مصــاحبه اختصاصی

با نادره بختیاری زاده

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

اگه هنوز برای کاهش وزن مردد و بی انگیزه هستید، گفت و گوی ما را با جدیدترین رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی با 78 کیلوگرم کاهش وزن بخوانید:

تقريباً از كودكي هميشه چاق بودم ولي وزنم از سن 17 سالگي به شدت رو به افزايش بود. زماني كه در انجام كارها دچار مشكل شدم، مواقع خريد لباس، هنگام پياده روي و ...واقعا اذیت می شدم.

خسته شدن از وضعيت ظاهري و بي حوصلگي در انجام كارهاي روزمره باعث شد برای کاهش وزن تصمیم جدی بگیرم.

اولین باری که دیدم وزنم کم شده بسيار خوشحال و به ادامه مسیر امیدوار شدم. کاهش وزن باعث شد روحيه خوب و اعتماد به نفس عالي پیدا کنم و توانستم طي سه سال، 78 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشم.

وزن اولیه: 138 کیلوگرم

وزن پایانی: 60 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 78 کیلوگرم

با رژیم دکتر کرمانی كم كم و به تدريج شيوه ي غذا خوردنم تغيير كرد. با توجه به رژيم، اطلاعاتم را با مطالعه در مورد غذاها و مقدار كالري هايشان بالا بردم. اوایل، مخصوصاً هنگام رفتن به مهماني و دور همي هاي شبانه اذیت می شدم ولي بعدها برايم راحت تر شد و سعي مي كنم با همين شرايط از زندگي لذت ببرم و شاد باشم.

به تازگي رژيم تثبيت را دريافت كردم. اميدوارم با همت خويش و ياري خداي بزرگ بتوانم براي هميشه وزن فعلي ام را حفظ كنم.

شروع خوبي در رژیم داشتم، البته كمي سخت بود كه خودم را با شرايط وفق بدم ولي شدني بود، هيچ چيز غير ممكن نيست. بعد از رژیم، تغييرات مثبت زيادي برايم اتفاق افتاده، جنب و جوش بيشتر، روحيه بهتر و  اعتماد به نفس بيشتری پیدا کرده ام.

با رژیم دکتر کرمانی كم كم و به تدريج شيوه ي غذا خوردنم تغيير كرد. با توجه به رژيم، اطلاعاتم را با مطالعه در مورد غذاها و مقدار كالري هايشان بالا بردم.

اوایل، مخصوصاً هنگام رفتن به مهماني و دور همي هاي شبانه اذیت می شدم ولي بعدها برايم راحت تر شد و سعي مي كنم با همين شرايط از زندگي لذت ببرم و شاد باشم.

به هيچ وجه داروي لاغري را قبول ندارم. مكمل بهتر است و تقريباً بعد از يك ماه از شروع رژيم مصرف مكمل را شروع كردم.

اگر نياز به ورزش كردن را همانند نياز به خوردن و آشاميدن بدانيم، به مرور جزء برنامه روزانه مي شود و انجام دادنش الزامي ست. سلامتی ام و  مشكلاتي كه ديگر خبري از آنها نيست، انگيزه ام را قوي مي كند تا به راهی که شروع کردم، با قدرت ادامه دهم.

چندين بار به پزشكان و مشاوران تغذيه مراجعه کردم كه بي نتيجه بود و انگيزه ام به اندازه حالا قوي نبود. اضافه وزن بالا و بروز مشكلاتي كه سلامتي من را به خطر مي انداخت، باعث شد این تجربه با همه تجربه های قبلی فرق داشته باشد.

ورزش مورد علاقه ام پياده روي است، بدليل اينكه در هر شرايطي مي شود انجام داد، من گاهي اوقات با توجه به اينكه ماشين هميشه در اختيارم بود ولي براي خريد، عمداً پياده مسير ها را مي رفتم.

خواندن کتاب های دکتر کرمانی، مخصوصا تقویت اراده باعث شد انگیزه و اراده زیادی پیدا کنم  واگر همين روش را ادامه بدهم، دیگر نگران این نیستم که وزنم برگردد!

در مواقع گرسنگی سعي مي كردم كمتر سراغ غذاهاي پركالري و رنگارنگ بروم، بيشتر در مهماني ها سالاد و ميوه مصرف مي كردم، به جاي نوشابه دوغ ، برنج و نان و شيرني هم نمي خوردم. در مواقع گرسنگي از غذاهايي با كالري صفر، مانند كاهو ، هويج و خیار استفاده می کردم.خواهر و برادر و تقريباً اقوام نزديك، هميشه مشوق من بودند و انگيزه ام را دو چندان مي كردند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
هیوا 1398/02/04
احسنت به اراده ی ایشون...
زهره 1397/01/10
سلام من زهره هستم و سنم ۲۲ هست قدم ۱۶۲. ۳۰ کیلو اضافه وزن دارم من هرچقدر سعی میکنم ثبت نام کنم نمیشه چون خارج از کشور و شمارم نمیتونه دوست و آشنایی هم ندارم تو ایران که کمکم کنه لطفا کمکم کنید چیکار باید بکنم افسردگی گرفتم از بس بهم گفتن چاقی خواهش کمکم کنید
Setare 1396/12/27
لطفا قد رو هم بزنین