مصــاحبه اختصاصی

با سهیل آدینه با رژیم غذایی دکتر کرمانی عادات بد غذایی را اصلاح کردم= url=https://kermany.com/wp-content/uploads/2019/05/01

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

وزن اولیه ام 132 کیلوگرم بود که الان 89 کیلوگرم هستم. به کمک رژیم غذایی دکتر کرمانی موفق شدم در طول 8 ماه 43 کیلوگرم از وزنم را کاهش دهم و به تناسب اندام برسم. تمام اعضای خانواده ام وزن نرمالی داشتند و تنها من در بین آنها دارای اضافه وزن بودم. چاقی من هم از سن 12 سالگی شروع شد و با افزایش سنم هر روز بالاتر می رفت تا اینکه در سن 17 سالگی برایم تبدیل به مشکل شده بود و اصلا از این افزایش وزن راضی نبودم. حوصله حضور در جمع و مهمانی ها را نداشتم. هیچ وقت لباس های مورد علاقه ام را پیدا نمی کردم و مجبور بودم منتظر باشم که فروشنده بگوید سایز مرا لباس دارد یا خیر. دیگر همانند دوران کودکی که پر از شور و نشاط نبودم. هر وقت بازی می کردم به نفس نفس می افتادم و پاهایم درد می گرفت و تمام کارهای مورد علاقه ام را کنار گذاشته بودم. باید تصمیم نهایی می گرفتم و برای حل مشکلم اقدام می کردم. دیگر از این شرایط خسته شده بودم من که سنی ندارم و چرا باید آنقدر خسته و کم توان باشم. در نهایت ژیم غذایی دکتر کرمانی را ثبت نام کردم و رژیم شروع شد. شروع برنامه کمی برایم سخت بود چون تصور خوبی از رژیم گرفتن نداشتم و فکر می کردم کاری خیلی سخت است و هرگز نمی توانم ادامه دهم اما به کمک رژیم غذایی دکتر کرمانی یاد گرفتم عادات غذایی خود را تغییر دهم. در طول این رژیم تمام عادت های بد را کنار گذاشتم. رژیم دکتر کرمانی بهترین رژیمی بود که تاکنون با آن آشنا شده بودم چون تنوع غذایی فوق العاده داشت و هرگز محرومیت غذایی نداشتم و در کنار سفره خانواده بودم. در طول رژیم غذایی دکتر کرمانی از لیست روز منو استفاده می کردم و هرگز مجبور نبودم هزینه های اضافه برای رژیم پرداخت کنم. هرچه مادرم برای اعضای خانواده درست می کرد من هم می خوردم. اولین بار که عدد روی ترازو را دیدم باورم نمی شد و حس یک ورزشکار را داشتم. کم شدن وزن حس زندگی کردن به من می داد و خیلی راحت تر و سبک تر از قبل کارهایم را انجام می دادم و حتی کیفیت آنها هم بهتر شده بود چون با مشاهده کاهش وزنم اعتماد به نفس و انگیزه ام خیلی بالا رفته بود و باورم نمی شد که من هم روزی بتوانم لاغر شوم.

وزن اولیه: 132 کیلوگرم

وزن پایانی: 89 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 43 کیلوگرم

رژیم دکتر کرمانی بهترین رژیمی بود که تاکنون با آن آشنا شده بودم چون تنوع غذایی فوق العاده داشت و هرگز محرومیت غذایی نداشتم و در کنار سفره خانواده بودم.

به کمک رژیم غذایی دکتر کرمانی به سلامت و خوش اندامی رسیدم و برای همیشه اصول صحیح غذاخوردن را یاد گرفتم و نگران افزایش وزنم نیستم. آنقدر تنوع غذایی رژیم دکتر کرمانی زیاد بود که هرگز در طول رژیم به مشکل غذایی بر نمی خوردم و می توانستم تمام غذاهای مورد علاقه ام را به مقدار تعیین شده توسط نرم افزار بخورم. همچنین در طول رژیم از غذای سوپ زیاد استفاده می کردم چون خیلی دوست داشتم. خیلی خوشحالم که با کم شدن مقدار غذاهایم هیچ چیز از زندگی کم نشده است و حتی موفقیت های بیشتری بدست آوردم. رژیم غذایی دکتر کرمانی اولین رژیمی بود که در آن از داروهای لاغری خبری نبود و تنها باغذاخوردن به وزن ایده آلمی رسید. تنها مولتی ویتامین مینرال به دستور دکتر تجویز می شود. از ویژگی های خوب رژیم غذایی دکتر کرمانی این است که مشاورین 12 ساعته پاسخگوی سوالات هستند. مهم تر اینکه که پیگیر پاسخ سوال می شوند که ببینید رعایت کردید یا خیر. پشتیبانان سایت همانند دوست خوب هستند که هرگز نمی گذارند فراموش کنید که رژیم هستید و دست به کارهای اشتباه بزنید. دوست واقعی که همیشه همراهت هستند و کمک می کنند روز به روز به هدفت نزدیک تر شوید.

توصیه من به همه ی دوستان این است که: خواستن توانستن است. همانطور که من موفق شدم وزنم را کاهش دهم و به یکی از اهداف مورد نظرم برسم شما هم می توانید. کافی است فقط اراده کنید. تا خودتان نخواهید هیچ کس نمی تواند برای شما کاری انجام دهد. هیچ وقت تصمیم برای رژیم را عقب نیاندازید و از همین امروز شروع کنید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*