مصــاحبه اختصاصی

با رعنا پیغامی

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

رعنا پیغامی 21 ساله از استان آذربایجان شرقی هستم. وزن اولیه ام 98 کیلوگرم بود که با کمک رژیم دکتر کرمانی به وزن 64 کیلو رسیدم. به کمک برنامه غذایی دکتر کرمانی در طول 10 ماه توانستم 34 کیلو از وزنم را کاهش دهم. همچنین در نظر دارم 3 کیلوی دیگر هم لاغر کنم. تقریبا تمام اعضای خانواده ام اضافه وزن دارند و فکر می کردم که چاقی ما ارثی است اما با شنیدن صحبت های دکتر کرمانی دریافتم که چاقی ژنتیکی نیست و امکان اصلاح آن وجود دارد. در حقیقت ما اصلاح غذایی همدیگر را به ارث برده بودیم. من از کودکی چاق بودم ولی از دوران دبستان برایم مشکل ساز شده بود. در سن 13 سالگی اضافه وزن خیلی برایم عذاب آور بود چون نمی توانستم لباس های مورد علاقه ام را بپوشم و هر زمان که خوراکی های مورد علاقه ام را می خوردم، عذاب وجدان می گرفتم یعنی هیچ وقت از خوراکی ها لذت کامل نمی بردم. یکی از چاق ترین دخترهای فامیل بودم و از این در کل فامیل رکورددار داشتم. همیشه از اضافه وزنم خجالت می کشیدم و مهم تر اینکه سلامت بدنم در خطر بود. همه می گفتند برای دختر در سن ازدواج خوب نیست آنقدر اضافه وزن داشته باشد. بنابراین با تشویق خاله مادرم رژیم را شروع کردم. با شروع رژیم دکتر کرمانی بزرگترین تغییر در عادت غذایی ایجاد شود و به طرز چشمگیری عادت ها اصلاح شد. روزهای اول خیلی برایم سخت بود ولی هر روز که می گذشت به رویایی که داشتم فکر می کردم و اینکه به حقیقت تبدیل می شود. قبلا رژیم دیگری نگرفته بودم و مطمئنا با عادت غذایی که اکنون متوجه شدم نادرست است اصلا موفق نمی شدم. همیشه فکر می کردم رژیم گرفتن کار سختی است ولی واقعا با رژیم دکتر کرمانی خیلی راحت تر از آن چیزی بود که تصور می کردم.

وزن اولیه: 98 کیلوگرم

وزن پایانی: 64 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 34 کیلوگرم

انتخاب روز منو در این رژیم کمک می کند در کنار سفره خانواده باشم و نیازی به غذای جداگانه نداشته باشم. اصلا محدودیت غذایی نداشتم و از تمامی غذاها بهره می بردم.

رژیم غذایی دکتر کرمانی برای مواقع گرسنگی هم برنامه ریزی داشت و مجاز بودم از غذاهای آزاد که کالری بسیار کمی داشتند استفاده کنم. همیشه تو مهمانی با خودم فکر می کردم که همه غذاها را خوردم و بعد می گفتم حالا که خوردی چه شد؟!! در نتیجه همیشه با این افکاری که برای خودم ساخته بودم به رژیم پایبند بودم. همیشه غذاهایم را طبق برنامه و براساس کالری های مشخص شده مصرف می کردم و سبزیجات و غذاهای کم کالری در برنامه داشتم که باعث می شد کمتر احساس گرسنگی کنم. انتخاب روز منو در این رژیم کمک می کند در کنار سفره خانواده باشم و نیازی به غذای جداگانه نداشته باشم. اصلا محدودیت غذایی نداشتم و از تمامی غذاها بهره می بردم. تنوع غذایی رژیم بسیار عالی بود و لیست غذاهایی را هم که نمی شناختم در اینترنت جستجو و درست می کردم. در کنار رژیم غذایی برای تامین ویتامین های بدن و جلوگیری از ریزش مو به تجویز دکتر از مولتی ویتامین مینرال استفاده می کردم چون کمی ریزش مو داشتم و این کاملا طبیعی بود. اصلا به ورزش کردن علاقه نداشتم ولی بعد از اینکه کمی وزنم کاهش یافت و فهمیدم که ورزش کردن سرعت کاهش وزن را افزایش می دهد آن را شروع کردم. بهترین ورزشی که انجام می دادم پیاده روی بود چون خیلی راحت، آسان و در دسترس بود. در شروع رژیم مادرم کاملا مخالف بود و فکر می کرد همانند رژیم های دیگرعوارض جبران ناپذیری برای بدن دارد اما بعد از مشاهده کاهش وزن، مادرم با من همراه شد و 10 کیلو از وزن خود را کاهش داد. کمی نگران بازگشت وزنم هستم چون دوست ندارم به آن روزها برگردم ولی با رژیم تثبت دکتر، کارشناسان دلسوز و باحوصله دیگر نگران نیستم. همچنین مجله به اندام و سایت دکتر کرمانی خیلی به من انگیزه می دادند. هر زمان که انگیزه کم می شود یاد روزهای قبل می افتادم و محکم تر برای هدفم گام بر می داشتم.

به همه دوستان توصیه می کنم: 1. قبل از غذا خوردن کمی صبر کنند تا بعد از شناسایی کالری ها انتخابی درست داشته باشند. 2. آهسته غذا بخورند. 3. با خوردن غذاهای آزاد مثل هویج، کاهو و ... احساس گرسنگی را کاهش دهند. همیشه با خود فکر کنید که اگر یک نفر توانست کاری را انجام دهد پس شما هم می توانید. خواستن توانستن است. رمز موفقیت من اراده آهنینی بود که برای خود ساختم و هرگز شکست را نپذیرفتم.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
لطفی 1400/10/23
سلام خسته نباشید،من ۳۴سالمه،وزنم ۹۰ و قدم ۱۵۹هست میخواستم بدونم با توجه به اینکه من زایمان داشتم و الآن پوست شکم و رانم شل شده آیا میشه با رژیم‌های آقای دکتر کرمانی هم رژیم گرفت و پوستو کمی سفت و جمع کرد

کارشناس به اندام 1400/10/26

سلام دوست خوبم اگر می‌خواهید هم وزنتون کم بشه و هم پوستتون جمع بشه باید هم‌زمان با رژیم ورزش و پیاده روی داشته باشید اگر مایل به دریافت رژیم کاهش وزن دکتر کرمانی هستی به این لینک مراجعه کن
نیلوفر آبی 1400/04/28
واقعا کار آقای دکتر کرمانی عالیه !!!!!!!!!!👍🏻
نمیگم 1399/06/01
سلام دکتر کرمانی داخل اهواز هم مطب دارند و اگه دارند مطب شان کجاست

کارشناس به اندام 1399/06/02

دوست خوبم، شما می تونید برای دریافت رژیم به صورت آنلاین وارد سایت بشین، همچنین پشتیبان های تیم دکتر کرمانی شما رو برای رسیدن به وزن دلخواهتون راهنمایی می کنند. برای دریافت رژیم روی صفحه دریافت رژیم کاهش وزن کلیک کنید.
راضیه 1398/08/19
سلام ببخشید آقای دکتر در مشهد مطب دارن؟

کارشناس به اندام 1398/08/21

سلام و روز بخیر. خیر مطب ندارن. اما رژیمشون به صورت آنلاین هم ارائه میشه. برای مشاوره ی رایگانبرای مشاوره خرید رژیم عدد 32143 رو به 90007025 ارسال کنید تا پشتیبان های ما با شما تماس بگیرن. موفق باشید.
زهرا 1398/06/20
خیلی خوب