مصــاحبه اختصاصی

با وحید رحمانی زاده

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

وزن من از دوره تحصیلی راهنمایی، رو به افزایش رفت. حدود ۸ ماه پیش بود که هم از نظر روحی و هم جسمی چاقی برای من معضل شده بود و فشارها و کمبودهایی که به دلیل چاقی برایم ایجاد شده بود، باعث شد که برای کاهش وزن اقدام کنم. اولین باری که دیدم وزنم کم شده، احساس بسیار خوبی داشتم و فهمیدم که اگر بخواهم می توانم.البته باید برنامه ریزی باشد که با کمک رژیم به اندام موفق شدم. رژیم دکتر کرمانی بسیار بسیار راحت است و فقط اراده می خواهد. حدود ۸ ماه طول کشید تا به وزن فعلی رسیدم و الان، ۱ ماه است که برنامه تثبیت وزن از سوی کلینیک به اندام دریافت کرده ام و با توجه به کالری پیشنهاد شده در روز، وزنم بدون هیچ گونه سختی ثابت شده است.

وزن اولیه: 142 کیلوگرم

وزن پایانی: 83 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 59 کیلوگرم

بعد از کاهش وزن، کارهایی را که در زمان چاقی برایم دشوار بود به راحتی انجام می دهم و دید دیگران نیز نسبت به من تغییر کرده است.

. من علاقه ی زیادی به همه غذاها داشته و دارم. هر چیزی که بود را می خوردم و با دستور پخت عادی مصرف می کردم. غذای مورد علاقه ام زرشک پلو با مرغ است و اگر بخواهم یک وعده غذای دلخواه به خودم بدهم، هر غذایی که با مرغ باشد و یا هر غذای کبابی است. شرایط بسیار عالی الانم به من انگیزه می دهد این سبک زندگی را ادامه دهم و با توجه به اینکه ورزش به سلامتی ام کمک می کند، آن را ادامه می دهم. قبلا هم رژیم گرفته ام ولی مناسب وزن و شرایط من نبوده، ولی مجموعه به اندام پس از بررسی شرایطم به من، برنامه غذایی پیشنهاد داد. آسان تر و مناسب تر بودن این برنامه غذایی باعث شد با دفعات قبل تفاوت داشته باشد. در باشگاه ورزش می کنم و ورزش مورد علاقه ای که بیشتر اوقات انجام می دهم، شنا و پیاده روی است که از بچگی دوست داشتم. هیچوقت وسوسه نشدم رژیمم را بشکنم چون برنامه به پیشنهاد نوع غذایی خودم بوده و آن چیزی که دوست داشتم را می خوردم.

هر وقت ناامید می شوم وضعیت بدی که زمان چاقیم داشتم را به یاد می آوردم و دوباره برای کاهش وزن مصمم می شدم.هدفم برای امسال، ادامه و پیگیری رژیمم است و رژیم دکتر فقط چند روز اول، کمی سخت بود ولی بعدا بسیار آسان شد.همه غذاها عالی بود، چون از هیچ غذایی محروم نمی شدم و همه را می توانستم مصرف کنم. سه توصیه ام برای غذا خوردن: غذا را به موقع بخورید. آهسته و آرام غذا بخورید. از خوردن مایعات بین غذا خودداری کنید. رمز موفقیتم رژیم خوب و حساب شده دکتر کرمانی و اراده خودم بود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*