مصــاحبه اختصاصی

با آقای بهنام بابائی

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

آقای بهنام بابائی 27 ساله و ساکن استان تهران، رکورددار جدید سایت ما است که موفق شده با استفاده از رژیم دکتر کرمانی، 40 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. مصاحبه اختصاصی سایت دکتر کرمانی را با ایشان بخوانید: از سن 22 سالگی با چاقی و اضافه وزن روبرو بودم واز همان زمان ناراضی بودم اما اراده رژیم گرفتن را نداشتم. کم خوابی، درد های مفصلی، تیپ بد، پیدا نکردن لباس مناسب و…باعث شد عید امسال برای رژیم گرفتن، تصمیم جدی بگیرم. در مدت کاهش وزن فهمیدم که خواستن توانستن است. بعد از کاهش وزن، از لحاظ روحی اعتماد به نفسم بالا رفته و از نظر جسمی سایز زیادی کم کرده ام. شاداب و با انرژی شده ام و تنبلی ام کمتر شده است. شب ها هم نسبت به قبل، خواب راحتی دارم و دردهای جسمی ام کمتر شده و سریع تر هم می توانم راه بروم.

وزن اولیه: 145 کیلوگرم

وزن پایانی: 105 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 40 کیلوگرم

کاهش وزن بسیار راحت تر از چیزی بود که فکرش را می کردم و اصلا آزار دهنده نبود. اولین بار که دیدم وزنم کم شده خیلی خوشحال شدم و امیدوارتر از قبل، به رژیمم ادامه دادم. قبلا در زمینه رژیم تلاش های زیادی انجام دادم که نداشتن انگیزه، مشوق و دکتر خوب از عوامل اصلی این شکست ها بود.همکارانم به خاطر لطف زیاد و دیدن سابقه رژیم هایی که با شکست روبرو می شد، با رژیم گرفتنم مخالفت و من را به عمل اسلیو تشویق می کردند. اما خودم تصمیم گرفتم رژیم دکتر کرمانی را امتحان کنم.

من به صورت اتفاقی با سایت دکتر کرمانی آشنا شدم. البته سال های پیش مادرم برای کاهش وزن، حضورا نزد ایشان رفته بودند و از آن زمان هم دکتر کرمانی را می شناختم. همچنین خواندن کتاب های دکتر واقعا تاثیر گذار بود و در رژیم ایشان هیچ کمبود غذایی وجود نداشت.در ابتدای رژیم، تغییر الگوی غذاییم سخت بود تا اینکه خانواده، خودشان را با من وفق دادند. وقتی می بینید زندگی با وزن مناسب بهتر است، انگیزه پیدا می کنید تا سبک زندگی تان را به همین شکل ادامه دهید. تنوع غذایی برنامه دکتر کرمانی عالی است. من لیست دلخواه را انتخاب کردم تا بتوانم غذاهایی را که دوست دارم استفاده کنم. در طول رژیم نیز، بیشتر از طریق تماس مستقیم با مشاورین برنامه در ارتباط بودم. بهترین مشوقین من در زمان رژیم، پدر، مادر و همسرم بودند. هنوز در رژیم هستم و می خواهم تا زمانی که به وزن85-90 کیلو گرم می رسم، رژیم را ادامه دهم. حالا دیگر روش صحیح غذا خوردن را آموخته ام و دیگر نگران نیستم وزنم برگردد. هنوز ناامیدی سراغم نیامده است و اصلا وسوسه نشدم رژیمم را بشکنم. در مواقع گرسنگی، به خوردن قارچ رو می آوردم. البته برنامه دکتر کرمانی آن قدر کامل بود که من بعد از یک ماه رژیم، دیگر احساس گرسنگی کاذب نکردم و احساس سیری شدیدی داشتم. یعنی خیلی برایم سخت بود که حتی مواد مصرفی یک روزم را بخورم. همیشه از خوردن میان وعده ها فراری بودم اما چون باید می خوردم، این کار را انجام می دادم.

غذای سالم مورد علاقه ام که از همه بیشتر دوست دارم، قارچ است. در این رژیم که حدودا روزی 500 گرم قارچ در ماهیتابه می ریختم و بعد از اینکه آب آن خشک می شد، می خوردم. آخرین غذای سالمی که در لیست موردعلاقه هایم قرار دارد، سوپ جو است. ماکارونی را هم دوست دارم. البته من ماکارونی را بدون سس مصرف می کنم و نمی گذارم دم بکشد.(اسپاگتی) اگر بخواهم یک وعده غذای دلخواه به خودم بدهم، یکی از این ها را انتخاب می کردم: پاستا، کله پاچه، معجون(ویتامینه)، کیک تولد! توصیه های اصلی ام درباره خوب غذا خوردن این است که آرام و با حوصله غذا بخورید و نگذارید بیش از حد گرسنه یا بیش از حد سیر شوید. ورزش کردن را دوست دارم. البته اوایل رژیم، ورزش کردن برایم سخت بود. فشارم عجیب می افتاد و این باعث شد که مدتی ورزش را کنار بگذارم. وقتی کمی وزنم کاهش پیدا کرد، دوباره ورزش را شروع کردم و الحمدالله دیگر مشکلی پیش نیامد و جزء برنامه هایم شد. معمولا در باشگاه ورزش می کنم. ورزشی که دوست دارم و بیشتر اوقات انجام می دهم، بدمینتون و ورزش هوازی مورد علاقه ام شنا است. رمز موفقیت من در رژیم، این بود که می دانستم خواستن توانستن است. به کسانی که توانایی رژیم گرفتن را درخودشان نمی بینند، پبشنهاد می کنم به خطرهای چاقی و احتمال مرگ زودرس فکر کنند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*