مصــاحبه اختصاصی

با خلیل الله نعمتی

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

اگه دوست داری وزن کم کنی و هنوز مردد و بی انگیزه هستی، پیشنهاد می کنم گفت و گوی مفصل ما با جدیدترین رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی رو بخونید: آقای خلیل الله نعمتی، رکورددار 26 ساله از استان ایلام. از اواخر دبستان، اضافه وزن من رفته رفته شروع شد و تا پایان دوره دبیرستان ادامه داشت. از دید من چاقی مساوی با تمام مشکلات است و از این لحاظ بین کسی که 15 کیلو اضافه وزن دارد با کسی که 30 کیلو اضافه وزن دارد، تفاوتی وجود ندارد! همیشه دوست داشتم وزن متعادل و خوبی داشته باشم ولی فاصله رویا تا واقعیت برایم بسیار بود. فکر می کردم اضافه وزنم ارثی باشد ولی با خواندن کتاب معجزه ای برای چاق ها تالیف دکتر کرمانی، دیدگاهم نسبت به ارثی بودن چاقی عوض شد! چند سال پیش رژیم گرفتم و تا حدود 75 کیلوگرم آمدم ولی متاسفانه رژیم منطقی و اصولی نبود و چون بدنم را از همه مواد غذایی محروم کردم، اولین تجربه ام در رژیم گرفتن با شکست رو به رو شد! سلامتی برایم مهم ترین اولویت بود و در نتیجه تصمیم گرفتم وزنم را از راه اصولی کاهش دهم. خیلی علاقه داشتم بدن خوش اندامی داشته باشم و هر لباسی که دوست دارم را بپوشم. وقتی وارد رژیم دکتر کرمانی شدم هیجان و استرس داشتم که آیا وزن کم می کنم؟ آیا می توانم این بار وزنم را نگه دارم؟ آیا می توانم بدون هیچ مشکلی به وزنی که می خواهم برسم؟ و... چندین سوال بی جواب در ذهنم بود که فقط دنبال پاسخ بودم.

وزن اولیه: 96 کیلوگرم

وزن پایانی: 63 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 33 کیلوگرم

من دکتر کرمانی را معجزه گری قهار می دانم که باعث شد وارد مسیری از زندگیم شوم که هیچ وقت فکر نمی کردم به هدفم برسم! الان یک رکورددار موفق هستم. انگار دوباره با یک اندام جدید و حسی متفاوت تر از قبل متولد شده ام.

بعد از دو هفته اول رژیم، زمانی که خودم را وزن کردم، در کمال ناباوری دیدم، از وزن96.400 کیلوگرم به 90.100 رسیده ام! بزرگ ترین تغییری که برای کاهش وزنم انجام دادم، اصلاح سبک زندگی و اصلاح عادات غلط غذایی ام بود.من دکتر کرمانی را معجزه گری قهار میدونم که باعث شدن وارد مسیری از زندگیم بشم که هیچ وقت فکر نمی کردم به هدفم برسم! الان یک رکورددار موفق هستم. انگار دوباره با یک اندام جدید و حسی متفاوت تر از قبل متولد شده ام. شاید محروم کردن خودم از غذاهای لذیذ و خوشمزه برام ناراحت کننده بود ولی اراده استواری که داشتم و رژیم فوق العاده دکتر کرمانی باعث شد این راه سخت را برای خودم هموار کنم. تنوع لیست دلخواه باعث شده بود خودم وعده های روزانه را انتخاب کنم و با خانواده سر یک سفره بنشینم. الان حدود 4 ماه است که در تثبیت وزن هستم و شکر خدا تا الان توانسته ام بدون هیچ مشکلی، این راه را ادامه دهم . خیلی حس فوق العاده ای نسبت به خودم دارم چون از اسارت چاقی خلاص شده ام. هر روز که از خواب بیدار می شوم، با روحیه و نشاط خاصی روزم را شروع می کنم. دیگر زانوهام و پاهایم درد نمی کند. زمانی از ورزش فراری بودم چون حوصله نداشتم ورزش کنم در واقع تنبلی می کردم ولی در حال حاضر اگر یک روز ورزش نکنم، بی حوصله و ناراحت می شوم. به شنا و پیاده روی علاقه دارم و 3 روز در هفته استخر میرم و 3 روز دیگه 1 ساعت پیاده روی و دوی با شدت متوسط انجام می دهم.

غذای مورد علاقه ام کباب کوبیده و جوجه است که همیشه سعی می کنم طبق مقداری که برایم تعیین می شود در برنامه استفاده کنم و اگر بخواهم یک وعده غذای دلخواه به خودم بدهم، خوراک لوبیا چیتی را انتخاب می کنم. وقتی به مرور وارد رژیم شدم از مطالب سایت و کانال دکتر کرمانی نهایت استفاده را می بردم و هر روز مطالب جدید را دنبال می کردم. به دوستان به اندامی توصیه اکید می کنم که حتما کتاب (تثبیت وزن بعد کاهش) دکتر کرمانی را خوب مطالعه و از نکات کارآمد و مفید آن استفاده کنند. وقتی انسان هدف ارزشمندی داشته باشد، قاعدتا راه رسیدن به آن را هم پیدا می کند. ورزش برای من مهم بود و در کنار رژیم غذایی، توانستم این عادت خوب را وارد زندگی روزانه ام کنم. هدف من برای امثال و همه سال های دیگر، حفظ وزن الان و ادامه دادن ورزشم است. همیشه می خواهم این راه پر از سلامتی و نشاط را ادامه بدهم. من قبلا به خاطر هیکل چاقم خجالت می کشیدم باشگاه بروم و ورزش کنم، ولی الان خیلی حس فوق العاده ای دارم که خوش اندامم، با دوستام گردش و تفریح میرم و با فامیل و اشنایان بیشترارتباط گرم و صمیمی دارم. خانواده هم من را تشویق می کردند که رژیم بگیرم و به آن پایبند باشم، چون یکی از دلایل مهم رژیم گرفتنم زمانی بود که افراد خانواده به من می گفتند خیلی چاق شدی!   بیشتر با تماس مستقیم و چت آنلاین، با مشاورین گروه به اندام در ارتباط بودم و حتی الانم که در تثبیت وزن هستم، از مشاوره های این گروه بی نظیر بهره مند هستم  و از دکتر کرمانی عزیز و تلاش ها و حمایت های تیم به اندام تشکر می کنم.   توصیه من برای خوب غذا خوردن این است که هیچکدام از وعده های غذایی را حذف نکنید و با آرامش و بدون هیچ عجله ایی، وعده های تعیین شده را میل کنید از همه کسانی که چاق هستند می خواهم از همین الان شروع به رژیم و اصلاح سبک زندگی کنند، چون فردا خیلی دیر است. ساعت زندگی تان را به وقت به اندام شدن تنظیم کنید.   توکل به خدای مهربان، داشتن اراده قوی و اعتماد و اعتقاد به برنامه غذایی ام و حمایت گروه به اندام موجب موفقیت من شد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*