مصــاحبه اختصاصی

با ندا قوامی

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

دوست داری به وزن دلخواهت برسی اما هنوز مردد و بی انگیزه هستی؟ پیشنهاد می کنم صحبت های رکورددار جدید رژیم دکتر کرمانی رو بخونی... 30 سالمه و تهران زندگی می کنم، بعد از رژیم دکتر کرمانی، متوجه شدم باید چه مقدار مواد غذایی بخورم و اگر زیادتر از حد مجاز مصرف می کردم، حداقل  دو روز یا سه روز شام نمی خوردم. چون بعضی مواد غذایی هستند که می توان به خاطر یک روز اضافه غذا خوردن، حذفشان کرد و تا الان هم در این مورد موفق بوده ام. من به علت شغلم، ورزش چندانی نداشتم اما روزانه پیاده روی می کردم. حالا لباس هایی که دوست داشتم بپوشم هم دیگر اندازه ام نیستند، چون نسبت به سایز قبلیم خیلی لاغرتر شده ام.

وزن اولیه: 80 کیلوگرم

وزن پایانی: 51 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 29 کیلوگرم

به خودم سلام جدید می کنم و می گویم خوش آمدی. تو دوباره متولد شدی الان حس خیلی خوبی دارم، اعتماد به نفس دارم، چه وقتی که بیرون می روم و چه وقت هایی که سرکار هستم. همین که من باید خودم را به دیگران معرفی کنم، اعتماد به نفسم را واقعا بالا می برد.

به خودم سلام جدید می کنم و می گویم خوش آمدی. تو دوباره متولد شدی، چون شب هایی بوده است که من خیلی گریه کرده ام، و با خودم گفته ام که دیگر فردا صبح رژیم می گیرم! اما فردا صبح هم آمده و ظهر شده و من  در حد انفجار آن قدر خورده ام که داشتم خفه می شدم. واقعا این حالت برای من پیش آمده است! الان حس خیلی خوبی دارم، اعتماد به نفس دارم، چه وقتی که بیرون می روم و چه وقت هایی که سرکار هستم. همین که من باید خودم را به دیگران معرفی کنم، اعتماد به نفسم را واقعا بالا می برد. وقتی برای خرید بیرون می روم، بعضی وقتها هنوز فکر می کنم آنقدر بزرگ هستم که نمی توانم وارد اتاق پرو شوم و ممکن است دستم به این طرف و آن طرف بخورد یا به فروشنده بگویم که می شود یک سایز بزرگ تر بدهید؟! چون این چیزها قبلا برایم پیش آمده که شده یه سایز بزرگ تر نیاز داشتم ولی نتوانستم و خجالت کشیدم بگویم یک سایز بزرگ تر می خواهم. مجبور شدم یا همان لباس را بخرم یا اینکه بگویم خوشم نیامد یا نپسندیدم. ولی الان به خودم افتخار می کنم.

من تا قبل از رژیم نمی دانستم بدنم به چه غذاهایی نیاز دارد و با خودم می گفتم مثلا امروز یک شیرینی خوردم و چیزی نیست و عیبی ندارد! ولی الان دارم هرچیزی که می خورم را محاسبه می کنم. مواقعی پیش آمده که حتی به خاطر اینکه خودم را آرام کنم، وقتی جعبه شیرینی توی خونه آمده، سهم خودم را کنار گذاشته ام که خیالم راحت باشد! ولی بعدا یا آن یک شیرینی را در حدی که می توانستم خوردم یا اینکه کالری اش را حساب کردم و نخوردم. چون زمان که گذشت دیدم من نیازی به این ندارم، چون هیچ انرژی ای به من نمی دهد و به خاطر کربوهیدرات و شکری که دارد فقط اشتهایم را به خوردن زیاد می کند. حالا می دانم که چه چیزهایی من را چاق می کنند و در عرض یک هفته یا دو هفته، می توانم 10 کیلوگرم چاق شوم یعنی دیگر بدن خودم را می شناسم. مصاحبه ویدئویی خانم ندا قوامی را در تا قبل از رژیم نمی دانستم بدنم به چه غذاهایی نیاز دارد بخوانید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
محدثه 1400/03/11
سلام واقعا لاغر شدن آرزوی منه و هزار بار رژیم گرفتم و به دلیل ضعف شایدم رژیم نامناسب باز هم شکست خوردم کاش یکی بود برای کسایی که واقعن دوس دارن لاغربشن و بخاطر هزینه ی که نمیتونن پرداخت کنن برنامه رژیم غذای رایگان میزاشت

کارشناس به اندام 1400/03/16

سلام دوست خوبم شما میتونید تو آفرها رژیم زو با مبلغ پایینتری دریافت کنید
مریم 1399/01/17
آفرین
ناشناس 1399/01/04
آفرین خوش بحالتون عالی هستید
اوينا 1398/12/27
مهسا عزيز شما پروتين مصرف كن مثل سفيده تخم مرغ خيلي پول لازم نيس هم سيرت ميكنه هم كالريش كمه
فاطمه 1398/12/22
خچش به حالتون که همون پول و دارید ومتونید استفاده کنید از تجربه های دکتر کرمانی من که ندارم و چاق میشم حتی از آب خوردن چکار کنم