مصــاحبه اختصاصی

با سحر صالح نیا

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

سحر صالح نیا 26 ساله از تهران هستم. وزن اولیه ام 101.600 کیلوگرم بود که الان به 71 کیلوگرم رسیدم. به کمک رژیم غذایی دکتر کرمانی موفق شدم 30 کیلوگرم از وزنم را کاهش دهم و هنوز 6 کیلوی دیگر باید کم کنم تا به وزن مدنظرم برسم. همه اعضای خانواده ام دارای اضافه وزن هستند. از دوران کودکی چاق بودم ولی در سن بلوغ بیشتر شد. روند چاقی من ادامه داشت تا اینکه در سن نوجوانی متوجه افزایش وزن خود شدم و احساس نارضایتی می کردم. اعتماد به نفسم را از دست داده بودم و احساس افسردگی داشتم. باید تصمیم جدی می گرفتم و رژیم را شروع می کردم به همین دلیل رژیم غذایی دکتر کرمانی را ثبت نام کردم. شروع رژیم برایم خیلی سخت بود اما با صحبت های مشاوران خوب رژیم دکتر کرمانی انگیزه ام قوی شد. از سفره خانواده فاصله گرفتم تا به مقدار غذای خودم عادت کنم خیلی کم نبود ولی من به آن حجم غذا عادت نداشتم. دوست نداشتم بقیه اعضای خانواده را در حال غذاخوردن ببینم. در کنار برنامه غذایی دائما ورزش را انجام می دادم چون دوست داشتم زودتر به هدفم برسم. ورزش مورد علاقه من پیاده روی است. تردمیل و دوچرخه سواری هم برای حفظ روحیه ام انجام می دهم و باشگاه هم می روم. حدود یک سال طول کشید تا به وزن ایده آل رسیدم. برای بار اول وقتی عدد روی ترازو را دیدم باورم نمی شد و از خوشحالی می خواستم بال در بیاورم. رژیم های زیادی را گرفته بودم ولی در طول مسیر خسته و از لاغری ناامید می شدم و نیمه رها می کردم. همچنین رژیم غذایی دکتر کرمانی اولین رژیمی است که از داروی لاغری استفاده نمی کنیم و با درست غذا خوردن هم لذت کافی می برید و هم به وزن ایده آل می رسید.

وزن اولیه: 101.600 کیلوگرم

وزن پایانی: 71 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 30 کیلوگرم

هر زمان که ناامید می شدم صحبت های مشاوران سایت، دکتر کرمانی و اطرافیان سبب می شد انگیزه ام را از دست ندهم.

لذتی که از کاهش وزن بدست آورده بودم خیلی بالا بود. زندگی رنگ و بوی تازه به خود گرفته بود. فعالیتم در کار و حضورم در جمع بیشتر شده بود و دیگر خجالت نمی کشیدم و بی حوصله نبودم بلکه قرار گرفتن در جمع دوستان برایم رضایت بخش بود و اعتماد به نفسم بالاتر رفته است. در جامعه نقش پر رنگ تری دارم و خانواده و دوستانم بسیار مرا تشویق می کنند به همین دلیل در زندگی خصوصی موفق تر شدم. درست غذا خوردن و تنظیم کردن وعده هایی غذایی در رژیم دکتر کرمانی سبب شد وزنم ثابت بماند و نگران افزایش وزنم نباشم. برای اینکه بتوانیم به کاهش وزن برسیم باید اراده قوی داشته باشیم و هدفی را برای خود تعیین کنیم. رسیدن به اندام مورد نظر و لذت از آن سبب شده است همین روند سبک زندگی ام را ادامه دهم. هدف اصلی من این است که به اندام مناسب برای مدلینگ شدن برسم. هر زمان که ناامید می شدم صحبت های مشاوران سایت، دکتر کرمانی و اطرافیان سبب می شد انگیزه ام را از دست ندهم. همچنین مادر، پدر، خواهر و دوستانم بهترین مشوق های من در طول رژیم غذایی بودند و همراهی می کردند وجود آنها سبب می شد لحظه ای از رژیم غافل نشوم و همیشه رعایت کنم. در مهمانی ها از سفره و غذاهای رنگارنگ فاصله می گرفتم و با خوردن آب و دمنوش گرسنگی خود را کنترل می کردم چون دوست ندارم دیگر به شرایط قبلی بازگردم.

توصیه من به همه دوستان این است که: • در زمان مشخص غذا بخورید. • از غذاهای پرکالری بپرهیزید. • آرام آرام غذا میل کنید. به یاد داشته باشید خواستن توانستن است. ما یک بار به دنیا می آییم و زندگی می کنیم. پس به بهترین نحو از آن استفاده کنیم و زندگی سرشار از شادی و سلامت داشته باشیم. کلید اصلی موفقیت من توکل بر خدا بود و از خدا خواستم که اراده ام را در این مسیر قوی کند. همچنین با خودم عهد بستم که بهترین باشم و موفق شدم.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
حالا 1400/07/28
دوست ما هستن ایشون 🙃
فاطمه 1399/06/02
سلام و عرض ادب. من وقتی این دوستان رو میبینم خیلی حسرت میخورم. من یکبار با رژیم دکتر کرمانی وقتی ۱۹ سالم بود تقریبا ۱۸ کیلو کم کردم اما بخاطر کنکور رها کردم و وزنم بیشتر از قبل شد. از اون موقع همش در رنج و عذابم. بارها رژیم گرفتم و ورزش کردم اما اراده ندارم. عین یه بچه شدم. خیلی دوست دارم دوباره رژیممو شروع کنم اما هربار میخوام این کارو کنم خانوادم میگن باز دوباره تو رژیم گرفتی.بخاطر شرایط کاریمم خونه برادرم زندگی میکنم و چاقیم بیشتر شده چون هرچی بهم تعارف میشه میخورم و نمیتونم بهشون بگم برای من فلان غذای رژیمی رو بپزید. کاش یک راهی بود. کاش یکی کنارم بود و کمکم میکرد که اراده داشته باشم...کاش

کارشناس به اندام 1399/06/03

دوست عزیز، برگشت وزن بعد از یه دوره رژیم مشکل خیلی از ماهاست، خوشبختانه تو رژیم دکتر کرمانی بعد از رژیم، زمانی که به وزن دلخواهتون رسیدین، رژیم تثبیت وجود داره که باعث میشه وزن برنگرده و نکته ی مهم دیگه اینه که نیازی نیست غذای جداگونه تهیه بشه. شما میتونید کنار خانوادتون غذاتون میل کنید . برای اطلاعات بیشتر به صفحه ثبت نام رژیم کاهش وزن مراجعه کنید.
سحر صالحی 1399/05/05
ممنون از تک تک شما دوستان عزیز
hadis 1398/11/11
خیلی عالی شدی سحر جون.موفق باشی
سارا 1398/05/27
لطفا قد رکورد داران را هم در مصاحبه ها ذکر کنید باتشکر

کارشناس به اندام 1398/05/28

سلام دوست عزیز. ممنون از پیشنهاد شما. حتما این کار رو انجام خواهیم داد.