از دکتر کرمانی ممنونم که به من زندگی دوباره داد

خانم مرحمت صادقی گل وزن اولیه :85/500 کیلوگرم وزن پایانی: 52/500 کیلوگرم میزان کاهش وزن: 33 کیلوگرم خانم مرحمت صادقی گل جدیدترین رکورددار سایت دکتر کرمانی و ساکن تهران است. وی با استفاده از رژیم دکتر کرمانی موفق شده است 33 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. خانم صادقی گل می گوید: بزرگ ترین هدفم تا […]

از دکتر کرمانی ممنونم که مرا دوباره به زندگی برگرداند
4.5 از 5

زمان مطالعه 11 دقیقه

تعداد بازدید 15338

تاریخ انتشار

از دکتر کرمانی ممنونم که مرا دوباره به زندگی برگرداند

خانم مرحمت صادقی گل

وزن اولیه :85/500 کیلوگرم
وزن پایانی: 52/500 کیلوگرم
میزان کاهش وزن: 33 کیلوگرم

خانم مرحمت صادقی گل جدیدترین رکورددار سایت دکتر کرمانی و ساکن تهران است. وی با استفاده از رژیم دکتر کرمانی موفق شده است 33 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد.
خانم صادقی گل می گوید: بزرگ ترین هدفم تا قبل از سال جدید این است که با کمک و یاری خدا کتابی درباره تجربیاتم در رژیم و اینکه چطور توانستم اراده ام را فولادین کنم بنویسم و به چاپ برسانم.

صحبت های ایشان را در ادامه بخوانید:

از سن بلوغ چاق تر از اعضای خانواده ام بودم ولی بعد از ازدواج، وزنم بیشتر شد و بعد از دو زایمان پشت سرهم از اضافه وزن زیادی رنج می بردم. فکر می کردم کسی که باردار می شود باید خودش را حسابی تقویت کند و برای همین تا می توانستم می خوردم!

چون مجبور بودم پنج طبقه خانه را بدون آسانسور و با دو بچه و همراه با وسایل بالا و پایین بروم، زانوهایم آسیب دیده بود. این مساله باعث شده بود هفته ای یک بار بیشتر از خانه بیرون نروم.
یک سال بعد از تولد پسرم مصمم شدم که برای رژیم دکتر کرمانی ثبت نام کنم و لیست رژیم را تحویل بگیرم. دی ماه 94 لیست غذاییم را دریافت و رژیم را شروع کردم.

از پیاده روی متنفر بودم
موقع خرید و پیاده روی عذاب می کشیدم  و وقتی برای خرید لباس می رفتم فروشنده فورا می گفت: نه خانم، سایز شما را نداریم! یعنی حق انتخاب نداشتم و اگر هم لباسی می خریدم، مناسب سن من نبود. باید لباس سن مادربزرگم را می خریدم و این خیلی در روحیه ام اثر منفی داشت.
چون از خودم خسته شده بودم هروقت به مراسمی دعوت می شدم افسرده می شدم که حالا باید چه لباسی بخرم که هم اندازه ام باشد و هم مناسب سن و سالم باشد و این مساله برایم مثل کابوس شده بود.
اعتماد به نفسم را کاملا از دست داده بودم. از پیاده روی متنفر بودم و هرجا می خواستم بروم باید با ماشین می رفتم حتی اگر خرید روزانه بود!

رژیم دکتر کرمانی باعث شد 10 سال جوان تر شوم

در طول مدت رژیم اولین چیزی که اتفاق افتاد، برگشتن همان اعتماد به نفسی بود که از دستش داده بودم ، از لحاظ روحی بهتر شدم. از دکتر کرمانی ممنونم که به من زندگی دوباره داد و باعث شد شاد و با نشاط و 10 سال جوان تر شوم. دومین چیزی که به آن دست یافتم این بود که افکار منفیم تسلیم من شوند نه من تسلیم آنها! همین باعث شد روز به روز اراده ام قوی تر شود و رکورددار رژیم دکتر کرمانی شوم  و حتی از وزن ایده آلم، 2 کیلوگرم بیشتر وزن کم کنم.

یکی از اتفاقات خوبی که در دوران رژیم لاغریم رخ داد، انتخاب کردن لیست دلخواه یا همان لیست خانواده بود، من به راحتی همراه با اعضای خانواده غذا می خوردم و هیچ گونه محدودیت غذایی نداشتم. همین برنامه ریزی غذایی به من کمک کرد سرساعت مشخص، وعده و میان وعده بخورم . جالب تر از همه این که این برنامه ریزی غذایی روی خانواده  ام تاثیر مثبت و بسزایی گذاشته و به برنامه روتین آنها تبدیل شده است. به جرات می توانم بگویم یکی از موفق ترین و کارآمدترین لیست های غذایی در عرصه رژیم لاغری را در رژیم دکتر کرمانی دیده ام.

مواقعی که گرسنه می شدم از غذاهای آزاد استفاده می کردم و مواقعی که به مراسم عروسی یا هر مهمانی دیگری دعوت می شدم، غذایی که در لیست غذاییم  بود را تهیه  می کردم و با غرور همراه خودمم می بردم و جلوی بقیه مهمان ها از غذای خودم می خوردم.
اواسط رژیمم بودم که به یک عروسی در بهترین هتل شهر دعوت شدم. آن شب برای شام، نصف لیوان عدسی با خودم بردم و با وجود غذاهای رنگارنگ، باز هم غذای خودم را خوردم. همه می گفتند بی خیال رژیم شو و یک شب که هزار شب نمی شود ولی من مصمم بودم و اراده فولادین داشتم و در جواب گفتم :«اینطوری باشه یه شب عروسی، یه شب تولد و آخر ماه به خودت میای و می بینی یک ماه گذشته و نه تنها کاهش وزن نداشتی بلکه اضافه ترهم شدی!»

 هدفم این است تجربیاتم را در یک کتاب به چاپ برسانم

من هرروز کتاب و سمینارهای دکتر کرمانی را می خوانم و می بینم و از خواندن و دیدن آنها سیر نمی شوم زیرا با این کار، افکار منفیم را تخلیه می کنم.
بزرگ ترین هدفم تا قبل از سال جدید این است که با کمک و یاری خدا کتابی درباره تجربیات خودم و اینکه چطور توانستم اراده ام را فولادین کنم بنویسم و به چاپ برسانم.

مهم ترین کاری که بعد از شروع رژیم لاغریم انجام دادم این بود که بعد از هر وزن کشی (هر دو هفته یک بار) برای  خودم لباس هدیه می خریدم و به خودم کادو میدادم. لباس ها همیشه دوسایز کوچکتر از سایز خودم بود، چون می خواستم با این کار به هدفم نزدیک تر شوم.

فقط کافی است به لیست غذایی ات پایبند باشی

توصیه من به دوستانی که برای رژیم تلاش می کنند این است که غذا خوردن در ساعت معین و نظم وعده ها را رعایت کنند. تقسیم وعده های غذایی به 6 وعده، کمک زیادی به کاهش وزن می کند. دومین توصیه ام این است که تا می توانند آب بخورند. در مواقعی که احساس گرسنگی می کنند شاید تشنه هستند نه گرسنه. سوم اینکه غذای سالم خوردن و جایگزینی و جابجایی مناسب غذایی باعث می شود عمر طولانی داشته باشید.

چون دو فرزند کوچک دارم، ورزش مورد علاقه ام بیشتر پیاده روی است و شب ها با دو فرزندم به راحتی پیاده روی می کنم. از جمله ورزش های هوازی که انجام می دهم، ایروبیک، پیلاتس، پیاده روی ورزشی است که ضربان قلب را بالا برده و باعث چربی سوزی می شود.

هیچ وقت نگویید وقت ورزش کردن را نداریم. این ها همه بهانه است. ورزش در خانه یکی از کم خرج ترین و کارآمدترین ورزش هاست، مانند رقص، پیاده روی و ..

شعار من که به نام خودم ثبتش کرده ام و در کتابی که دارم می نویسم آورده ام این است که: مبارزه مزه میدهد، حرکت و نشاط به انسان آرامش می بخشد، فقط کافی است به لیست غذاییت پایبند باشی و درست عمل کنی تا ترازو به تو وفادار بماند و خوشحالت کند.

4.5 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*