مصــاحبه اختصاصی

با سامان رضايتي

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

آقای سامان رضايتي ، ٢٦ساله و ساکن استان ایلام جدیدترین رکوردداران سایت ما است که موفق شده با استفاده از رژیم دکتر کرمانی، 51 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. از 19 سالگي اضافه وزن پیدا کردم و این روند تا 25 سالگی ادامه داشت، از اضافه وزن خودم رنج مي بردم و نمي توانستم فعاليت و ورزش مورد علاقه ام یعنی كوهنوردي را انجام دهم. رسيدن به وزن دلخواه و تناسب اندام، علاقه ام به كوهنوردي و عكاسي از طبيعت باعث شد برای کاهش وزن، تصمیم جدی بگیرم. قبل از این هم رژيم گرفته بودم که فقط داروهاي كاهش وزن به من می دادند و انگيزه اي براي ورزش كردن در من ايجاد نمی کردند. وقتی كتاب دكتر كرماني را خواندم و افراد موفق را ديدم، با خودم گفتم چرا من نتوانم اين كار را انجام دهم و اين باعث انگيزه ام شد. شروع برنامه رژیم عالي بود.البته دوهفته اول واقعا سخت بود اما کم کم برایم عادي شد و از آن لذت بردم. من ليست استاندارد را انتخاب كردم، چون برنامه ها ثابت و دسترسي به مواد غذايي راحت بود و از طريق تماس، با مشاورین برنامه درارتباط بودم.

وزن اولیه: 156 کیلوگرم

وزن پایانی: 105 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 51 کیلوگرم

اولین باری که دیدم وزنم کاهش پیدا کرده، واقعا احساس سبكي و راحتي کردم و شش ماه طول كشيد تا به وزن کنونی ام برسم.

كاهش وزن بسیار راحت تر از چیزی بود كه فكر مي كردم. در این مدت، سعی کردم به رژیم پايبند باشم و در دو نوبت پیاده روی کنم. حالا فعاليت های روزمره ام را به راحتی انجام می دهم و به ورزش مورد علاقه ام كوهنوردي هم ادامه می دهم و موفقیت هایم را مديون دكتر كرماني هستم. همچنین 6 ماه است كاهش وزنی را که داشتم ثابت نگه داشته ام و هميشه طبق اصول برنامه رژیم دکتر کرمانی پيش می روم. در مدت کاهش وزن، به اهدافی همچون خوش اندامي، پوشيدن لباس های سايز كوچك و سلامتي دست پیدا کردم. خانواده ام نیز به من کمک کردند الگوی غذا خوردنم را تغییر دهم و در اين زمینه، پشتيبانم بودند. آن ها نوع غذایشان را با برنامه من هماهنگ می کردند که اين كار، انگيزه بيشتری به من می داد. اگر ناامید می شدم، دیدن افراد موفق رژیم دكتر كرماني واقعا به من انرژی می داد. در مهماني ها هميشه غذاي خودم را به همراه داشتم و به فكر خوش اندامي و سلامتي ام بودم. در طول رژیم، هيچ گونه محدوديت غذایي نداشتم و از ليست برنامه غذايي واقعا لذت مي بردم. نگران این نیستم که دوباره وزنم برگردد، چون با ورزشي كه هميشه انجام می دهم و تغيير نوع مصرف غذا، ترسي از بازگشت وزن ندارم و اميدوارم دیگر به آن روزها برنگردم.

در طول برنامه، هیچ وقت وسوسه نشدم رژیمم را بشکنم و با اراده ي كه داشتم از وسوسه ها عبور كردم. هدفم برای امسال، صعود به دو قله اول ايران یعنی علم كوه و دماوند است و حالا منتظر صعود به دماوند هستم. کاهش وزن روی روابط اجتماعی ام هم واقعا تاثير داشته و حالا به چشم يك مدل كاهش وزن و با اراده به من نگاه می کنند. غذای سالم مورد علاقه ام که زیاد می خورم پيتزا است که خودم بدون سوسيس و كالباس، آن را درست می کنم و سعي مي كنم از گوشت قرمز و مرغ و ماهي استفاده كنم كه بسیار مقوي تر از پيتزاهاي بيرون هست. آخرین غذای سالمی که در لیست مورد علاقه هایم قرار دارد، كو كو سبزي، خوراک لوبيا ، پنير و خيار، گوجه وعدسي است. ورزش مورد علاقه ام کوهنوردی است و به خاطر آرامش و زيبايي طبيعت و عكس برداري از مناظر زيباي كوهستان به طبیعت می روم. همچنین شب ها هم دوچرخه سواري می کنم. من از طریق کانال تلگرام، با سایت دکتر کرمانی آشنا شدم. مطالب سایت واقعا عالي بود و به من کمک می کردند تا با كمترين هزينه و دسترسي ساده، به وزن ايده آل خودم برسم. سه توصیه اصلی ام درباره خوب غذا خوردن این است که در ظرف كوچك و با چنگال غذا بخورید، سبزيجات را فراموش نکنید و وعده شام را به آخر شب نیندازید. پیشنهادم به افراد چاق این است که حتما رژيم دكتر كرماني را امتحان كنند و از كاهش وزن لذت ببرند. رمز موفقیت من، اول توكل به خدا و دوم، داشتن اراده قوي بود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*