لاغری سریع در 3 روز ! – ترفندهای رژیم لاغری سریع

رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز

در دنیای پرمشغله امروز، یافتن زمانی برای ورزش و پیروی از یک رژیم غذایی سالم می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. به همین دلیل، بسیاری از افراد به دنبال راه‌های سریع و آسان برای لاغری هستند.

لاغری سریع به کمک چند نکته طلایی در زمان غذا خوردن امکان‌پذیر است.
4.3 از 5

زمان مطالعه 27 دقیقه

تعداد بازدید 427134

تاریخ انتشار

این روزها همه به دنبال روش‌هایی برای لاغری سریع و رسیدن به تناسب اندام هستند و به منظور رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را به کار می‌برند. در این مقاله ترفندهای کوچکی گفته می‌شود که با استفاده از آن‌ها به کاهش وزن خود سرعت می‌دهید و از استپ وزن پیشگیری می‌کنید. البته برای پایدار بودن کاهش وزن، باید سبک تغذیه خود را اساسی تغییر دهید و از کم‌تحرکی اجتناب کنید.

روش های لاغری سریع در ۳ روز

لاغری سریع به طور کلی به کاهش وزن قابل توجه در یک بازه زمانی کوتاه، مانند ۳ روز، یک هفته، یک ماه یا سه ماه اشاره دارد. معیار دقیقی برای تعیین مقدار کاهش وزن در لاغری سریع وجود ندارد، اما به طور کلی کاهش وزن بیش از 0.5 تا 1 کیلوگرم در هفته به عنوان لاغری سریع در نظر گرفته می‌شود.لاغری سریع می‌تواند از طریق روش‌های مختلفی مانند رژیم‌های غذایی، ورزش، جراحی و … حاصل شود.

روش‌های لاغری سریع:

  • رژیم‌های غذایی کم کالری: این رژیم‌ها شامل مصرف کالری کمتر از نیاز روزانه بدن هستند.
  • رژیم‌های غذایی کم کربوهیدرات: این رژیم‌ها شامل محدود کردن مصرف کربوهیدرات‌ها هستند.
  • رژیم‌های غذایی با پروتئین بالا: این رژیم‌ها شامل مصرف پروتئین بیشتر از حد معمول هستند.
  • ورزش: ورزش منظم به سوزاندن کالری و چربی کمک می‌کند.
  • جراحی: جراحی‌های مختلفی برای لاغری وجود دارد، مانند بای پس معده و اسلیو گاسترکتومی.
لاغری سریع در 3 روز ! – ترفندهای رژیم لاغری سریع - 1 - لاغری سریع - رژیم لاغری
لاغری سریع

رژیم‌های غذایی برای لاغری سریع

رژیم‌های غذایی سریع، محدودیت‌های غذایی سفت و سختی دارند. موجب افتادگی پوست و ریزش موی شدید می‌شوند. مدت زمان انجام‌شان کوتاه است و بازگشت وزن سریعی دارند. به همین دلیل متخصصان و مشاوران تغذیه لاغری سریع را پیشنهاد نمی‌کنند.

یکی از رژیم‌های غذایی سریع اما سالم که نه تنها به بدن آسیبی نمی‌رساند، بلکه به شدت ضدالتهاب بوده و موجب پاکسازی بدن می‌شود، رژیم 14 روزه دکتر کرمانی است.

این رژیم موجب کاهش وزن تا 6 کیلو در دو هفته می‌شود و بیماری‌های قلبی- عروقی، فشار خون، چربی خون و دیابت را کاهش می‌دهد.

campaign

رژیم دکتر کرمانی تنها رژیمیه که حسرت هیچ غذایی رو به دلت نمی‌ذاره کافیـه همیـن الان تصمیم بگیری که می‌خـوای وزنت رو کم کنی و به اون اندامی که همیشه آرزوش رو داشتی برسی! از همین لحظه ما کنارتیم تا باهم به هدفت برسیم.

با این حال اگر کم غذا می‌خورید و بیشتر ورزش می‌کنید، اما همچنان وزن‌تان تغییری نمی‌کند، می‌توانید این روش‌ها را برای لاغری سریع‌تر به کار ببرید:

رژیم‌های کم کالری: این رژیم‌ها شامل مصرف کالری کمتر از نیاز روزانه بدن هستند.

رژیم‌های کم کربوهیدرات: این رژیم‌ها شامل محدود کردن مصرف کربوهیدرات‌ها هستند.

رژیم‌های با پروتئین بالا: این رژیم‌ها شامل مصرف پروتئین بیشتر از حد معمول هستند.

رژیم‌های روزه داری متناوب: این رژیم‌ها شامل روزه داری در روزهای خاص یا در ساعات مشخصی از روز هستند.

اگر فرصت مطالعه مقاله را ندارید، می‌توانید به فایل صوتی آن گوش دهید:

با آمیختن و اجرای هماهنگ رژیم های ذکر شده بالا مواردی را در ادامه آورده ایم.

صبحانه پروتينی

یک صبحانه سالم و کم چرب بخورید که شامل یک املت سفیده تخم مرغ با یک تکه پنیر کم چرب، یک تکه نان تست غلات کامل با یک قاشق چایخوری ژله و یک تکه میوه مانند یک سیب است.

به گفته مرکز پزشکی دانشگاه مریلند، خوردن صبحانه یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش وزن است و یک صبحانه غنی از پروتئین نیز متابولیسم شما را از اوایل روز افزایش می‌دهد.

اگر می‌خواهید سریع لاغر شوید، مواد غذایی پروتئینی را بیشتر از کربوهیدرات به رژیم لاغری خود اضافه کنید.
اگر می‌خواهید سریع لاغر شوید، مواد غذایی پروتئینی را بیشتر از کربوهیدرات به رژیم لاغری خود اضافه کنید.

میان‌وعده سالم اما خوشمزه

از سبزیجات تازه مانند هویج، کرفس یا خیار به عنوان میان وعده استفاده کنید. برای طعم دادن‌شان فقط کمی سرکه اضافه کنید. ظرفی از این سبزی ها را با خود به محل کار ببرید و زمانی که احساس گرسنگی کردید آنها را بخورید. این سبزیجات کالری بسیار کمی دارند و به شما کمک می‌کنند در حین کاهش وزن احساس سیری کنید.

مصرف مواد غذایی حاوی فیبر، کاهش وزن و لاغری سریع کمک می‌کند.
مصرف مواد غذایی حاوی فیبر، به کاهش وزن و لاغری سریع کمک می‌کند.

آب و دیگر هیچ!

 برای این سه روز، به عنوان نوشیدنی خود از آب استفاده کنید و مطمئن شوید که حداقل 64 یک و نیم لیتر در روز بنوشید. قبل از هر چیزی یک لیوان آب بنوشید تا معده شما پر شود و کمتر غذا بخورید و وزن کم کنید. آب همچنین به افزایش متابولیسم و ​​هضم غذا کمک می کند و اگر بیشتر بنوشید به کاهش وزن سریعتر کمک می کند.

صبح که از خواب بیدار می‌شوید آب بنوشید و هنگام خروج از منزل با خود بطری آب ببرید تا هیچگاه بدن‌تان دچار کم آبی نشود.
صبح که از خواب بیدار می‌شوید آب بنوشید و هنگام خروج از منزل با خود بطری آب ببرید تا هیچگاه بدن‌تان دچار کم آبی نشود.

کم کردن نمک

 سدیم به ذخیره آب در بدن کمک می‌کند، و محدود کردن مصرف نمک و سایر غذاهای سرشار از سدیم می‌تواند به شما کمک کند از شر وزن اضافی آب خلاص شوید. مصرف روزانه سدیم خود را به 1-1.5 گرم در روز محدود کنید.

از غذاهای کنسرو شده و بسته بندی شده از جمله سس‌ها و سس ها خودداری کنید. این نوع غذاهای کنسرو شده اغلب به نمک به عنوان نگهدارنده متکی هستند و بنابراین پر از سدیم هستند.

افرادی که فیبر بیشتری دریافت می‌کنند وزن سالم‌تری دارند.
افرادی که فیبر بیشتری دریافت می‌کنند وزن سالم‌تری دارند.

غذای مایع به جای جامد

به جای غذاهای جامد به سراغ اسموتی‌های پروتئینی، ماست و سوپ‌های کم سدیم بروید. مایعات راحت‌تر هضم می‌شوند و به اندازه وعده‌های غذایی جامد معدهرا درگیر نمی‌کنند. مقداری میوه غنی از فیبر را در اسموتی‌ها و ماست خود بریزید تا به حرکت مواد در داخل دستگاه گوارش‌تان کمک کند.

همچنین نوشیدنی‌هایی مثل آب, چای سبز و قهوه می‌توانند به شما کمک زیادی بکنند.

لاغری سریع در 3 روز ! – ترفندهای رژیم لاغری سریع - 11 - لاغری سریع - رژیم لاغری
اسموتی‌های مغذی و سوپ نیز بهتر از غذای جامد برای لاغری سریع است.

خواب منظم و کافی

یکی از موانع مهم برای جلوگیری از بهتر غذا خوردن و لاغری سریع، خواب است. نیاز به خواب در افراد، متفاوت است. بر اساس نظر متخصصان افراد بالغ باید چیزی حدود ۷ تا ۹ ساعت بخوابند.

متاسفانه دو سوم افراد بالغ حداقل چند روز در هفته با مشکل خوابیدن روبه رو هستند و خانم‌ها در مقایسه با آقایان بیشتر با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

خواب کافی و منظم به کاهش وزن سریع و سالم به متابولیسم درست و لاغری سریع کمک می‌کند.
خواب کافی و منظم به کاهش وزن سریع و سالم به متابولیسم درست و لاغری سریع کمک می‌کند.

در یک بررسی که شامل ۳۶ تحقیق درمورد خواب و لاغری بود، محققان به این نتیجه رسیدند که هرچه میزان خواب افراد کمتر باشد، در روز بعد امکان گرسنگی و انتخاب غذاهای اشتباه بیشتر می‌شود. سعی کنید مقدار خواب‌تان را تنظیم کنید تا به نتیجه تلاش‌هایتان برای کاهش وزن برسید.

ورزش برای لاغری سریع در ۳ روز

برخی ورزش‌ها قدرت چربی‌سوزی بالاتری نسبت به سایر ورزش‌ها و فعالیت‌های بدنی دارند:

ورزش هوازی

به مدت 45 دقیقه به فعالیت هوازی بپردازید و 15 دقیقه قبل و بعد آن را برای گرم کردن و خنک کردن بدن انجام دهید. ورزش‌هایی مانند دویدن، دوچرخه‌سواری یا شنا را انتخاب کنید. فعالیت هوازی کلید سوزاندن کالری است و شما باید ضربان قلب خود را در 50 تا 75 درصد ضربان هدف خود حفظ کنید. برای چربی‌سوزی بیشتر، شدت تمرین را برای دوره‌های کوتاه یک تا دو دقیقه‌ای افزایش دهید.

به منظور لاغری سریع باید رژیم را با برخی انواع ورزش‌ها همراه کنید.
به منظور لاغری سریع باید رژیم را با برخی انواع ورزش‌ها همراه کنید.

ورزش اینتروال با شدت بالا

۳۰ دقیقه ورزش هوازی برای سه مرتبه در هفته به چربی‌سوزی کمک می‌کند. اگر وقت کافی ندارید ورزش‌های قدرتی با شدت بالا یا HIIT را امتحان کنید. در این نوع ورزش برای مدت کوتاهی به بدن فشار می‌آورید و با شدت بالا ورزش می‌کنید و سپس کمی ریکاوری خواهید کرد.

اگر تازه کار هستید ۱۰ تا ۱۵ ثانیه با سرعت بسیار بالا بدوید(یا هر کاری که ضربان قلب را افزایش می‌دهد) و سپس ۳۰ ثانیه به خود استراحت دهید تا بدن شما ریکاوری شود.

 به مرور زمان که قوی‌تر شدید، زمان دویدن را افزایش دهید و مدت ریکاوری را کمتر کنید. ۱۵ دقیقه ورزش HIIT با ۳۰ دقیقه ورزش هوازی از نظر کالری سوزی برابری می‌کند.

ورزش‌های قدرتی جزو بهترین ورزش‌ها برای لاغری سریع است.
ورزش‌های قدرتی جزو بهترین ورزش‌ها برای لاغری سریع است.

ورزش قدرتی برای کاهش وزن سریع

تمرین‌های هوازی کمک می‌کنند تا در هنگام ورزش کالری بسوزانید، اما ورزش قدرتی سبب می‌شود در حالت استراحت نیز کالری بسوزانید. یک مورد جالب درباره ورزش‌های قدرتی این است که علاوه بر تناسب اندام، هرچه عضله بیشتری اضافه کنید سرعت سوخت و سازتان نیز افزایش می‌یابد و چربی بیشتری از دست می‌دهید. سوخت و ساز سریع‌تر یعنی کالری سوزی بیشتر؛ در نتیجه سریع‌تر به وزن دلخواه می‌رسید.

ورزش‌های قدرتی را دو تا سه مرتبه در هفته انجام دهید. عضله از نظر سوخت و ساز نسبت به چربی فعال‌تر است، یعنی نیم کیلو عضله، کالری بسیار بیشتری نسبت به نیم کیلو چربی می‌سوزاند.

برای لاغری سریع با همکار خود به پیاده روی بروید.
برای لاغری سریع با همکار خود به پیاده روی بروید.

حرکات کششی مخصوص معده

 این حرکات به کشیده شدن و شل شدن عضلات شکم شما کمک می کند. سعی کنید در حالی که روی زمین دراز کشیده اید هر دو زانو را به شکم خم کنید. در برخی موارد، این وضعیت می تواند به طور موقت عملکرد روده شما را بهبود بخشد.

روی وضعیت بدن خود نیز تمرکز کنید. سعی کنید صاف بنشینید و بایستید و شکم خود را قوز نکنید یا به سمت پایین نیفتید. این می تواند باعث تشنج و گرفتگی معده شما شود.

جراحی لاغری سریع

جراحی لاغری، که به عنوان جراحی چاقی نیز شناخته می‌شود، روشی برای کاهش وزن است که برای افراد چاق و دارای شاخص توده بدنی (BMI) بالا در نظر گرفته می‌شود. این روش می‌تواند به سرعت وزن فرد را به طور قابل توجهی کاهش دهد، اما باید به عنوان آخرین راه حل و با احتیاط کامل مورد استفاده قرار گیرد.

انواع جراحی لاغری:

  • اسلیو معده: در این روش، حدود 80% از معده برداشته می‌شود و حجم معده به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد.
  • بای پس معده: در این روش، مسیر عبور غذا از روده کوچک تغییر می‌کند و به این ترتیب، جذب کالری و مواد مغذی کاهش می‌یابد.
  • بالن معده: در این روش، یک بالن سیلیکونی به داخل معده فرستاده می‌شود و فضای معده را اشغال می‌کند و به این ترتیب، فرد احساس سیری زودرس می‌کند.

مزایای جراحی لاغری:

  • کاهش سریع وزن
  • بهبود سلامت عمومی
  • کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مرتبط با چاقی مانند دیابت نوع 2، فشار خون بالا و بیماری‌های قلبی عروقی

معایب جراحی لاغری:

  • عوارض جانبی احتمالی مانند خونریزی، عفونت و لخته شدن خون
  • نیاز به مراقبت‌های بعد از عمل
  • تغییرات دائمی در سیستم گوارش
  • احتمال بازگشت وزن در صورت عدم رعایت رژیم غذایی و سبک زندگی سالم

نکات مهم قبل از تصمیم به جراحی لاغری:

  • مشورت با متخصصان و جراحان مجرب
  • بررسی کامل مزایا و معایب جراحی
  • انجام آزمایش‌های لازم برای بررسی سلامتی عمومی
  • آمادگی برای تغییرات دائمی در سبک زندگی

جراحی لاغری یک راه حل سریع برای لاغری نیست، بلکه یک روش درمانی برای افراد چاق با مشکلات سلامتی مرتبط با چاقی است. این روش باید با احتیاط کامل و با در نظر گرفتن تمام جوانب انجام شود.

۷ نکته برای کاهش وزن سریع و موفقیت‌آمیز

در پاسخ به این سوال که چگونه سریع لاغر شویم، باید بگوییم به جز پیروی از یک رژیم لاغری اصولی باید نکات زیر را نیز رعایت کنید:

  • یک میان وعده کوچک که شامل کربوهیدرات و پروتئین باشد میل کنید. مانند نصف یک موز و چند عدد بادام، این میان وعده کوچک سوخت و ساز بدن را روشن و برای شروع ورزش آماده می‌کند.
  • صبحانه سیرکننده‌ای بخورید که حاوی حداقل ۱۰ گرم پروتئین و فیبر باشد.
  • برای این‌که طعم خوب غذا به بیشتر خوردن وادارتان نکند، خود را با سالاد یا سبزی سیر کنید.
  • یک میان‌وعده سالم حاوی ۱۵۰ کالری میل کنید با این وعده‌ی کوچک می‌توانید تا شام دوام بیاورید. این میان وعده بهتر است شامل چیزی شیرین باشد.
جایگزینی غذاهای سالم با غذاهای ناسالم ساده‌ترین راه برای رسیدن به لاغری سریع است.
جایگزینی غذاهای سالم با غذاهای ناسالم ساده‌ترین راه برای رسیدن به لاغری سریع است.
  • پیاده یا با دوچرخه از سرکار بازگردید. این کار نه تنها مقداری کالری می‌سوزاند، بلکه باعث التیام استرس شغلی نیز می‌شود. استرس شغلی یکی از دلایل اصلی پرخوری است.
  • از مصرف نوشابه‌های گازدار و آدامس بپرهیزید. حباب‌های موجود در این نوشیدنی‌ها می‌توانند شما را نفخ کنند و هنگام جویدن آدامس، هوای اضافی زیادی وارد بدن می‌کنید.
  • سعی کنید نوشیدنی‌هایی مانند آب میوه‌های شیرین، قهوه یا چای شیرین و نوشیدنی‌های الکلی را محدود کنید.
اگر قصد لاغری سریع دارید، از مصرف نوشیدنی‌های گازدار و حتی رژیمی اجتناب کنید.
اگر قصد لاغری سریع دارید، از مصرف نوشیدنی‌های گازدار و حتی رژیمی اجتناب کنید.

نمونه برنامه غذایی یک روز برای لاغری سریع ۳ روزه

برنامه غذایی یک روز از رژیم لاغری ۳ روزه را در ادامه بررسی می‌کنیم:

وعده غذایینمونه
صبحانهقهوه تلخ یا آب، نیمی از یک گریپ فروت، یک لایه نان تست همراه با کمی بادام زمینی
نهارنصف فنجان ماهی تن، یک لایه نان تست، یک فنجان قهوه تلخ، چای یا آب
شامحدود ۹۰ گرم گوشت قرمز یا سفید، ۱ فنجان لوبیا، ۱ فنجان هویج، ۱ عدد سیب، ۱ فنجان بستنی وانیلی
نمونه برنامه غذایی

معروف‌ترین رژیم‌های لاغری سریع

رژیم‌های غذایی بسیاری در جهان متداول شده‌اند که نوید لاغری سریع در یک هفته و چند روز را می‌دهند بدون آنکه به عوارض و عواقب این برنامه‌های غذایی گاها خطرناک اشاره کنند؛ مانند:

یکی از عوارض لاغری سریع، این است که ممکن است باعث ایجاد سنگ کیسه صفرا شود.
یکی از عوارض لاغری سریع، این است که ممکن است باعث ایجاد سنگ کیسه صفرا شود.

مضرات رژیم لاغری سریع چیست؟

در طول سه روز محرومیت غذایی شما بدن‌تان را از دریافت ویتامین‌ها و مواد معدنی محروم می‌کنید. اگر بخواهید رژیم لاغری سه روزه را به مدت چند هفته ادامه دهید، بدون شک وزن زیادی کم می‌کنید، اما به شدت دچار سوء‌ تغذیه خواهید شد. بنابراین به طور کلی عوارض و مضرات رژیم لاغری ۳ روزه را می‌توان به موارد زیر دسته بندی کرد:

  • ضعف و بی‌حالی
  • سوءتغذیه
  • یبوست
  • ریزش مو
  • ناراحتی‌های گوارشی
  • کم آب شدن بدن
  • کمبود ویتامین و املاح معدنی
  • بازگشت وزن سریع
  • افزایش فشار خون
  • افزایش کلسترول‌های بد و ….
عدم کنترل روی نحوه غذا خوردن و برنامه غذایی روزانه، مانع لاغری سریع می‌شود.
عدم کنترل روی نحوه غذا خوردن و برنامه غذایی روزانه، مانع لاغری سریع می‌شود.

لاغری اصولی و پایدار با رژیم لاغری دکتر کرمانی

برنامه غذایی دکتر کرمانی شامل چندین رژیم لاغری است که هر کدام با توجه به برنامه‌ای که دارند میزان متفاوتی از اضافه وزن را کاهش می‌دهند. به عنوان مثال رژیم لاغری پایه دکتر کرمانی برای تمام افرادی که قصد کاهش وزن پایدار دارند مناسب است و همگام با سفره خانواده به شما عزیزان برنامه می‌دهد.

یکی از رژیم های پیشنهادی ما رژیم 14 روزه دکتر کرمانی است؛ ولی برای لاغری سریع اما اصولی نیز موسسه به اندام دکتر کرمانی زیر نظر ایشان برنامه غذایی جداگانه‌ای ارائه می‌دهد؛ به نام کتوژنیک.

لاغری سریع در 3 روز ! – ترفندهای رژیم لاغری سریع - 21 - لاغری سریع - رژیم لاغری

رژیم کتوژنیک سریعترین رژیم لاغری دکتر کرمانی و بهترین رژیم برای کسانی است که قصد کاهش وزن 8 تا 12 کیلوگرم در عرض 60 روز را دارند. از ویژگی‌های مهم این رژیم می‌توان به مواد زیر اشاره کرد:

  • برنامه غذایی کتو دکتر کرمانی به صورت روزمنو ارائه می‌شود؛
  • زیر نظر کارشناس اجرا می‌شود تا مشکلی پیش نیاید؛
  • برنامه غذایی با پروتئین و چربی سالم و کربوهیدرات بسیار کم است؛
  • و بسیار مناسب برای بیماران خاص مانند سرطان، صرع، آلزایمر و … می‌باشد.
کم آبی بدن و خشکی پوست از مشکلات شایع لاغری سریع غیر اصولی است.
کم آبی بدن و خشکی پوست از مشکلات شایع لاغری سریع غیر اصولی است.

آنچه از مقاله لاغری سریع آموختیم:

لاغری سریع با رژیم‌های محدودکننده‌ای که بسیاری از مواد غذایی ضروری بدن را حذف می‌کنند، عوارض جبران‌ناپذیری برای بدن به همراه دارد؛ مانند سوتغذیه، مشکلات کلیوی و کبدی، سنگ کیسه صفرا، ریزش مو و افتادگی پوست. به همین دلیل نکاتی که در بالا اشاره شد برای افرادی است که رژیمی اصولی دارند و می‌خواهند سرعت لاغری خود را کمی بیشتر کنند.

منابع:

4.3 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات
نظرات شما
Pouriya 1401/04/08

سلام دوستان من با ورزش بدنسازی چهار مرتبه در هفته و کاهش مصرف مواد داری کربوهیدارت بخصوص نان و برنج ۱۷کیلو لاغر کردم در ضمن دو هفته اول سخته بعد از این مدت کاملا عادی میشه براتون

یه گامبو🙁😂 1401/04/01

نایسسسسسسس عالی

حمید 1401/03/29

سلام اقای دکتر من قد 1/76وزن 91 چه قدر کم کنم تا وزن ایدال برسم ایا میتونم وزن پایین بیارم مثلا 80 برسه به بدن فشار نمی اید

کارشناس به اندام 1401/07/27

سلام وقت بخیر .میتونید برای محاسبه وزن ایده آل و ثبت نام رژیم غذایی مناسب به این لینک مراجعه کنید

اسرا 1401/03/28

ممنون از شما واقعا خیلی کمک کرد

بیتا 1401/03/23

ممنونم دکتر جان خدا خیر دنیا و اخرت بهتون بده هر بار که مطالبتون میبینم یاد میگیرم

کارشناس به اندام 1401/03/24

سلام بیتا جان ممنون از همراهی شما

آریا 1401/03/17

سلام آقای دکتر من ۱ ماه دیگه ۱۲ ساله میشم . ۵۲ کیلو وزن دارم میخام تا ۲ ماه دیگه بشم ۴۳ کیلو لطفا کمکم کنید . چه کار کنم ؟

کارشناس به اندام 1401/03/17

سلام آریا جان شما با توجه به سنت باید از یه رژیم اصولی استفاده کنی که مناسب سنت باشه برای دریافت رژیم کاهش وزن کودک و نوجوان دکتر کرمانی به این لینک مراجعه کن

آسیه امینی 1401/03/09

بسیار عالی ومفید بود باتشکر از دکتر کرمانی عزیز

زلیخا 1401/03/07

سلام خدمت شما ! من ۲ماه دیگه ۱۳سالم میشه! ۵۵کیلو وزن دارم میخوام تو ۱ماه بشم45کیلو لطفا کمک کنید چون جشن عروسی داریم میخوام زودتر ب وزن دلخواهم برسم با تشکر♥

کارشناس به اندام 1401/03/09

سلام دوست خوبم مصرف نان و برنج و قند و شکر و تنقلات ناسالم و شیرینی‌هارو کم کن ورزش منظم و پیاده روی روزانه داشته باش و از همه مهم‌تر از یه رژیم اصولی کاهش وزن استفاده کن که مناسب سنت باشه برای دریافت رژیم کاهش وزن دکتر کرمانی هم به این لینک مراجعه کن

مهدی 1401/03/02

سلام آقای دکتر من قدم ۱۵۷/۵۰ وزنم ۸۵ سن ۲۲ چه جوری لاغر کنم

کارشناس به اندام 1401/03/04

سلام دوست عزیز مصرف نان و برنج و قند و شکر و تنقلات ناسالم و شیرینی‌هارو کم کن ورزش منظم و پیاده روی روزانه داشته باش و از همه مهم‌تر از یه رژیم اصولی کاهش وزن استفاده کن برای دریافت رژیم کاهش وزن دکتر کرمانی هم به این لینک مراجعه کن

... 1401/03/02

سلام من ۱۵ سالمه قدم ۱۵۶ و وزنم ۶۰ هستش وزن ایده ای من باید چند باشه ؟ ‌

کارشناس به اندام 1401/03/09

سلام دوست عزیز برای این که متوجه میزان اضافه وزنت بشی مشخصات جسمانیت رو در این لینک وارد کن

ملیسا 1401/02/29

سلام، من ۱۵ سالمه و ۴۵ کیلوعم و قدم ۱۶۲ هست، فقط میخوام که یکم کم کنم حدودیک الی دو کیلو، چیکار کنم لطفا کمکم کنید

کارشناس به اندام 1401/02/31

سلام ملیسا جان مصرف نان و برنج و قند و شکر و تنقلات ناسالم و شیرینی‌هارو کم کن ورزش منظم و پیاده روی روزانه داشته باش

باران 1400/12/21

سلام من ۱۲سالم۵۹کیلو هستم دوتایم باشگاه میرم فعالیت دارم دکتر تغذیه رفتم نمیدونم چی کار کنم وزنم کم نمیشه قدمم۱۴۶هستش ترو خدا بهم بگید حسرت ی لباس خوب وشیک ب دلم موند باید لباس های ک میخوام اندازم نیست لطفا کمکم کنید😖

کارشناس به اندام 1400/12/22

سلام باران جان مشکل شما کاملا قابل حله میتونی به بخش رکورددار‌های سایت دکتر کرمانی سری بزنی و داستان رکورددارهای مارو بخونی و ببینی که چقدر افرادی بودن که شرایط مشابه شما داشتن و الان دارن لباس‌های دلخواهشونو میپوشن پیشنهاد می‌کنیم کاری رو که اون‌ها انجام دادن و به نتیجه دلخواه رسیدن شما هم انجام بدید برای دریافت رژیم کاهش وزن دکتر کرمانی به این لینک مراجعه کنید

ناشناس 1400/12/21

سلام روز خوش بنده ۱۲ سالم هست و قدم ۱۶۲ و وزنم ۶۳ ممنون میشم کمی راهنمایی کنید که چطور وزنم رو کمتر کنم

کارشناس به اندام 1400/12/22

سلام دوست خوبم بهترین راه استفاده از یه رژیم اصولی و سالم هست که مناسب سنت باشه و به رشدت کمک کنه و به سلامتیت آسیب نزنه برای دریافت رژیم کاهش وزن کودک ونوجوان دکتر کرمانی به این لینک مراجعه کن

زهره 1400/12/19

سلام خسته نباشین میخواستم بدون چیکارکنم که اشتهام کم بشه میشه ی ر اهنمایی بکنین ممنون میشم 😳

کارشناس به اندام 1400/12/22

سلام زهره جان یکی از راه‌های کاهش اشتها استفاده از سرکه سیب هست یک قاشق مرباخوری سرکه سیب رو داخل 1 لیوان آب ولم بریز و ناشتا میل کن

نفس رفیعی 1400/12/19

سلام وقتتون بخیر من ۱۹سالمه و متاهلم با ازدواج عفونت در رحمم ایجاد شده ک باعث شده چاق بشم و الان ۷۸کیلوام قدم۱۷۴ولی دکتر گفته باید حداقل ۱۰کیلو کم کنم چیکارکنم سریع نتیجه بگیرم تا بیماریم بیشترنشده؟؟

کارشناس به اندام 1400/12/19

سلام دوست خوبم بهتره از یه رژیم اصولی استفاده کنی که به سلامت بدنت کمک کنه و به بدنت اسیب نزنه برای دریافت رژیم کاهش وزن دکتر کرمانی به این لینک مراجعه کن

محمدحسین 1400/12/11

سلام، من محمدحسین هستم ۲۳ سالمه. ۶۷ کیلو هستم قدم ۱۶۵.۵ هستش، میخوام ۲کیلو کم کنم تا برسم به ۶۵ کیلوگرم. چه کار کنم؟؟

کارشناس به اندام 1400/12/12

سلام دوست عزیز مصرف برنج و نان و شیرینی و قند و شکر رو کم کن ورزش منظم و پیاده روی روزانه داشته باش

کیمیا 1400/12/10

سلام ببخشید من دقیقا ۱ سال پیش که ۱۳ سالم بود و قدم ۱۶۱و وزنم ۶۶ کیلو بودم و از یه دکتر رژیمی گرفتم و به وزن ۵۶ رسیدم ولی الان که نزدیک ۸ ماه از وزن ۵۶ ام میگذره شدم ۵۹ و خورده ای میخواستم بدونم چیکار کنم چون من چند وقته بجای غدا بیشتر هله هوله میخورم و تو رژیمم میان وعده ای ندارم که سیرم کنه واقعا کلافه شدم میشه بگین چیکار کنم؟؟.... و من خیلی استرس های زیادیو تحمل میکنم مثل دعوا های خانوادگی یا استرس درس و امتحان و قبلا خوب میخوابیدم چون این قدر مشغله نداشتم ولی الان واقعا انقد کار دارم حداقال ۷ یا ۸ میخوابم که تو سن من کمه میشه یه راهنمایی بکنین؟؟؟ در ضمن راهنمایی های بالاتون خیلی جالب بود🥰

کارشناس به اندام 1400/12/15

سلام کیمیا جان تو یه رژیم اصولی خوب و مناسب شما باید میان وعده و وعده‌های اصلی رو به طور کامل داشته باشی وگرنه دچار مشکلات گوارشی و عصبی و سوء هاضمه میشی پیشنهاد می‌کنیم از یه رژیم اصولی کاهش وزن مناسب استفاده کنی که در اون بتونی از تمام مواد مغذی استفاده کنی برای دریافت رژیم کاهش وزن دکتر کرمانی که تمام این مشخصات و داره به این لینک مراجعه کن

کوثر 1400/12/10

سلام من کوثر هستم ۱۵یالمه و ۸۰کیلو وزنمه واز چاغ بودن بیزارم راه کاری هست که وزنمو بتونم بیارم پایین

کارشناس به اندام 1400/12/15

سلام کوثر جان مصرف نان و برنج و قند و شکر و شیرینی و تنقلات ناسالم رو ک م کن ورزش منظم و پیاده‌روی روزانه داشته باش و از همه مهم‌تر از یه رژیم اصولی کاهش وزن که مناسب با سنت باشه استفاه کن برای دریافت رژیم کاهش وزن کودک ونوجوان دکتر کرمانی به این لینک مراجعه کن

مریم 1400/12/08

شنیدم عالیه

ناشناس 1400/12/03

سلام من ۶۶ کیلو هستم و سنم ۱۲ و قدم ۱۵۹ چگونه لاغر بشم تازه ورزش هم میکنم الان چ کنم وزنم کم شه ؟؟؟؟؟؟؟

کارشناس به اندام 1400/12/04

سلام دوست خوبم بهترین راه برای کاهش وزن شما استفاده از یه رژیم اصولی کاهش وزنه که مناسب سنت باشه پیشنهاد می‌کنیم از رژیم کودک ونوجوان دکتر کرمانی استفاده کنید که مناسب با سنت هست و به رشدت کمک می‌کنه و بدنت از هیچ نوع ماده مغذی محروم نمی‌مونه برای دریافت این رژیم به این لینک مراجعه کنید