با رژیم دکتر کرمانی به یکی از بزرگ ترین هدف های زندگیم رسیدم

توران بهرامی مصاحبه اختصاصی مابا خانم توران بهرامی جدیدترین رکورددار وب سایت دکتر کرمانی خانم توران بهرامی جدیدترین رکورددار سایت دکتر کرمانی و ساکن کرج است. وی موفق شده از طریق برنامه رژیم به اندام، تا کنون 22 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد و همچنان برای کاهش وزن بیشتر، به رژیم خود ادامه می دهد. […]

با رژیم دکتر کرمانی به یکی از بزرگ ترین هدف های زندگیم رسیدم
امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 11 دقیقه

تعداد بازدید 16431

تاریخ انتشار

توران بهرامی

با رژیم دکتر کرمانی به یکی از بزرگ ترین هدف های زندگیم رسیدم - 9 - - رکوردداران قدیم

مصاحبه اختصاصی مابا خانم توران بهرامی جدیدترین رکورددار وب سایت دکتر کرمانی
با رژیم دکتر کرمانی به یکی از بزرگ ترین هدف های زندگیم رسیدم - 11 - - رکوردداران قدیم
خانم توران بهرامی جدیدترین رکورددار سایت دکتر کرمانی و ساکن کرج است. وی موفق شده از طریق برنامه رژیم به اندام، تا کنون 22 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد و همچنان برای کاهش وزن بیشتر، به رژیم خود ادامه می دهد.
خانم بهرامی می گوید: بارها اقدام به رژیم گرفتن کردم و هربار بعد از گذشت دوتا سه هفته اراده ام را از دست دادم و این باعث شد که وزنم از قبل هم بیشتر شود، اما این بار با دفعات قبل تفاوت داشت.

صحبت های ایشان را در ادامه می خوانید:

سال های زیادی را با این آرزو که بالاخره روزی وزنی ایده آل و اندامی زیبا داشته باشم گذراندم. تقریبا بعد از ازدواجم از سن 20سالگی وزنم به شکل عجیبی در حال افزایش بود و به یک مشکل تبدیل شد. کارکردن در یک آموزشگاه به عنوان مربی آموزش رانندگی و عدم پیاده روی و تحرک هم این مشکل را تشدید کرده بود.
وقتی که به 99کیلوگرم رسیدم، مشکلاتی مانند پا درد، کمردرد، ناتوانی در انجام امور خانه و در آخر نگاه های سنگین اطرافیان و همسرم باعث شد که آزرده و از خودم متنفر شوم.

وزن اولیه: 99 کیلوگرم

وزن پایانی: 77کیلوگرم
میزان کاهش وزن (تاکنون): 22 کیلوگرم

بالاخره در یک روز بهاری در اردیبهشت سال 95تصمیمی قاطع و جدی برای رهایی از این وضعیت گرفتم و در آن روز تمام لباس هایم را داخل یک گونی جمع کرده و به انباری بردم. اول می خواستم همه شان را بسوزانم، اما بعد تصمیم گرفتم آنها را به یک نیازمند هدیه کنم. قسم خوردم که دیگر تا آخر عمرم آن لباس های گشاد را نپوشم و از خدا می خواهم که همینطور شود.

با رژیم دکتر کرمانی به یکی از بزرگ ترین هدف های زندگیم رسیدم - 13 - - رکوردداران قدیم
 از وقتی که به یاد دارم هرچند وقت یک بار درحال گرفتن رژیم بوده ام. حتی یک بار موفق شدم تا6 کیلو وزن کم کنم که ماندگاری نداشت و بعد از گذشت دوماه به وزن سابقم برگشتم. دیگر به آخر خط رسیده بودم و با حالی پریشان راهی جمکران شدم و بعد از عبادت متوسل شدم به حضرت ولی عصر(عج)که این بار خودشان کمکم کنند. دیگر از این وضعیت خسته شده بودم، همان جا عهد و پیمان محکمی با خدا بستم و حسی درونم میگفت که این بار با دفعات قبل فرق دارد.
با وارد شدن به برنامه به اندام دکتر کرمانی و دیدن عکس ها و مصاحبه ها و دوستان موفق، انرژی گرفتم و به یکی از بزرگ ترین هدف های زندگیم یعنی اعتماد به نفس و اراده قوی رسیدم. چون بدون داشتن اعتماد به راه و راهنما بعید می دانستم که این بار نیز موفق شوم.
روزهای اول خیلی سخت بود و هرلحظه بیم آن را داشتم که مثل دفعات قبلی از عهده این کار برنیایم، اما با توکل به امام زمان(عج)و نذر کردن و تقویت اراده با شرکت در همایش های آقای دکتر، توانستم تا حدودی تغذیه سالم را وارد برنامه غذایی روزانه ام کنم.در طول رژیم، وسوسه های خوردن شیرینی جات بیش از همه چیز باعث تردیدم می شود. طوری که به سختی می توانم با دیدن شیرینی یا کیک و کلوچه، جلوی خودم را بگیرم. بخاطر همین همیشه مقداری شکلات تلخ با درصد بالای80 می خرم و در خانه نگهداری می کنم و درموقع لزوم از آن استفاده می کنم.
همچنین پوشیدن لباس های چند سایز کوچک شده و تعریف اطرافیان و همکارانم و همینطور تشویق های همسرم برای ادامه مسیر کاهش وزن به من انگیزه می داد.
با رژیم دکتر کرمانی به یکی از بزرگ ترین هدف های زندگیم رسیدم - 15 - - رکوردداران قدیم
من کتاب های دکتر کرمانی را نه یک بار بلکه بارها خوانده ام و همیشه در دسترسم قرار می دهم و همینطور مجله های منتشر شده آقای دکتر که بسیار عالی هستند. فقط به کمک کتاب های دکتر کرمانی و راهنمایی های ایشان و احساس رضایت از شیوه جدید زندگی و پذیرفتنش توانستم شیوه غذا خوردنم را تغییر دهم.غذای رژیمی مورد علاقه ام جوجه کباب و آش اسفناج با لبو می باشد.آخرین غذای سالم موردعلاقه ام گوشت گریل شده بدون چربی گوساله و در اصل همان کباب برگ است. اگر بخواهم به خودم یک وعده دلخواه بدم، زرشک پلو با مرغ و فسنجان است.توصیه هایم برای خوب غذا خوردن این است که اول از همه آرامش خود را موقع غذا خوردن حفظ کرده و آهسته و به طور کامل غذا را بجویم. دوم اینکه ذهنمان درگیر مسائل دیگری نباشد و حواسمان به مقدار غذایی که می خوریم باشد. سوم، از همان غذای اندک احساس رضایت داشته باشیم و به هدف والایی که داریم بیندیشیم.ورزش مودعلاقه ام که بیشتر از همه انجام می دهم پیاده روی است. در ابتدا به خواست برنامه به اندام، شروع به پیاده روی کردم اما حالا بعد از گذشت نزدیک به شش ماه دیگر برایم فقط یک ورزش ساده نیست و من از هر قدمی که برمی دارم لذت می برم. توصیه من به دوستانی که تازه ورزش را شروع کرده اند، این است که اصلا برای ورزش در باشگاه عجله نداشته باشند. ابتدا اجازه دهند تا مقداری از وزنشان(مثلا 10کیلو) کاهش پیدا کند و بعد از آن که احساس سبکی کردند، شروع به ورزش کنند تا خسته و زده نشوند.

در این چندماه اصلا ناامید نشدم

تا الان از وزن 99کیلو به79 کیلوگرم رسیده ام.20کیلو کاهش وزن داشته ام و به یاری خداوند و امام زمان می خواهم به وزن 65کیلوگرم برسم. برنامه رژیم من همچنان ادامه دارد، یعنی14کیلوگرم دیگر با رویایم فاصله دارم. هدفم برای امسال رسیدن به وزن ایده آل یعنی همان60کیلویی است که برنامه از من انتظار دارد و بعد از آن، انشاالله برای تثبیت وزن تلاش می کنم. در کمال ناباوری در این چند ماه اصلا ناامید نشدم چراکه توکلم به خداست و می دانم که مرا در این راه تنها نخواهد گذاشت.
کاهش وزنم روی روابطم هم تاثیر زیادی داشت. الان مشتاق شرکت در میهمانی ها و جشن های مختلف هستم. از نظر روحی بسیار سرحال و امیدوار به زندگی شده ام و حتی به گفته اعضای خانواده، اخلاق و رفتارم نیز نسبت به قبل از کاهش وزن خیلی بهتر شده است.
امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
سهیلا خرّم 1395/10/26

آفرین به اراده قویتون.

بهار وحدتی 1395/10/22

احسنت، مرحبا و درود به این اراده ی آهنین، حتما بزودی به وزن دلخواهتون میرسید، برای تقویت اراده منم دعا کنید