مصــاحبه اختصاصی

با جمیله عاشوری

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

جملیه عاشوری 51 ساله از گیلان هستم. وزن اولیه ام 97 کیلوگرم بود که الان 73 کیلوگرم هستم. با کمک رژیم غذایی دکتر کرمانی موفق شدم 24 کیلوگرم وزن را کاهش دهم و اکنون در مرحله تثبیت وزن هستم. از دوران کودکی همیشه اضافه وزن داشتم ولی با افزایش سن شرایط دیگر مثل قبل نبود. کمر و زانو درد همراه همیشگی ام شده بودند و تپش قلبم بالا رفته بود یعنی وقتی راه می رفتم نفسم در حال قطع شدن بود. تصمیم جدی برای کاهش وزن از زمانی شروع شد که به مشهد مقدس رفته بودم. با اینکه سفر چند روز بیشتر نبود ولی خیلی اذیت شدم و گفتم برگردم رژیم را شروع می کنم. در همان ابتدای رژیم تمام غذاهای ناسالم و شیرینی ها را از یخچال و کابینت ها دور کردم تا دیگر هوس نکنم و اگر هم وسوسه شدم چیزی نباشد که بردارم. شروع برنامه برایم سخت بود ولی خیلی زود عادت کردم. به خصوص وقتی عدد روی ترازو را دیدم باورم نمی شد چون روش های زیادی مثل دمنوش های لاغری و داروهای گیاهی را انجام ولی نتیجه نگرفته بودم. با رژیم غذایی دکتر کرمانی لاغر شدن آسانتر از آن چیزی بود که فکر می کردم و هر روز شاهد کاهش وزنم بودم.

وزن اولیه: 97 کیلوگرم

وزن پایانی: 73 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 24 کیلوگرم

پشتیبانان رژیم غذایی دکتر کرمانی خیلی با دقت و حوصله جوابگو هستند و زمانی که می بینم افراد می گویند کسی پاسخگو نیست برایم عجیب است چون من هر ساعتی که زنگ زدم یا پیام دادم پاسخم را دریافت کردم.

اطرافیانم باور نمی کردند که فقط با رژیم غذایی بتوان لاغر شد اما کاهش وزن مرا که دیدند خیلی راحت پذیرفتند. رژیم غذایی دکتر کرمانی اصلا محدودیت غذایی نداشت و حتی بیشتر هم غذا می خوردم. تنوع غذایی این رژیم بسیار زیاد است. قبل از رژیم راه رفتن برایم سخت بود و تا نانوایی سرکوچه هم نمی رفتم اما از زمان کاهش وزن، پیاده روی و باشگاه رفتن برایم عادت شده است. وقتی هرکسی خودش را باور داشته باشد به همه چیز می رسد. همه به من می گفتند صورتت خیلی خراب شده است اما تا زمانی که خودم نخواستم رژیم را شروع نکردم. هنگام ناامیدی هم کتاب تقویت اراده دکتر را مطالعه می کردم و واقعا اثر گذار بود. در کنار رژیم غذایی دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم چون به من آرامش می دهد. در خانه دوچرخه می زنم و باشگاه هم می روم. گاهی اوقات در حالت سکوت می نشینم و نفس می کشم با این کار تمام افکار منفی از ذهنم بیرون می رود و به چیزهای مثبت زندگی فکر می کنم. همراه با رژیم غذایی ریزش مو داشتم ولی به قول دکتر کرمانی کسی با این رژیم غذایی کچل نشده است. پشتیبانان رژیم غذایی دکتر کرمانی خیلی با دقت و حوصله جوابگو هستند و زمانی که می بینم افراد می گویند کسی پاسخگو نیست برایم عجیب است چون من هر ساعتی که زنگ زدم یا پیام دادم پاسخم را دریافت کردم. با وجود رژیم غذایی دکتر کرمانی دیگر نگران افزایش وزنم نیستم چون اصول درست غذاخوردن و مقدار غذاخوردنم را یاد گرفتم و به امید خدا می توانم.

هدفم این است که: 1. وزنم را برای همیشه ایده آل نگه دارم. 2. کارهایی را انجام دهم که قبلا به دلیل افزایش وزنم برایم امکانپذیر نبود یا مرا مسخره می کردند. هر زمان در طول رژیم احساس گرسنگی می کردم یک لیوان آب می خوردم چون گاهی اوقات تشنگی با گرسنگی اشتباه گرفته می شود اما اگر ادامه دار می شد سراغ غذاهای آزاد مثل هویج یا خیار می رفتم که کالری کمی دارند. سعی می کردم خیلی در طول رژیم غذایی زیاد مهمانی نروم تا بتوانم کامل رژیم را رعایت کنم یا اینکه اگر می رفتم کمتر غذا می خوردم. همچنین در طول رژیم غذایی اصلا از هیچ داروی لاغری استفاده نکردم. همسرم و دخترم بهترین مشوق ها در طول رژیم بودند و همراهی می کردند. پیشنهادم به بقیه دوستان این است که: • هنگام عصبانیت یک لیوان آب سرد بنوشید تا سراغ غذاهای ناسالم نروید. • کابینت ها را از غذاهای و تنقلات ناسالم تمیز کنید. اگر هنوز خود را باور نکرده اید رژیم را شروع نکنید چون بعدا می گویید این رژیم خوب نبود. من با تمام وجودم خواستم و توانستم پس شما هم می توانید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
شادی 1402/01/24
خیلی عالیه.من بااستفاده از شیوه دکترکرمانی خیلی وزن کم کردم.الان هم می‌خوام چندکیلودیگه کم کنم .جناب دکترمشاورین خوبی برای پاسخگویی گذاشتند.همه جوان وداناو صبورهستند.این خیلی عالیه.ازاقای دکتروشمامشاورین عزیز سپاسگزارم.

کارشناس به اندام 1402/01/25

ممنون ازحسن نظر ومحبتتون عزیزم برقرار باشید
کیاناااا جون 1402/01/12
احسنتتتت باریکلاااا

کارشناس به اندام 1402/01/13

درود برشما
کیانا گنگستر شهر آمُل 1402/01/12
دمتون گرم

کارشناس به اندام 1402/01/13

ممنون عزیزم لطف دارین
زهرا 1401/11/09
سلام وقت بخیر ببخشید ممکنه که پس از یک دوره رژیم غذایی کاهش وزن نداشته باشیم ولی کاهش سایز داشته باشیم؟

کارشناس به اندام 1401/11/10

سلام اوقات شما هم بخیر عزیزم کاهش وزن وسایز همزمان اتفاق میوفته اگر ورزش حرفه ای رو داشته باشید امکان کاهش سایز بیشتر هست
کیانا 1401/02/11
سلام من قدم۱۵۶وزن۸۳۲۰۰میخوام خودموبه ۶۰برسونم ۳۲سالمه لطفاراهنمایی کنید.ممنون.

کارشناس به اندام 1401/02/26

سلام کیانا جان مصرف نان و برنج و قند و شکر و تنقلات ناسالم و شیرینی‌هارو کم کن ورزش منظم وپیاده روی روزانه داشته باش و از همه مهم‌تر از یه رژیم اصولی کاهش وزن استفاده کن برای دریافت رژیم کاهش وزن دکتر کرمانی به این لینک مراجعه کن