مصــاحبه اختصاصی

با راحله خصوصی

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

راحله خصوصی 49 ساله از استان تهران هستم. وزن اولیه ام 98 کیلوگرم بود که به کمک رژیم دکتر کرمانی 31 کیلو کاهش وزن داشتم و الان به 67 کیلوگرم رسیدم. البته قصد دارم سه کیلوی دیگر هم کم کنم. اعضای خانواده ام مقداری اضافه وزن دارند ولی نکته مهم این است که استعداد کاهش وزن را ندارند. من هم تقریبا از سن 29 سالگی به دلیل زایمان آخرم دچار اضافه وزن شدم و موفق نشده بودم که به وزن قبل از بارداری برگردم. خیلی برایم آزار دهنده نبود اما از سن چهل سالگی که کمر و پادردم شروع شد متوجه اضافه وزن خودم شد. باید تا به مشکلات دیگری دچار نشده بودم اقدام می کردم و رژیم دکتر کرمانی را ثبت نام کردم. دختر بزرگم قبلا از رژیم دکتر کرمانی استفاده کردم و خیلی راضی بود و من هم ثبت نام کردم. قبلا هم سعی می کردم با شرکت در دوره هایی به جای غذاهای پر چرب و ناسالم از غذاهای گیاهی استفاده کنم ولی حجم آنها را کنترل نمی‌کردم و به همین دلیل نتیجه درستی نمی گرفتم. این بار با همیشه فرق می کند و علم و آگاهی که از کتاب های دکتر کرمانی به دست آورده بودم بسیار اثرگذار بود و مهم تر از آن برنامه ای بود که کمترین گرم غذاهای مصرفی را در نظر می گرفت. اولین باری که عدد روی ترازو را دیدم، باورم نمی شد. اعتماد به نفس افزایش پیدا کرد و فهمیدم که توانایی مقابله با چاقی را دارم. به همین دلیل هر روز پر انرژی و با انگیزه تر از روز قبل بودم و منتظر بودم به وزن واقعی خود برسم. حدود پنج ماه و نیم طول کشید که زمانی زیادی نیست و برای کسی که هدف داشته باشد راحت است. با این کاهش وزن موفق توانستم دیدگاهم را درباره غذاهای سالم و ناسالم تغییر دهم. در حقیقت با مطالعه کتاب های دکتر کرمانی دریچه روشنی از تغذیه صحیح به رویم گشوده شد. همچنین در انجام فعالیت های رومزه ام احساس سبکی می کردم. پادردم از بین رفته است و سلامت و آرامش خاصی به دست آوردم. علاقه زیادی به گوشت سفید و حبوبات داشتم که اصلا در رژیم محدودیت غذایی نداشتم و با خیال راحت در وعده نهار متناسب با نیاز بدنم مصرف می کردم. تنها در برنامه روز منو انتخاب می کنم و مقدار را برنامه به من می داد. برای افراد خانواده غذاهای دلخواهشان را درست می کردم و برای خودم نیز غذاهای جداگانه می پختم تا از غذاهای آنها زیاد نخورم ولی همگی سر یک سفره غذا می خوردیم. اصلا هم از رژیم ناراضی نبوده بودم و محرومیتی در برنامه نمی دیدم. از مزیت های خوب رژیم دکتر کرمانی این است که از داروهای لاغری خبری نبود و تنها از مکمل های آهن و مولتی ویتامین مینرال آن هم به دستور دکتر مصرف می کردم. فقط اینکه در کنار غذاهای چرب دمنوش زیره، زنجبیل و دارچین را می خوردم.

وزن اولیه: 98 کیلوگرم

وزن پایانی: 67 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 31 کیلوگرم

در رژیم دکتر کرمانی اجباری به ورزش های خاص نبود و من هر روز پیاده روی می کردم. البته قبل هم این کار را انجام می دادم ولی به صورت روزانه و مرتب نبود.

در رژیم دکتر کرمانی اجباری به ورزش های خاص نبود و من هر روز پیاده روی می کردم. البته قبل هم این کار را انجام می دادم ولی به صورت روزانه و مرتب نبود. سعی می کردم زمان پیاده روی را بیشتر کنم چون علاوه بر چربی سوزی به بهبود روحیه هم کمک می کرد. بیشتر مواقع در خانه ورزش می کنم و باشگاه نمی روم. در طول رژیم افت فشار و سرگیجه داشتم که به کمک دکتر کرمانی متوجه شدم آب کمی را در طول روز می خورم و به توصیه آقای دکتر کرمانی میزان آب مصرفی را زیاد کردم و مشکل برطرف شد. مطمئن هستم که هرگز به روزهای قبل از رژیم بر نمی گردم و حتما از رژیم تثبیت هم استفاده می کنم. برنامه ای که انقدر دقیق و اصولی است جای هیچ نگرانی ندارد. گاهی اوقات وسوسه می شدم که غذاهای بیشتر از رژیم بخورم ولی یاد هدفم می افتادم و هرگز این کار را نمی کردم. همچین وقتی به سختی دوران چاقی فکر می کردم دیگر دلم نمی خواست رژیم را رها کنم. سعی می کردم در هنگام گرسنگی از غذاهای آزاد مثل کاهو، خیار، هویج و ... استفاده کنم. در کنار تمام این کارها تشویق فرزندانم و مشاورین به اندام دکتر کرمانی هم خیلی موثر بود. بعضی از دوستانم با مشاهده کاهش وزنم تصمیم گرفتند آنها هم رژیم بگیرند و حتی برنامه غذایی خانواده ام نیز سالم تر شد. در طول رژیمی هر سوالی که برایم پیش می آمد پشتیبانان به اندام از طریق تماس تلفنی، تلگرام، اینستا و ... پاسخگو بودند و مرا همراهی می کردند. مشاورین به اندام از بهترین دوستان من در طول رژیم بودند.

توصیه من به همه دوستان این است که: 1. ابتدا غذا را خوب ببینید و بشناسید. 2. حین مصرف غذاها کالری آنها را درنظر بگیرید. 3. مطمئن باشید که کالری ها و چربی های اضافه را بعد از مصرف غذا بسوزانید. اگر فکر می کنید هرگز انگیزه رژیم گرفتن ندارید به این فکر کنیدکه اگر سلامتی خود را از دست دهید هیچ کس نمی تواند کمک تان کند حتی نزدیک ترین و عزیز ترین افراد زندگی!! من به لطف خداوند و سپس برنامه های آقای دکتر کرمانی و پایبندی به هدفم موفق شوم شما هم خواهید توانست. امیدوارم نفر بعدی شما باشید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
زمانی 1398/07/22
آیا در دوره شیر دهی میتوانم رژیم بگیرم؟

کارشناس به اندام 1398/07/24

سلام و روز بخیر. اگر 6 ماه اول شیردهی شما به پایان رسیده بله می تونید رژیم بارداری بگیرید. برای مشاوره رایگان و دریافت رژیم بارداری برای مشاوره خرید رژیم عدد 32143 رو به 90007025 ارسال کنید تا پشتیبان های ما با شما تماس بگیرن. موفق باشید.