مصــاحبه اختصاصی

با عارف عقلمند

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

آقای عارف عقلمند، 27 ساله و ساکن استان آذربایجان غربی جدیدترین رکورددار سایت ما است که موفق شده است با استفاده از رژیم دکتر کرمانی، 35 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. مصاحبه سایت دکتر کرمانی را با ایشان بخوانید: از 20 سالگی به بعد وزنم افزایش پیدا کرد. از زمانی که اطرافیانم گفتند هیکلت بد فرم شده، تصمیم گرفتم وزنم را کم کنم. با راهنمایی اطرافیان و همکارانم، با رژیم دکتر کرمانی آشنا شدم و دیدم افراد زیادی با این رژیم موفق شده اند وزنشان را کاهش دهند. قبل از اینکه رژیم بگیرم، خودم مقدار غذاهایم را کم می کردم و بعضی اوقات، اصلا غذا نمی خوردم که وزنم پایین بیاید اما بالاخره به این نتیجه رسیدم که بدون برنامه درست، نمی شود به نتیجه دلخواه رسید. آشنایی با سایت دکتر کرمانی و صحبت های منطقی ایشان، باعث شد این بار با تجربه های قبلی متفاوت باشد و بتوانم از رژیمم نتیجه بگیرم.

وزن اولیه: 122 کیلوگرم

وزن پایانی: 87 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 35 کیلوگرم

شروع برنامه بسیار آسان بود و اصلا احساس گرسنگی نکردم. تنوع غذایی برنامه دکتر کرمانی با وجود لیست دلخواه، بسیار خوب بود چون اکثر غذاهایی که در سفره غذایی ما بود آنجا هم وجود داشت و من از طریق تماس تلفنی و مشاور آنلاین با کارشناسان برنامه دائما در تماس بودم.

اولین باری که دیدم وزنم کاهش پیدا کرده، اراده ام دو چندان شد و 140 روز طول کشید تا به وزن کنونی ام برسم. کاهش وزن، بسیار راحت تر از چیزی بود که تصور می کردم و باعث شد اعتماد به نفسم نیز افزایش پیدا کند. بزرگ ترین تغییری که در مسیر کاهش وزن انجام دادم، این بود که اصول تغذیه ی درست و سالم را یاد گرفتم. غذای مورد علاقه ام تاس کباب و قورمه سبزی است. نان و پنیر، برایم جزء سالم ترین غذاهاست و اگر بخواهم یک وعده غذای دلخواه به خودم بدهم، ماهی خواهد بود. با استفاده از رژیم غذایی دکتر کرمانی و صحبت های ایشان در این رابطه، توانستم الگوی غذا خوردنم را تغییر دهم. خواندن مطالب خوب و علمی در سایت دکتر کرمانی و اصول تغذیه درست و راحتی کار با برنامه به اندام، برای رسیدن به هدفم که کاهش وزن و تناسب اندام بود، کمک زیادی به من کردند. ورزش کردن هم به تناسب اندام من کمک کرد و هم اینکه باعث شادابی در کار و زندگی ام شد. سالم بودن و تناسب اندام، به من انگیزه می دهد تا این سبک زندگی را ادامه دهم. در بین اطرافیانم، کسانی بودند که اوایل با رژیم گرفتن من مخالفت می کردند و می گفتند این رژیم، فقط چربی های کاذبت را کم می کند اما وقتی دیدند که وزنم نرمال شده است، به این باور رسیدند که کار نشد ندارد و چند نفر از آن ها هم خودشان در سایت، ثبت نام کردند.

نگران این نیستم که وزنم دوباره برگردد، چون راه تغذیه درست را یاد گرفته ام و در طول برنامه، اصلا ناامید نشدم و هیچ وقت وسوسه نشدم رژیمم را بشکنم. در مواقع گرسنگی هم فقط به هدفم و پایبندی به برنامه فکر می کردم. هدفم برای امسال این است که به وزن ایده آل خودم برسم و در برای حفظ آن تلاش کنم. بهترین مشوقینم در رژیم، همکارانم بودند و کتاب معجزه ای برای چاق ها، کتاب مورد علاقه ام بود. ورزش مورد علاقه ام نیز فوتسال و پیاده روی است. پیاده روی را در محیط کار هم می توانم انجام بدهم و باعث می شود در وقتم صرفه جویی کنم. سه توصیه ام برای غذا خوردن این است که غذای سالم بخورید، قبل از سیری از غذا خوردن دست بکشید و به اندازه و نیاز بدن بخورید. به کسانی که توانایی رژیم گرفتن را در خودشان نمی بینند، می گویم: معجزه دکتر کرمانی را باور کنید و با اراده ای محکم و استوار به جنگ با چاقی قدم بردارید، چون رژیم گرفتن بسیار آسان است و فقط به اراده زیاد و پایبندی به برنامه نیاز دارد. اگر بخواهم رمز موفقیتم را در یک جمله بگویم، اراده ای محکم و یک یا علی از ته دل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*