آیا قرص مولتی ویتامین چاق کننده است؟

امروزه تاثیر قرص مولتی ویتامین بر افزایش اشتها بیش از پیش خود را نشان داده به طوری که خیلی از افراد به دلیل نگرانی از افزایش وزن به سراغ این قرص ها نمی روند. برخی از افراد اضافه وزن خود را بر گردن مولتی ویتامین ها می اندازند ولی از این واقعیت غافلند که با […]

آیا قرص مولتی ویتامین چاق کننده است؟ - - مولتی ویتامین چاق کننده است؟ - ویدیو
4.3 از 5

زمان مطالعه < 1 دقیقه

تعداد بازدید 290578

تاریخ انتشار

امروزه تاثیر قرص مولتی ویتامین بر افزایش اشتها بیش از پیش خود را نشان داده به طوری که خیلی از افراد به دلیل نگرانی از افزایش وزن به سراغ این قرص ها نمی روند. برخی از افراد اضافه وزن خود را بر گردن مولتی ویتامین ها می اندازند ولی از این واقعیت غافلند که با قطع این قرص ها تنها بدن خود را از دریافت ویتامین‌ها و مواد معدنی محروم می‌کنند. اگر می خواهید از تاثیر مولتی ویتامین بر روی وزن بیشتر بدانید، این ویدئوی دکتر کرمانی را از دست ندهید:

4.3 از 5
این مطالب را از دست ندهید ...
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
-زهرا 1403/01/29

آیا قرص مولتی ویتامین صورت را چاق میکند یا نه؟

کارشناس به اندام 1403/01/30

نه عزیزم محرک اشتها هست

-بی نام 1403/01/21

سلام قرص امگا 3-د3 باعث چاقی میشه؟؟

کارشناس به اندام 1403/01/22

سلام نه عزیزم اشتها رو میتونه بیشترکنه

- 1403/01/17

از سوالات و جواب ها استفاده کردم ممنونم از زحمات شما

کارشناس به اندام 1403/01/18

ممنون ازتوجه شما عزیزم

-فاطمه 1403/01/09

سلام آقایی دکتر خسته نباشین من اول خیلی غذا میخوردم اصلا چاق نمیشدم قرص چاقی خوردم چاق شدم بعدش لاغر شدم و اشتهام کم شده بود الان خوب شده قرص مولتی ویتامن میخورم و اشتهام باز شده زیاد هم میخورم ولی چاق نمیشم

کارشناس به اندام 1403/01/10

سلام سلامت باشید عزیزم باید دریافتی خیلی بیشتر از نیاز بدن باشه تا وزن بره بالا کنار خوردن زیاد ورزشم انجام بدین

-منصور امیری 1403/01/08

سلام وقت بخیر آقای دکتر من الان برای چاقی از چه داروی باید استفاده کنم میشه لطفا جواب بدین

کارشناس به اندام 1403/01/09

سلام عزیزم مولتی ویتامین وسایر دارو محرک اشتها هستن شما رو به تنهایی چاق نمیکنن

-سحر 1402/12/29

سلام آقای دکتر خسته نباشید آیا مولتی ویتامین ها باعث ورم بینی بعد از عمل میشود؟

کارشناس به اندام 1403/01/01

سلام سلامت باشید نه عزیزم

-سمیه 1402/11/22

سلام

علی 1402/11/15

سلام دکتر . من چربی خون بالا دارم . اندکی که غذامو کم میکنم جهت کاهش وزن ، یهو موهام شروع به ریزش شدید میکنه ( حتی با رژیم اصولی و تحت نظر متخصص تغذیه ) .‌چندی پیش قرص هیرویت خوردم و اشتهام هزار برابر افزایش پیدا کرد. میخواستم دیوار رو هم بخورم . لطفا راهنمایی بفرمایید من باید چه کنم .

کارشناس به اندام 1402/11/16

سلام عزیزم برای کاهش وزن باید رژیم وداشته باشید وکنارش مولتی ویتامین وزینک استفاده کنید انقدری اشتها بازنمیشه بعد شام بخورید ورزش منظمی هم انجام بدین

-زینب 1402/11/13

سلام ببخشید من خیلی لاغرم ایا میتونم با کولتی ویتامین اکتی وومن چاق شوم

کارشناس به اندام 1402/11/14

سلام نه عزیزم این مکملها اشتها روکمی بیشتر میکنن بدون رژیم غذایی وزن بالا نمیره

-امیر محمد رحمتی صدر 1402/11/09

سلام جناب دکتر قرص مولتی ویتامین برای رشد عضله آدمو چاق میکنه یا لاغر

کارشناس به اندام 1402/11/10

سلام عزیزم نه چاق میکنه نه لاغرز محرک اشتها میتونه باشه در صورت پرخوری وزن میره بالا

- 1402/11/08

سلام من تیرویید دارم میگرن وروماتیسم هم دارم 174 قد و107 وزنمه آیا میتونم از ویتامین استفاده کنم رژیم میگیرم میگرنم بدتر میشه چه کنم وزنم کم بشه. ض منا من تیروییدمو خارج کردگ

کارشناس به اندام 1402/11/09

سلام عزیزم برای لاغر شدن که باید رژیم اصولی رو داشته باشید بله شروع هم کردین مصرف مولتی ویتامین مینرال روهم شروع کنید برای رژیم هم باید دریافتی بیشترباشه و روند کاهش وزن کندتر بشه که میتونین برای برنامه هم روی لینک کلیک کرده وثبت نام انجام بدین

-هلنا 1402/10/23

سلام جناب دکتر ،من دوماهه که زایمان کردم وزنم از دوره بارداری هم بیشتر شده شیرم هم کمه ،ممکنه هم وزن کم کنم و هم به بچه شیر بدم ؟

کارشناس به اندام 1402/10/24

سلام نه عزیزم چندماه دیگه ثبت کنید تا غذای کمکی شروع بشه بعد رژیم لاغری و دریافت کنید

-پری 1402/10/18

سلام آقای دکتر کرمانی من دهنم هر شبانه روز تلخه و گرسنم میشه زیاد ولی نمیتونم غذا بخورم وزنم هم رفته رفته کم میشه علت چیه ممنون میشم کمکم کنین چون خیلی دکتر رفتم ولی متاسفانه جواب نگرفتم

کارشناس به اندام 1402/10/19

سلام عزیزم در ازمایش وچکاب مشخص میشه مشکل دندان ودهان عارضه دارو گوارش و... وقتی غذانخورید خالی بودن معده تشدیدش میکنه باید یچیزی بخورید تا این حالت کمتر بشه

-فاطمه 1402/10/18

سلام خسته نباشید.ببخشید من 20سالمه وزنم 46 اصلا اشتها ندارم چه قرصی استفاده کنم ؟؟

کارشناس به اندام 1402/10/19

سلام سلامت باشید عزیزم اشتها نداشتن داخلی هم باید بررسی بشه مثلا کم خونی استرس بی اشتهایی عصبی و.. که همه این موارد باید بررسی بشن

پرنیا 1402/10/08

سلام اقای دکتر اگر قرص مولتی ویتامین مینرال+جیسینگ همراه ویتامین E استفادت بشه چاق میکنه؟

کارشناس به اندام 1402/10/09

سلام نه عزیزم شاید اشتها رو کمی بیشترکنن

-یاسمن 1402/10/03

سلام آقای دکتر اگه قرص ویتالی تون را ناشتا بخوریم ضرری داره درضمن برای لاغری و چربی سوزی میتونید قرصی معرفی کنید ممنون

کارشناس به اندام 1402/10/04

سلام عزیزم بعد صبحانه استفاده کنید ناشتا مکمل نخورید برای لاغری هیچ دارویی توصیه نمیشه

-سارا 1402/09/15

سلام روز بخیر قرص effluvium چاق کننده هست؟

کارشناس به اندام 1402/09/16

سلام نه عزیزم شاید کمی اشتها رو باز کنه

-فرزانه 1402/09/05

سلام وخسته نباشید من هفت ماه باردارم تواین هفت ماه ۹کیلو وزن اضافه کردم چه کنم ممنون میشم جواب بدین

کارشناس به اندام 1402/09/06

سلام سلامت باشید عزیزم بالارفتن وزن دراین دوران کاملاطبیعی هست بعد شش ماهگی فرزندتون میتونین اضافه وزن باقیمونده رو کاهش بدین

-آسیه امینی 1402/08/26

سلام آقای دکتر من ازلحاظ غذایی به اندازه مصرف میکنم شیرینی جات هم مصرف کمی دارم همه جای بدنم لاغرهستش ولی شکمم بزرگ هستش چیکارکنم کنم

کارشناس به اندام 1402/08/27

سلام عزیزم مقداری چربی دراین ناحیه بخاطر اندام هایی که هست طبیعیه ورزش رو حتما به برنامه روزانتون اضافه کنید

غزل 1402/08/10

سلام دکتر وقت بخیر برای افزایش وزن در کنار رژیم کپسول مولتی ویتامین رو باید کی مصرف کنم؟؟

کارشناس به اندام 1402/08/11

سلام عزیزم بعد صبحانه میتونین استفاده کنید