مصــاحبه اختصاصی

با خدیجه واحدی

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

از 24 سالگی به علت خوردن داروهای کورتون دچار اضافه وزن شدم. از 40 سالگی دیگر متوجه شدم اضافه وزن برایم ایجاد ناراحتی کرده است و بیماری های بیش از حد، وزنم را بالا برده است. بزرگ ترین تغییری که سعی کردم در این زمینه انجام دهم، این بود که اراده ام را قوی کنم و همه چیز را طبق برنامه رژیمم انجام دهم.خواهرم دکتر کرمانی را به من معرفی کرد. شروع برنامه در اول کمی سخت بود ولی خیلی زود توانستم خودم را با آن وفق دهم. من لیست دلخواه را انتخاب کردم، چون خودم هرغذایی را که دوست داشتم می گفتم و کارشناسان محترم هم برایم همان غذا را در رژیم لحاظ می کردند. بیشتر از طریق پیامک با کارشناسان و مشاورین در تماس بودم و پیگیری و مشاوره ی مداوم، در رابطه با رژیم به من پیشنهاد می دادند و در رسیدن به هدف، کمکم می کردند .بعد از رژیم احساس سبکی و خوشحالی داشتم و اراده ام بیشتر شد. 18 ماه طول کشید تا به وزن فعلی ام برسم و حالا یک ماه است که با استفاده از برنامه غذایی دکتر کرمانی، وزنم را ثابت نگه داشته ام. کاهش وزن از چیزی که من فکر می کردم راحت تر بود. بعد از رژیم، خیلی راحت تر و بهتر می توانم کارهای روزمره ام را انجام دهم و حس و حال خوبی دارم و خیلی خوشحال هستم. غذای سالم مورد علاقه ام، خوراک لوبیا است که دستور خاصی هم ندارد. آخرین غذای سالمی که در لیست مورد علاقه هایم قرار دارد، جوجه کباب است.

وزن اولیه: 126 کیلوگرم

وزن پایانی: 70 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 56 کیلوگرم

کاهش وزن از چیزی که من فکر می کردم راحت تر بود. بعد از رژیم، خیلی راحت تر و بهتر می توانم کارهای روزمره ام را انجام دهم و حس و حال خوبی دارم و خیلی خوشحال هستم.کمی نگران برگشت وزنم بودم، اما در طی این مدت نگرانی هایم خیلی کمتر شده است چون همه چیز خیلی خوب پیش می رود و تا به حال وزنم افزایش پیدا نکرده است.

من با اراده ی خودم و آرزوی رسیدن به سلامتی توانستم خودم را با اعضای خانواده هماهنگ کنم و با این روش زندگی راحت هستم. برای من سلامتی بالاتر از هر چیزی است. از داروهای لاغری استفاده نمی کردم. فقط از مولتی ویتامین مینرال دکتر کرمانی استفاده می کردم. هدف من تنها کاهش وزن بود و حالا، سلامتی و زیبایی اندام به من انگیزه می دهد تا این سبک زندگی را ادامه دهم. قبلا اصلا انگیزه ورزش کردن نداشتم، ولی این بار رژیم درست و وزن کم کردن مناسب، به من انگیزه داد تا در برنامه روزانه ام پیاده روی را اضافه کنم. همه از رژیم گرفتن من خوشحال بودند و من را خیلی تشویق می کردند که باعث می شد اراده ام بیشتر شود. من یک بار دیگر هم رژیم گرفته بودم و 6 کیلوگرم وزن کم کردم، ولی دیگر ادامه ندادم چون خیلی پرهزینه بود. اما در رژیم دکتر کرمانی، اینکه می توانستم همه ی غذاها را بخورم و همچنین هزینه ی زیادی نداشت و همیشه در حال کاهش وزن بودم باعث شد این بار در رژیمم موفق تر باشم. ورزش مورد علاقه ام که بیشتر اوقات انجام می دهم، پیاده روی است. زیرا به علت مشکلات جسمانی نمی توانم ورزش های دیگر را انجام بدهم. من فقط در مسیر خانه پیاده روی می کنم، چون ورزش های دیگر را به علت مشکلات جسمانی نمی توانم انجام بدهم.

سایت دکتر کرمانی و مجموعه به اندام، خیلی خوب به من کمک کردند. همیشه کارشناسان محترم پیگیری می کردند و به پرسش هایم جواب می دادند. کمی نگران برگشت وزنم بودم، اما در طی این مدت نگرانی هایم خیلی کمتر شده است چون همه چیز خیلی خوب پیش می رود و تا به حال وزنم افزایش پیدا نکرده است. هدفم برای امسال نگه داشتن وزنم است. چون هدفم کاهش وزن بود و همیشه در حال تغییر بودم، هیچوقت ناامید نشدم. در مواقع گرسنگی با سرگرم کردن خودم، این حس را برطرف می کردم و در مهمانی ها با وجود غذاهای رنگارنگ، با آرام غذا خوردن، خودم را سیر می کردم. بهترین مشوقین من، خانواده و خواهر و خواهرزاده ام بودند. کاهش وزن تاثیر مثبتی بر روی روابطم گذاشت و کتاب مورد علاقه ام، مجله ی موفقیت و سلامت است. توصیه ی من به کسانی که قصد رژیم گرفتن را دارند، این است که تعداد وعده ها را افزایش دهید و مقدار غذا را کم کنید و زیاد به غذاهای خوشمزه فکر نکنید. ما یک روزه چاق نشده ایم تا یک روزه لاغر شویم پس با حوصله و صبر و رعایت کردن توصیه ها، از همین امروز شروع به رژیم گرفتن کنید. رمز موفقیت من بیشتر از همه اراده ام، حمایت های خانواده ام و درست رعایت کردن رژیم بود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
منصورخرمی نیا 1400/10/07
دوس دارم رژیم بگیرم ولی میترسم نتونم اعتماد ب نفس ندارم چکار کنم عاشق پر خوری هستم.

کارشناس به اندام 1400/10/08

سلام دوست عزیز در رژیم دکتر کرمانی کارشناس‌ها و پشتیبان‌های ما در کنار شما هستن و در طول رژیم بهتون انگیزه میدن و همراهیتون میکنن و توی این رژیم شما تنها نیستین پیشنهاد می‌کنیم از این رژیم که امتحان خودش رو 26 سال هست که پس داده استفاده کنید تو این رژیم شما از هیچ غذایی محروم نمیشید و هر چیزی رو که بخواهید میتونید استفاده کنید و حتی میان وعده‌هارو هم داشته باشید یرای دریافت رژیم کاهش وزن دکتر کرمانی به این لینک مراجعه کنید