مصــاحبه اختصاصی

با آقای پیمان نقی پور

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

مصاحبه اختصاصی ما را با ایشان بخوانید: از 9 سالگی، وزن من رو به افزایش رفت و به یک مشکل تبدیل شد. اما از زمان دانشگاه احساس کردم از اضافه وزنم ناراحت هستم و مشکلات مختلفی که در اثر اضافه وزن پیدا کرده بودم، باعث شد برای کاهش وزن تصمیم جدی بگیرم. بزرگ ترین تغییری که در جهت کاهش وزن انجام دادم، تصمیم و اراده برای انجام آن و گرفتن رژیم دکتر کرمانی بود. اولین باری که دیدم وزنم کاهش پیدا کرده، خیلی خوشحال بودم و برای ادامه دادن، انرژی زیادی پیدا کردم. 7 ماه و نیم طول کشید تا به وزن فعلی ام برسم و قصد دارم 2 کیلوگرم دیگر نیز کم کنم .از طریق یکی از دوستان با سایت دکتر کرمانی آشنا شدم. در ابتدای رژیم، اینکه بتوانم خودم را با برنامه وفق دهم برایم سخت نبود چون تصمیم جدی گرفته بودم. تنوع برنامه دکتر بی نظیر است و لیست دلخواه را بهتر دیدم، چون تنوع آن باعث می شد تکراری نباشد. بیشتر از طریق پیامک، ایمیل و یا تماس مستقیم با مشاورین برنامه در ارتباط بودم و راهنمایی هایی که در این تماس ها از طرف مشاورین ارائه می شد، بسیار کارآمد بود. کاهش وزن از چیزی که فکر می کردم راحت تر بود، چون هم خودم تصمیم جدی گرفته بودم و هم رژیم دکتر کرمانی کار را برایم بسیار راحت کرده بود.

وزن اولیه: 127.5 کیلوگرم

وزن پایانی: 80.1 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 47.4 کیلوگرم

کاهش وزن، هم در کارهای اقتصادی و هم در روابطم با بقیه به من کمک کرده و باعث روحیه و نشاط زندگی در من شده است. در مدت کاهش وزن، اعتماد به نفس و روابط عمومی بیشتری پیدا کرده ام. همچنین اندام مناسبی پیدا کرده ام و لباس های دلخواهم را می توانم انتخاب کنم. غذای خاصی مورد علاقه ام نیست چون تقریبا همه غذاها را در رژیم دکتر کرمانی استفاده می کنم. اما آخرین غذای سالمی که در لیست مورد علاقه هایم قرار دارد، ماهی است.

از زمانی که از رژیم دکتر کرمانی استفاده می کنم، اصلا تمایلی به غذاهای غیر سالم ندارم. من در برنامه غذایی ام تغییری ایجاد نکردم چون رژیم دکتر کرمانی باعث نمی شد سفره شخص از دیگران جدا شود. اتفاقا محدودیت های غذایی رژیم، باعث شد که به زندگی امیدوارتر شوم و فقط از قرص مولتی ویتامین مینرال که در برنامه رژیم بود استفاده می کردم. بعضی از دوستانم می گفتند: نمیشه و نمیتونی و رژیم گرفتن فایده ای نداره، ولی خودم تصمیم گرفته بودم این کار را انجام دهم و خودم را به همه ثابت کنم. وقتی که دو هفته اول رژیم گذشت و کاهش وزنم را دیدم، بیشتر به ورزش کردن و ادامه دادن رژیم ترغیب شدم. قبلا در زمینه رژیم تلاش هایی داشتم اما نتیجه نگرفتم چون بعد از مدتی تکراری و خسته کننده می شدند و در جایی کاهش وزن متوقف می شد و باعث می شد ناامید شوم و رژیم را کنسل کنم. اما تنوع در برنامه و داشتن منو دلخواه و میان وعده ها و نتیجه گرفتن و نتایج دیگران در سایت و کتاب مشاور دکتر، باعث شد این بار با دفعات قبل متفاوت باشد. من هم در خانه ورزش می کنم هم در باشگاه. ورزش مورد علاقه ای که بیشتر اوقات انجام می دهم پیاده روی و دوچرخه سواری است. دوچرخه سواری هم باعث افزایش ضربان قلب و هم باعث افزایش نشاط و روحیه ام می شود. سایت دکتر کرمانی و برنامه به اندام در رسیدن به اهداف کاهش وزن، 100 درصد به من کمک کردند و البته ورزش نیز به بهتر شدن روند کاهش وزنم کمک کرد.

نگران این نیستم که دوباره وزنم برگردد، چون رژیم دکتر کرمانی روند زندگیم را عوض کرد و روی رفتار من تاثیر گذاشت. در طول برنامه، هیچوقت وسوسه نشدم رژیمم را بشکنم و ناامید هم نشدم. چون دوست داشتم زودتر جلو بروم و به وزن ایده ال برسم و کتاب دکتر هم روی ذهن من تاثیر گذاشت. هدفم برای امسال، رسیدن به وزن ایده ال همراه با برنامه ورزشی است. در مواقع گرسنگی و در میهمانی ها، با وجود غذاهای رنگارنگ و متنوع، بزرگ ترین چیزی که به من کمک می کرد، دیدن نتیجه رژیم بود. همچنین در کتاب دکتر گفته شده بود که هر زمان احساس گرسنگی کردید بدانید که بدن برای سوزاندن چربی های اضافی آماده شده است. برای همین، کمبود انرژیم باعث می شد از احساس گرسنگی خوشحال هم باشم. بهترین مشوقین من در حین رژیم، پدر مادر و برادرم بودند. کاهش وزن روی روابط خانوادگی و اجتماعی ام هم بسیار زیاد تاثیرگذار بود. قبلا همیشه از جمع دوری می کردم ولی الان همیشه دوست دارم در جمع باشم. سه توصیه اصلی ام درباره خوب غذا خوردن، آهسته خوردن، خوب جویدن و در محیط آرام غذا خوردن است. توصیه ام برای کسانی که توانایی رژیم گرفتن را در خودشان نمی بینند، این است که ابتدا با کسی که رژیم گرفته صحبت کنید و نتیجه کارش را ببینید و بعد با مشاورین صحبت کنید اگر بخواهم رمز موفقیتم را در یک جمله بگویم، مطالعه کتاب های دکتر کرمانی و تقویت اراده و تصمیم قطعی برای کاهش وزن است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
زهرا 1396/07/12
وای آقای قاسمی تبریک چقدر شما خوش اندام شدی.. دکتر بهترینه...