مصــاحبه اختصاصی

با مسعود عدل پرور

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

آقای مسعود عدل پرور، ٣٣ ساله و ساکن استان البرز از رکورد داران سایت ما است که موفق شده با استفاده از رژیم دکتر کرمانی، در عرض یک سال 38 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. مصاحبه اختصاصی سایت دکتر کرمانی را با ایشان بخوانید: اعضای خانواده ام همگي داراي افزايش وزن هستند. من هم تقريبا از زماني كه خودم را شناختم، از مشكل اضافه وزن رنج مي بردم و هميشه از این قضیه ناراحت بودم. احساس خجالتی که در تمامي مراحل زندگي اجتماعي ام داشتم، مرا به سمت رژيم سوق داد. پیش از این، انواع رژيم ها را امتحان كردم ولي چون فشار روحي و جسمي زیادی به من وارد مي كرد، تداوم نداشتند و هر بار، بعد از رها کردن رژيم افزايش وزن داشتم. منطق علمي و درك متفاوت دکتر کرمانی نسبت به افراد چاق، باعث شد این تجربه با رژیم های قبلی ام تفاوت داشته باشد. شروع برنامه رژیم بسیار خوب بود و خيلي زود توانستم خودم را عادت دهم. رژیم دکتر کرمانی، تنوع غذایی بسیار خوبي دارد و من از بین لیست های غذایی آن، لیست دلخواه را انتخاب كردم و در طول برنامه هم از طریق تماس مستقيم با مشاوران برنامه در ارتباط بودم. پیش از این بارها تجربه کاهش وزن داشتم ولی این بار، کاهش وزنم به کمک رژيم دكتر كرماني تداوم داشت و از اینکه بدون عذاب وجدان، به هدفم نزديك مي شوم احساس رضایت داشتم. کاهش وزن با رژيم دكتر كرماني بسیار راحت بود چون محدوديت نداشتم، فقط مقدار و نحوه ی غذا خوردنم منظم شده بود. همچنین کارشناسان برنامه به اندام و خدمات و مشاوره هایی که در طول رژیم به من ارائه می کردند، بسيار عالي و سنجيده و دقيق بود.

وزن اولیه: 142 کیلوگرم

وزن پایانی: 104 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 38 کیلوگرم

بزرگ ترین تغییری که در جهت کاهش وزن دادم، تغيير در نحوه انتخاب و خريد سبد كالا بود.

4 ماه است کاهش وزنی که داشتم را با رعايت توصيه هاي دكتر کرمانی و تداوم ورزش و ترك عادت هاي بد غذايي تثبیت کرده ام. در طول کاهش وزن نیز، پایبندی ام به رژیم باعث شد در زندگی روزمره ام، احساس غرور كنم و بسيار در روابط اجتماعی ام هم تاثيرگذار بود. اطرافیانم با رژیم گرفتن من مخالف نبودند ولي از روي دلسوزي اصرار می کردند بیشتر غذا بخورم. در طول مدت رژیم، برای اینکه الگوی غذا خوردنم را بتوانم تغییر دهم، از خانواده خواستم به رژيم من احترام بگذارند و از تصميم من حمايت كنند. آخرین غذای سالمی که در لیست مورد علاقه هایم قرار دارد، فيله مرغ است و اگر بخواهم به خودم یک وعده غذای دلخواه بدهم، كله پاچه است. وقتي توانستم به کمک ورزش به نتيجه بهتري برسم و از افتادگي پوستم جلوگيري کنم، تصمیم گرفتم ورزش را حتما در برنامه روزانه ام قرار دهم. خوش تیپی و سبكي و سلامتي و نشاطی که پیدا کردم، به من انگیزه می دهد این سبک زندگی را ادامه بدهم. ورزش مورد علاقه ای که بیشتر اوقات انجام می دهم، پرورش اندام است و پياده روي را هم به دليل كالري سوزي بالایش دوست دارم.

کاهش وزن روی روابط خانوادگی و اجتماعی من هم بسيار تاثير گذار بوده و تداوم دارد. نگران این نیستم وزنم برگردد چون در طول دوره، روال زندگي خودم را تغيير دادم، به آن عادت كردم و از آن احساس رضايت دارم. در طول برنامه وسوسه شدم رژیمم را بشکنم، ولي مقاومت كردم و خودم را درگير هدفم كردم. هدفم برای امسال، تثبيت وزن و ادامه دادن ورزش است. هنگام ناامیدی هم، هدفی که داشتم باعث می شد دوباره انگیزه بگیرم. در مواقع گرسنگی، با غذاهاي آزاد، خودم را سرگرم مي كردم و با رژیمم جلب توجه نمی کردم. بهترین مشوقین من در طول رژیم، خانواده و همسرم بودند که بي نهايت به من كمك كردند. توصیه های اصلی ام درباره غذا خوردن این است که صبحانه فراموش نشود، آب و سيب با پوست قبل از ناهار فراموش نشود و سعی کنید بیشتر غذاهاي كبابي را مصرف كنيد. توصیه ام برای کسانی که توانایی رژیم گرفتن را در خود نمی بینند این است که رژیم دكتر كرماني را حتما تجربه كنند كه مطمئنم تجربه آخرشان در رژیم گرفتن خواهد بود زیرا حتما از آن نتیجه می گیرند. رمز موفقیتم پايبندي به رژيم و ورزش پياده روي و متقاعد كردن اطرافيانم نسبت به رژیمی که داشتم بود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
فاطمه .اصفهان 1398/02/22
من از نتایج دوستان لذت میبرم امیدوارم خدا به همه ما اراده رزیم رو بدهد. وومبارزه بانفس که سخت ترین کار دنیاست وچقدر مشکلات با مبارزه بانفس قابل حل است