مصــاحبه اختصاصی

با حمیدرضا عرب دیزجی

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

حمیدرضا عرب دیزجی 24 ساله از استان گرگان هستم. وزن اولیه ام 145 کیلوگرم بود که اکنون به 103 کیلو رسیدم. به کمک رژیم غذایی دکتر کرمانی موفق شدم 42کیلوگرم از وزنم را کاهش دهم. البته هنوز رژیمم تمام نشده است و باید 18 کیلوی دیگر را نیز کم کنم تا به وزن مدنظرم برسم. تمام اعضای خانواده ام دارای افزایش وزن هستند اما چاقی من از دوران نوجوانی شروع شد. همه چیز برایم سخت شده بود و از انجام کارها لذت نمی بردم. حتی دیگر دوست نداشتم راه بروم چون اضافه وزن به پاهایم فشار زیادی را وارد می کرد و مسیری کوتاه برایم من چند ساعت طول می کشید. این افزایش وزن اراده و انگیزه ام را گرفته بود و از حضور در جمع دوستان و ... لذت نمی بردم. روزی با خودم فکر کردم در این سن کم چرا باید دچار زانو درد و ... شوم و گفتم نکند کم کم بقیه بیماری های چاقی هم به سراغم بیایند. باید کاری می کردم و سرانجام تصمیم گرفتم رژیم را شروع کنم. هیچ وقت باورم نمی شد که بتوانم لاغر شوم چون همیشه با خودم فکر می کردم رژیم گرفتن کار خیلی سختی است و شاید نیمه رها کنم چون قبلا هم رژیم گرفته بود ولی آنقدر اصولی و صحیح نبود و من آن را ادامه نمی دادم. رژیم دکتر کرمانی خیلی راحت از آن چیزی بود که فکرش را می کردم و در طول نه ماه توانستم 24 کیلوگرم وزنم را کم کنم. البته مقدار کاهش وزن به پایبندی شما به رژیم هم بستگی دارد. هرچقدر دقیق تر اجرا کنید زودتر به نتیجه می رسید. همیشه از اینکه در رژیم غذای متفاوت از دیگران غذا بخورم خیلی خوشم نمی آمد اما با رژیم دکتر کرمانی در کنار خانواده هستم و غذای من نیز با آنها هماهنگ است و احتیاجی به درست کردن غذاهای خاص ندارد. اصلا از مقدار غذایی مصرفی ام ناراضی نیستم چون می دانم مقداری است که برای بدنم لازم است را دریافت می کنم. باید یاد بگیرم که برای همیشه این سبک زندگی را رعایت کنم تا سالم باشم. در میهمانی ها نیز بیشتر میوه و سبزیجات می خورم تا کمتر به سراغ غذاهای رنگارنگ بروم.

وزن اولیه: 145 کیلوگرم

وزن پایانی: 103 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 42 کیلوگرم

به کمک این رژیم غذایی همه چیز در زندگی رنگ و بوی تازه به خود گرفته است و احساس شادی و نشاط می کنم. دیگر از انجام کارها احساس سختی نمی کنم و همه در نظرم راحت هستند.

در رژیم غذایی دکتر کرمانی خبری از داروهای لاغری نیست و تنها با مقدار مشخص غذا به هدف اصلی می رسیم. به کمک این رژیم غذایی همه چیز در زندگی رنگ و بوی تازه به خود گرفته است و احساس شادی و نشاط می کنم. دیگر از انجام کارها احساس سختی نمی کنم و همه در نظرم راحت هستند. همچنین اراده ام خیلی قوی شده است و دیگر برای رسیدن به هدفم ناامید نمی شوم و آنقدر ادامه می دهم تا به آن چیزی که می خواهم برسم. هدف اصلی من رسیدن به تناسب اندام و نشاط است. وقتی متوجه شدم که ورزش نقش بسیار مهمی در کنار تغذیه برای رسیدن به وزن ایده آل دارد آن را به برنامه روزانه ام اضافه کردم. دو و پیاده روی بخش ثابت در برنامه ورزشی من هستند. در کنار این دو در باشگاه هم برنامه بدنسازی را انجام می دهم و تاکنون دچار آسیب دیدگی و توقف در رژیم نشدم. با وجود مطالب مفید سایت دکتر کرمانی و پشتیبانان هرگز نگران برگشت وزنم به قبل نیستم و خیلی در این مسیر مرا همراهی می کنند. در صورتی که سوالی داشتم از طریق تلگرام، اینستا و ... پاسخگو هستند و حتی بعد از آن نیز پیگیری می کنند که مانعی برای رسیدن به کاهش وزنم نباشد.

توصیه من به همه دوستان این است که: • از گوشت قرمز سعی کنید زیاد استفاده نکنید. • از نان سبوس دار، روغن زیتون و غذاهای فیبر دار استفاده کنید. برای اینکه به هدف اصلی تان برسید اراده تان را قوی کنید دقیقا همین کاری که من هم انجام دادم. تنها رمز موفقیتم رعایت کردن رژیم غذایی و اجرا کردن توصیه های مشاورین برنامه به اندام دکتر کرمانی بود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
مهسا 1398/08/07
بنظر من رژیم همراه با ورزش فقط تاثیر داره .من خودم ۱۰۲ کیلو بودم رژیم گرفتم باشگاه هم رفتم تو یک سال تنونستم به ۷۲ کیلو برسم

کارشناس به اندام 1398/08/09

درود بر شما. دقیقا همینطور هست
سیما 1398/06/11
پس چرا من نتونستم رژیمم رو ادامه بدم.هنوزم ارداه ام سسته.چکارکنم

کارشناس به اندام 1398/06/14

سلام و خسته نباشید. برای گرفتن رژیم و پایبندی به اون مهم ترین موضوع همین حفظ اراده هست که باید تقویت بشه و این تقویت اراده فقط از طریق راهکارهای روانشناسانه امکان پذیر هست. ذهن شما باید برای گرفتن رژیم و ادامه ی اون کاملا آماده باشه. خوشبختانه یکی از بهترین خدمات به اندام این هست که با ارائه ی راهکارهای روانشناسی و تقویت اراده ی شما بتونه در کاهش و تثبیت وزن به شما کمک کنه. بهتون پیشنهاد می دم به این صفحه مراجعه کنید و از کم و کیف این خدمات مطلع بشین.
الینا 1398/05/30
اگه این توری باشه خوبه