن کم کنم. بزرگترین کاری که برای کاهش وزنم انجام دادم این بود که سلامتی جسمی و روحی ام را به حالت اولیه بازگرداندم. اولین بار که وزنم کم شد خیلی خوشحالی  شدم و به ادامه مسیر کاهش وزنم بسیار امیدوار شدم. کاهش وزن از بیمار بودن خیلی راحت تر است و چون به مشکلات چاقی و مریضی های آن فکر میکردم این راه برایم راحت تر شده بود. محدودیت های غذایی که در طول رژیم برای خودم ایجاد کرده ام به هیچ وجه باعث نشده است که از زندگی راضی نباشم.    

وزن اولیه: 140 کیلوگرم

وزن پایانی: 91 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 49 کیلوگرم

کاهش وزن از بیمار بودن خیلی راحت تر است و چون به مشکلات چاقی و مریضی های آن فکر میکردم این راه برایم راحت تر شده بود.

بزرگترین کاری که برای کاهش وزنم انجام دادم این بود که سلامتی جسمی و روحی ام را به حالت اولیه بازگرداندم.

در دوران رژیم به هیچ وجه  از داروهای لاغری استفاده نکردم. راحت تر انجام دادن کارهایم به من انگیزه می دهد تا این سبک زندگی را ادامه دهم. انگیزه به لاغر شدن باعث شد تا بتوانم ورزش را ادامه دهم. در میان اطرافیان و خانواده کسی نبود که با رژیم گرفتنم مخالف باشد و روحیه ام را تضعیف کند. قبلا در زمینه رژیم تلاش های زیادی کردم اما چون اصولی نبودند، نتیجه خوبی نگرفتم. و این بار چون رژیم اصولی بود و اکثر غذا ها را میتوانستم استفاده کنم، موثر واقع شد. ورزشی که بیشتر اوقات انجام می دادم پیاده روی بود چون آسان تر است و نرمش های ساده نیز از ورزش های هوازی دوران رژیمم هستند که در خانه انجام می دهم. از ابتدای شروع رژیم لاغری کاهش وزن داشتم و وزنم زیاد نشده است و با رعایت های غذایی به ثبات وزن رسیده ام. حالا که وزن کم کرده ام انجام دادن کارهایم به خصوص رانندگی بسیار راحت تر شده و امیدم به ادامه زندگی بسیار بیشتر شده است. و کارهای اداری و شخصی را به طور کامل خودم انجام می دهم. از غذاهای سالمی که زیاد می خورم ماهی و حبوبات است. آخرین غذاهایی که در لیست مورد علاقه های من قرار دارد ماهی ، سالاد و غذاهای پختنی است. قرمه سبزی و فسنجان غذاهایی هستند که اگر بخواهم به خودم یک وعده دلخواه بدهم حتما انتخابشان می کنم. اضافه وزن خیلی آزار دهنده بود و در تمام مراحل کاهش وزن با همکاری خانواده توانستم الگوی غذا خوردنم را تغییر دهم.

در رژیم لاغری دکتر کرمانی هم دستور غذایی خوب بود هم تماس های تلفنی و تشویق کردن مشاورین باعث شد کاهش وزن داشته باشم. و چون عادت به این دستور غذایی کردم نگران این نیستم که دوباره وزنم برگردد. در طول برنامه، هیچوقت وسوسه نشدم رژیمم را بشکنم. هدفم برای امسال این است که ادامه دهم تا به کاهش وزن دلخواه برسم. در مواقع گرسنگی از غذاهای آزاد استفاده میکنم تا این حس را کنترل کنم. بهترین مشوقین من در حین رژیم همسرم و خانواده بودند . کاهش وزن باعث شده است تا روابط خانوادگی و اجتماعی ام خیلی بهتر شود. کتاب های مورد علاقه من در مورد سلامت کتاب های دکتر کرمانی هستند. از طریق دوستانم با سایت دکتر کرمانی آشنا شدم شروع برنامه بسیار آسان بود و به سادگی توانستم خودم را با برنامه وفق دهم از بین لیست های غذایی که در سایت  ارائه میشود استاندارد و دلخواه را انتخاب می کردم چون اکثر غذاها را میتوانستم استفاده کنم. بیشتر به صورت تلفنی با مشاورین برنامه در تماس بودم و خیلی موثر و کارآمد بود. نکاتی که به عنوان توصیه می توانم به بقیه رژیمی ها بگویم آرام غذا خوردن و خوب جویدن و خوردن سالاد به عنوان پیش غذا است. اما کسانی که توانایی رژیم گرفتن را در خود نمی بینند نیز سعی کنند با رژیم دکتر کرمانی پیش روند چون خیلی آسان است و به آسانی به وزن ایده آل میرسند. در یک جمله می توانم بگویم داشتن اراده قوی رمز موفقیتم بوده است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*