سایت دکتر کرمانی و برنامه به اندام در کاهش وزن به من کمک زیادی کردند

علی اعتمادیان مفرد مصاحبه اختصاصی ما با علی اعتمادیان مفرد جدیدترین رکورددار وب سایت دکتر کرمانی آقای علی اعتمادیان مفرد، 10ساله و ساکن استان سیستان و بلوچستان جدیدترین و جوان ترین رکورددار سایت ما است که توانسته است با استفاده از رژیم دکتر کرمانی، 10 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. به خاطر اراده و توانایی […]

سایت دکتر کرمانی و برنامه به اندام در کاهش وزن به من کمک زیادی کردند
5 از 5

زمان مطالعه 8 دقیقه

تعداد بازدید 44468

تاریخ انتشار

علی اعتمادیان مفرد

سایت دکتر کرمانی و برنامه به اندام در کاهش وزن به من کمک زیادی کردند - 9 - - رکوردداران قدیم

مصاحبه اختصاصی ما با علی اعتمادیان مفرد جدیدترین رکورددار وب سایت دکتر کرمانی
سایت دکتر کرمانی و برنامه به اندام در کاهش وزن به من کمک زیادی کردند - 11 - - رکوردداران قدیم

آقای علی اعتمادیان مفرد، 10ساله و ساکن استان سیستان و بلوچستان جدیدترین و جوان ترین رکورددار سایت ما است که توانسته است با استفاده از رژیم دکتر کرمانی، 10 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. به خاطر اراده و توانایی بالایش به او تبریک می گوییم.

گزیده ای از صحبت های ما را با این رکورددار جوان و باانگیزه بخوانید:

در خانواده ما وزن همه افراد نرمال است، اما من از سن 7 سالگی وزنم افزایش پیدا کرد و در سن 10 سالگی احساس کردم از اضافه وزنم ناراحتم و برای جلوگیری از ایجاد مشکلات و حفظ سلامتی ام در آینده تصمیم گرفتم رژیم بگیرم. بزرگ ترین تغییری که سعی کردم برای کاهش وزنم انجام دهم این بود که اراده ام را تقویت کنم و به رژیم غذایی همراه با ورزش، توجه بیشتری داشته باشم.

وزن اولیه : 49/6 کیلوگرم

وزن پایانی: 39 کیلوگرم
میزان کاهش وزن:10/6 کیلوگرم

اولین باری که دیدم وزنم کاهش پیدا کرده احساس سبکی و سلامتی داشتم. رژیم گرفتن بسیار راحت تر از چیزی بود که فکرش را می کردم . قبلا قارچ و روغن زیتون نمی خوردم اما از وقتی رژیم دکتر کرمانی را شروع کردم، قارچ و روغن زیتون همیشه در لیست غذایی ام هست.

سایت دکتر کرمانی و برنامه به اندام در کاهش وزن به من کمک زیادی کردند - 13 - - رکوردداران قدیم

شروع برنامه رژیم آسان بود ولی اواخر آن کمی برایم سخت شد اما در کل، کاهش وزن با رژیم دکتر کرمانی از چیزی که فکر می کردم راحت تر بود. الان 6 ماه و 15 روز طول کشید تا به وزن کنونی ام رسیدم و یک ماه است رژیم تثبیت شده دارم و با رعایت مصرف کالری های غذایی، وزنم را کنترل می کنم. در مدت کاهش وزن اراده ام قوی تر شد و به اندام زیباتری رسیدم. حالا که وزن کم کرده ام آرامش خاطر پیدا کرده ام.
غذای سالم مورد علاقه ام که زیاد هم می خورم پیتزا است و آخرین غذای سالمی که در لیست مورد علاقه هایم قرار دارد، عدسی است. اگر بخواهم یک وعده غذای دلخواه ) بدون در نظر گرفتن کالری یا سالم بودن (به خودم بدهم، مرغ زعفرانی است.
من توانستم با اراده قوی، الگوی غذا خوردنم را تغییر دهم و با دیگر اعضای خانواده هماهنگ شوم. حفظ سلامتی و زیباییم به من انگیزه می دهد تا این سبک زندگی را ادامه دهم.

سایت دکتر کرمانی و برنامه به اندام در کاهش وزن به من کمک زیادی کردند - 15 - - رکوردداران قدیم

پیش از این رژیم نگرفته بودم و برای اینکه لاغر شوم ورزش شنا را انجام می دادم اما چون بعد از ورزش از مواد غذایی استفاده می کردم به نتیجه نرسیدم. اما این بار با دفعات قبل تفاوت داشت و رژیم مناسب و ورزش مداوم باعث شد به نتیجه برسم.
در طول مدت رژیم، در میان اطرافیان و خانواده کسی نبود که با رژیم گرفتنم مخالف باشد و روحیه ام را تضعیف کند و به کمک پدرم توانستم ورزش کردن را به عنوان یک عادت در برنامه روزانه ام وارد کنم.
من در باشگاه ورزش می کنم و ورزش مورد علاقه ای که بیشتر اوقات انجام می دهم کاراته (به ورزش های رزمی علاقه مندم ) است و ورزش شنا نیز برایم نشاط آور است.

در مواقع گرسنگی در میهمانی ها، با وجود غذاهای رنگارنگ و متنوع سعی می کردم خودم را با بازی با کودکان سرگرم کنم. بهترین مشوقین من در حین رژیم پدر و مادرم بوده و هستند و وقتی ناامید می شدم خانواده ام باعث می شدند دوباره انگیزه بگیرم.
سایت دکتر کرمانی و برنامه به اندام از طریق پیگیری و مشاوره مداوم و رژیم موثری که به من پیشنهاد دادند در رسیدن به اهداف کاهش وزن به من کمک کردند.

سه توصیه اصلی ام درباره خوب غذا خوردن این است که:
آرام و سالم غذا بخورید، تعداد وعده های غذایی را افزایش و مقدار غذا در هر وعده را کاهش دهید.
توصیه ام برای کسانی که توانایی رژیم گرفتن را در خودشان نمی بینند این است که به توانایی هایشان اعتماد کنند و برای لاغری اقدام کنند.
در پایان باید بگویم اراده ،تلاش و کمک خداوند سه عامل اصلی موفقیت من بودند.


ثبت نام رژیم اینترنتی به اندام دکتر کرمانی
5 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
فریبا 1400/07/11

توضیحات کافی نیست خوب اطلاع رسانی نمیکنیدلطفامراحل دستیابی را راحت تر کنید مشاور در مورد رژیم و شرایط توضیح داد اما بعد از ثبت نام اینکه چطور با اپلیکیشن کار کنیم و به چه مواردی بر خورد میکنیم و جطور برنامه را دریافت کنیم راهنمایی نکردندو توضیح داده نشد

کارشناس به اندام 1400/07/28

سلام فریبا خانم عزیز نحوه ی کار با اپلیکیشن در قسمت های مختلف اپ توضیح داده شده برای اینکه بهتر بتونید با اپلیکیشن کار کنید هم می تونید روی این لینک بزنید و ویدئو رو تماشا کنید لطفا به این لینک مراجعه کنید

مژگان سلطان محمدی 1400/01/21

سلام من از پشتیبانی راضی نیستم امروز از صبح به سه تا از کارشناس ها پیام دادم هیچکس جواب نداد من رفتم تو تثبیت و هیچ اطلاعاتی ندارم اگر زحمات خودمون نباشه هیچ حمایتی از کارشناس ها ندیدم بگید فقط لیست غذایی انتخاب شود بدون پشتیبانی

کارشناس به اندام 1400/02/19

سلام دوست عزیز روند پشتیبانی تغییر کرده هر گونه سوالی دارید با کارشناسان تماس بگیرید

مریم 1400/01/14

سلام من هزینه رژیم واریز کردم در سایت، اینستا هم پیام دادم اما هنوز رژیمم را ندادید هیچ جوابی هم ندادید

کارشناس به اندام 1400/01/24

مریم عزیز، با شماره 02532143 تماس بگیرید.

زهرارضوی 1399/12/26

سلام علیکم ضمن آرزوی صحت وسلامتی خدمت جناب آقای دکترکرمانی بزرگوار وکارشناسان بسیارمحترم وزحمتکش که همیشه پاسخگوی سوالات بنده بود اند ومن بی نهایت راضی هستم ازرژیم غذایی منتهی ای کاش درکنارهمین کارشناسان تغذیه مشاوره روانشانسی جهت تقویت ارادت میذاشتین که هزینه اش خیلی پایینترباشه من نمیدونم چرا انگیزه ام ضعیف شده واراده دیگه ندارم تابادیدن غذاهای رنگارنگ بتونم جلو خودموبگیرم متاسفانه شروع به ناخنک زدن به دفعات زیادمیشم امااوایل رژیم کلی اراده وانگیزه داشتم ومن دنبال تقویت اراده وانگیزه هستم وکلاخودم رومقصرمیدونم تواین زمینه که اگیزه واراده ام خیلی ضعیف شده فقط دوچیزبرام توی رژیم سخت شده اینه که پنج تاقاشق غذاخوری برنج وسه قاشق خورشت واقعا به جایی نمیرسه برای من وبه همین خاطر برنج روانتخاب نمیکنم وانتخاب من نون و... است وهمین باعث شده برنج میبینم وسوسه بشم وعقده خوردن یک بشقاب پرازبرنج کنم ومورددوم اینه که مشاوره جهت انگیزه وتقویت اراده واقعا برای من هزینه هاشون بالاست ای کاش درکنارژیمتون یه مشاوره جهت تقویت انگیزه واراده رایگان یاحداقل باهزینه خیلی پایین میذاشتین جزاکم الله خیرا بنده روحلال کنیدبابت پرحرفی

کارشناس به اندام 1400/02/03

سلام همراه گرامی ما در کنار رژیم پشتیبانیهای روانشناسی هم داریم در روزهای آینده در مورد مسائل روانشناسی تغذیه بیشتر صحبت میکنیم

بتول نصراصفهانی 1399/12/09

سلام خسته نباشید میرزان سالاد

طناز 1399/11/19

من از رژیم دکتر کرمانی راضیم ولی متأسفانه با ریزش موی شدیدی مواجه شدم که هنوز هم کم نشده چند بار هم با مشاوران تماس گرفتم و راه کار هاشون رو انجام دادم ولی اثر نکرد

کارشناس به اندام 1399/11/27

طناز عزیز، مقداری از ریزش مو در رزیم طبیعیه ولی اگه این ریزش زیاده ممکنه دلایل دیگه داشته باشه ولی اگه دلیلش رژیم میتونید با قرص های مولتی بهبود بدید.

مهرنوش هوشور 1399/07/20

سلام، فایل های صوتی برنامه به اندام دانلود نمیشه متاسفانه، لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنونم

کارشناس به اندام 1399/08/22

مهرنوش عزیز، حتما پیگیری می کنیم. ممنون از توجهتون.

حسیبا بهکار 1399/06/08

سلام .من وجه رو واریز کردم ولی تکمیل ثبت نامو انجام ندادم وخارج شدم .حالا چکاری باید انجام بدم؟

کارشناس به اندام 1399/06/10

دوست خوبم، برای حل مشکلتون با تیم پشتیبانی با شماره 02532143 تماس بگیرین.

مهديه 1399/04/27

سلام من الان ١٧ روز هست كه ثبت نام كردم در طي ١٧ روز گذشته مشاور فقط يكبار در روز ثبت نام با من تماس گرفت و خيلي سريع يكسري موارد رو گفت. در روز دوم رژيم براي مشاور ها در واتساپ +98 912 940 5200 و 09121521140 پيام گذاشتم كه فايلي در خصوص ساعات فاصله غذايي بين وعده هاي غذايي براي من ارسال كنند ولي متاسفانه گفتند كه ارسال مي كنند ولي چيزي دريافت نكردم از طرف مشاور هم طي ١٧ روز گذشته تنها يكبار و در روز اول رژيم تماس داشتم و تا كنون هيچگونه پشتيباني انجام نشده اگر قرار بود فقط يك برگه ليست غذايي داشته باشم كه انقدر نياز به هزينه نبود در سايت ها پر از ليست غذايي مشابه مجاني هست، اين روند پشتيباني با توجه به اينكه من بارها پيام گذاشتم و اعتراض كردم و خودم تماس گرفتم ولي كسي با من تماس نگرفت واقعا عجيب است.

کارشناس به اندام 1399/04/29

مهدیه عزیز، لطفا با شماره تلفن 02532143 تماس بگیرید. همکاران ما حتما پاسخگوی تماس شما خواهند بود و این مورد پیگیری می‌شه.

دنیز 1399/01/06

بی نظیره این رژیم

کارشناس به اندام 1399/01/07

ممنون از شما

دنیز 1399/01/06

رژیم دکتر کرمانی عالیه یعنی هر کسی که در آرزوی لاغریه با این رژیم می تونه به آرزوش برسه من خودم چندین بار رژیم گرفتم بعد از یه ماه دوباره چند برابر چاق شدم ولی با رژیم دکتر کرمانی عزیز تونستم از وزن 95به وزن 70 برسم .در عرض7ماه

افسر امیرسلیمانی 1398/06/22

بسیار رژیم خوبیه .میشه از تمامی غذاها ،میوه ها ،تنقلات و سایر مواد غذایی استفاده کرد .و میشه بآسانی ادامه داد .

وحیدخ 1398/05/23

افرین به تو مرد.این اراده تو در کم خوردن نشون میده که زندگی ایندت پر از تصمیمات درست و موفقیته.

مسیحا 1397/05/10

آفرین به تو . خیلی خوبه?

علی 1397/05/08

سلام برادر 30 ساله ای دارم شدیدا کبدش چرب شما رژیمی برای ایشون دارید.

لیلا جمالی 1395/12/27

منم از رژیم آقای دکتر استفاده میکنم و تا الان تونستم 26 کیلو از وزنمو پایین بیارم و تنها پنج کیلو تا هدفم باقی مونده و رژیم ایشون واقعا معجزه میکنه

محمدعلی 1395/12/25

سلام. متن سخنرانی از بچه ی 10ساله غیرقابل ممکن است.

ساره 1395/12/23

آفرین به تو!!! ارادتو تحسین می کنم