مصــاحبه اختصاصی

با آزاده عصاریان

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

آزاده عصاریان 41 ساله از استان تهران هستم. وزن اولیه ام 5/101 کیلوگرم بود و الان 5/69 کیلوگرم هستم. به کمک رژیم غذایی دکتر کرمانی موفق شدم 32 کیلو کم کنم و به تناسب اندام برسم. یازده ماه است به کمک دکتر کرمانی به وزن ایده آل رسیدم و هنوز هم هیچ وزنی اضافه نکردم چون همیشه اصول و نکات رژیم را رعایت می کنم. بیشتر اعضای خانواده ام چاق هستند. چاقی من هم از دوران بلوغ شروع شد و هر روز وزنم بالا می رفت تا اینکه در 17 سالگی به یک مشکل تبدیل شد. هیچ وقت از افزایش وزنم رضایت نداشتم و افسرده بودم. حضور در جمع را اصلا دوست نداشتم و اعتماد به نفسم را از دست داده بودم. دیگر هر لباسی را نمی توانستم بپوشم. همیشه حسرت پوشیدن لباس هایی را داشتم که سایز تنم نبود. همیشه در حال رژیم گرفتن و لاغر شدن بودم ولی چون هیچ کدام اصولی نبود و خسته می شدم. با این رژیم ها نه تنها لاغر نمی شدم بلکه بیماری هم به همراه داشت ولی دیگر از این اوضاع خسته شده بودم. باید شرایط را تغییر می دادم و تصمیم واقعی و قطعی خود برای لاغر شدن را گرفتم و در رژیم دکتر کرمانی ثبت نام کردم. با رژیم غذایی دکتر کرمانی کاهش وزن خیلی ساده تر از آن چیزی بود که فکر می کردم. اصلا محدودیت غذایی نداشت و هوس هیچ غذایی را نمی کردم و در کنار سفره خانواده بودم در حالی که در رژیم های قبلی باید برای هر وعده غذای جداگانه درست می کردم. رژیم دکتر کرمانی تنوع غذایی زیادی داشت و از ضعف و بی حالی رژیم های قبلی هم خبری نبود. همچنین تنها رژیمی بود که در آن از هیچ داروی لاغری استفاده نمی کردم و تنها با دستور دکتر مولتی ویتامین مینرال می خوردم.

وزن اولیه: 101.5 کیلوگرم

وزن پایانی: 69.5 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 32 کیلوگرم

از مهمترین ویژگی های رژیم غذایی دکتر کرمانی این است که مشاوران رژیم با صبر و حوصله پاسخگوی سوالات ما بودند

قبل از افزایش وزن بسیار آدم فعالی بودم ولی کم کم پا و زانو درد ناشی از افزایش وزن همه چیز را تغییر داده بود اما اکنون درست است که فرصت رفتن به باشگاه را ندارم ولی در کنار رژیم غذایی پیاده روی تند هم انجام می دهم چون برای من بسیار نشاط آور است و خستگی کل روز را از من می گیرد. به ورزش بدمینتون هم بسیار علاقه دارم. در طول رژیم غذایی مشکل خاصی نبود فقط ریزش مو داشتم که با انجام آزمایش خون مشخص شد به دلیل کمبود آهن است و با خوردن قرص آهن برطرف شد. از وقتی که به کاهش وزن رسیدم همه چیز تغییر کرده است. رنگ زندگی زیباتر و جذاب تر شده است. روحیه و انگیزه بهتری برای انجام هرکاری دارم. لباس های مورد علاقه ام را خرید می کنم و اعتماد به نفس زیاد شده است. در دوران رژیم همسرم بسیار با من همکاری و مواد غذایی لازم را خریداری و اگر چیزی را رعایت نمی کردم به بهترین نحو ممکن برایم فراهم می کرد. کسی مخالف رژیم نبود ولی بعضی ها می گفتند در مهمانی غذای موردعلاقه ات را بخور و از فردا رژیم را شروع کن یا اگر امشب غذا نخوری ناراحت می شوم ولی من در تمام موارد وسوسه نشدم و به رژیم پایبند بودم. از مهمترین ویژگی های رژیم غذایی دکتر کرمانی این است که مشاوران رژیم با صبر و حوصله پاسخگوی سوالات ما بودند و حتی بعد از مدتی سوالات را پیگیر بودند. در واقع یک همراه همیشگی دارید که رژیم را به شما یادآوری می کند. همزمان با رژیم کاهش وزن هرگز ناامید نشدم ولی اگر روزی هم ناامید شوم در آینه به ظاهر اندام خود نگاه می کنم و لباس هایی را که عاشق پوشیدنشان هستم در کنار خود می گذارم. همیشه هدفم را با خود مرور می کنم و اینکه دیگر از پا و کمردرد خبری نیست.

مهم ترین اهداف من در زندگی سلامتی، اعتماد به نفس و امید به زندگی است که به کمک رژیم دکتر کرمانی به آنها رسیدم. برای رسیدن به کاهش وزن مهم است که • کالری موادغذایی را بدانید. • وعده های غذایی را حذف نکنید. • موادغذایی ناسالم را با سالم جایگزین کنید. دیگر جای نگرانی نیست و با رژیم غذایی دکتر کرمانی همه موفق می شوید به شرط اینکه انگیزه و اراده قوی داشته باشید. همیشه به تغییرات بعد از رژیم فکر کنید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
😥😥 1400/06/22
لاغری دکتر کرمانی عالیه واز دست چاقیم خسته شدم و۳۰ روز دیگه عروسیمه ولی پول نداااارم😥😥😥

کارشناس به اندام 1400/07/10

سلام دوست خوبم عروسیتون رو تبریک میگیم برای کاهش وزن مصرف نان و برنج و شیرینیجات و قند و شکر رو کم کنید و از یه رژیم درست و اصولی استفاده کنید ورزش و پیاده‌روی رو هم فراموش نکنید
مهیلا 1398/04/14
دقت کنید گفتند ۱۱ماه
زهرا 1398/02/27
سلام وقت بخیر./ این خانم تو چند ماه این کاهش وزن و داشتند ؟؟؟ لطفا مسئولین سایت اینقدر زحمت ارائه این مصاحبه ها رو میکشید مدت زمان کاهش وزن و هم بزارید تشکر از شما منتظر پاسخ شما هستم