مصــاحبه اختصاصی

با خانم نجما فخرالدین

جدیدترین رکوردار وب سایت دکتر کرمانی

مصاحبه ما را با جدیدترین عضو رکوردداران دکتر کرمانی بخوانید: 36ساله با قد 157 سانتی متر و ساکن استان اصفهان هستم .تقریبا از10الی11سالگی، دچار چاقی شدم که بسیارعذاب آور بود.ازسن 13سالگی، چاقیم بسیار نمایان شد و من خیلی ازاین موضوع ناراحت بودم. از آن جایی که آدم بی انگیزه ای شده بودم واصلا تحرک نداشتم، تصمیم به یک تغییربزرگ گرفتم. بعد از آن، روی خوراکم بیشترتمرکز کردم که چه چیزی را کی وچه وقت و به چه اندازه بخورم. شور و شوق وهیجان زیادی داشتم. احساس کردم بار دیگر متولد شدم واحساس زنده شدن داشتم، چون قبل از این یک مرده بی تحرک شده بودم. درسال79رژیم گرفتم وبه وزن 60کیلوگرم رسیدم، اما با یک اتفاق ناگوار وبی ارادگی خودم ونبود پشتیبان ومشاور، دوباره بیش ازقبل چاق شدم. چندین مرتبه رژیم سرخود داشتم و نتیجه نگرفتم، چون بدون برنامه ریزی بود. من دررژیم قبلی ام که سرخود شروع کردم، دچارکم خونی و عفونت شدید شدم و یک سال درمان کردم.اما در رژیم دکترکرمانی، هورمون های بدنم منظم و قاعدگی ام مانند دوران مجردیم سروقت شد. در حال حاضر، در رژیم تثبیت به سر می برم و بسیار از این بابت، راضی هستم. رژیم دکتر کرمانی، رژیم سبک و راحتی بود که من اصلا اذیت نشدم، چون تنوع غذایی اش بالا بود ومن همه نوع غذایی می توانستم بخورم، فقط به اندازه و با اصول بود.10 ماه طول کشید تا به وزن ایده آلم رسیدم، اما راضی بودم. چون نه ریزش مو پیدا کردم و نه کم خونی وعفونت گرفتم.

وزن اولیه: 80 کیلوگرم

وزن پایانی: 58 کیلوگرم

میزان کاهش وزن: 22 کیلوگرم

رژیم برای من سخت و هم آسان بود.سخت ازاین لحاظ که دیگر نمی توانستم پرخوری کنم. سهل ازاین لحاظ که به موفقیتم نزدیک ونزدیک ترمی شدم وهربارکه خودم را وزن می کردم، خوشحال و هیجان زده بودم.

من هم لیست دلخواه وهم لیست استاندارد رژیم دکتر کرمانی را امتحان و تجربه کردم که هر دو بسیارعالی بود و برای تنوع، هربار از یکی از آن ها استفاده می کردم. بیشتر از طریق پیامک و تماس با مشاورین عزیز و گرامی، در تماس بودم. در زمینه رژیم وادامه دادن آن، خیلی مرا یاری کردند وگرنه در رژیم های قبلی ام هربار به خاطر بی ارادگی، رژیمم را کنار می گذاشتم. الان یک ماه است که رژیم تثبیت دارم و توانسته ام وزنم را ثابت نگه دارم. حالا درجمعی که همیشه خجالت می کشیدم کنارشان باشم حضور پیدا می کنم و از این بابت خیلی خوشحالم و تنفسم هم خیلی عالی شده است. همچنین باشگاه رفتن را شروع کرده ام تا خوش فرم و سالم بمانم. سایت دکتر، برنامه به اندام و داستان های اموزنده وعالی، خیلی خوب بودند باعث می شدند من انرژی بگیرم وبا قدرت بیشتری، روز بعد را شروع کنم. دیگر نگران نیستم، چون از تصمیمی که با این رژیم و رویه کاهش وزن و خوردن گرفته ام، از موفقیتم مطمئن هستم و دیگر همیشه با چاقی خداحافظی کردم. چندین مرتبه پیش آمد که بخواهم رژیمم را بشکنم، اما وقتی می دیدم بقیه با چه پشتکار و اراده ای ادامه می دهند تا صعود کنند، من هم باز ادامه می دادم. عاشق غذاهای دریایی از نوع کبابی هستم (ماهی ومیگو). به ماهی، لیمو ترش یا سرکه بالزامیک، کمی نمک، فلفل زیاد، کمی روغن زیتون و زعفران اضافه می کنم و بعد آن را روی زغال کباب می کنم که فوق العاده خوشمزه می شود. قبل از خوردن وعده ی غذایی با خانواده، به توصیه مشاوره عزیزم یک ظرف پر سالاد بدون سس، همراه با یک عدد سیب بزرگ و دو لیوان آب می خورم که باعث می شود احساس سیری کنم ومقدارغذای کمی بخورم. در طول رژیم از هیچ گونه داروی لاغری استفاده نکردم، چون به داروهای لاغری ومکمل هیچ اعتقادی ندارم. وقتی انسان خودش هدف واراده قوی نداشته باشد، هیچ چیزی برایش معجزه نمی کند.

می خواهم بدنی سالم وسلامت داشته باشم و بخاطرهمین، این نوع سبک زندگی را ادامه می دهم. به خودم ارزش دادم و برای ورزش کردن وقت گذاشتم و درهرشرایطی ورزش روزانه ام را انجام دادم. ورزشی که بسیاردوست دارم، شنا هست. وقتی شنا می کنم، بسیار لذت می برم ونشاط پیدامی کنم. کوهنوردی هم انرژی ونشاط فوق العاده ای به من می دهد و به همین خاطر، به آن علاقه مندم. درخانه با ورزش های سایت فیتامین، ورزش میکنم و حدود سه ماهی هست که بدنسازی می روم تا عضله سازی کنم تا پوستم جمع شود. باخوردن سبزیجات درسفره های مهمانی و خوردن سالاد بدون سس، خودم را سیر می کردم تا معده ام جایی برای پرخوری نداشته باشد. اولین مشوق من در سفربزرگ زندگیم، خواهرعزیز و کوچکم بود و از ایشان تشکر می کنم که دکتر کرمانی را به من معرفی کردند. تمام کسانی که اطراف من بودند مرا یاری کردند ومی خواستند که ادامه دهم. توصیه من خوب خوردن،سالم خوردن، کم و به اندازه خوردن است که شعار من و توصیه دکتر برای داشتن یک رژیم سالم است. برای خودتان ارزش قائل شوید. وقتی انسان وزن ایده ال داشته باشد، راحت تر حرکت می کند.. بیشتر می خند، بانشاط وشاداب می شود و از اعتماد بنفس بالایی هم برخوردار خواهد بود. خواستن، توانستن،حرکت واراده ی قوی ومحکم و تلاش دکترکرمانی عزیز و مشاوران گرامی به اندام، باعث موفقیت من شدند. از دکترکرمانی بزرگوار، خانم نورالهی و خانم عمویی و آقای فضائلی عزیز، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
زهره دهقانی 1401/08/21
سلام خسته نباشید وزنم 83قد168سن37دوست دارم 23کیلوکم کنم فقطازشکم چون صورتم لاغر کشیده است ممنون میشم ازراهنماییتون

کارشناس به اندام 1401/08/22

سلام زهره عزیز.گلم رژیم روی همه اعضا تاثیر میذاره و صورت رو هم درگیر میکنه و به صورت موضعی تاثیر نمیذاره میتونی رژیم بگیری در طول دوره هم از کرم ها و ماسک های گیاهی آبرسان استفاده کنی تا پوست شادابی خودش رو حفظ کنه .میتونی برای ثبت نام و دریافت رژیم کاهش وزن دکتر کرمانی به این لینک مراجعه کنی .
ل .ع 1401/02/26
سلام من ۴۸ سالمه حدودن ۸ساله استپ وز ندارم وزنم بین ۶۳ تا ۶۸ مونده هر نو رژیم ودمنوش های لاغرو استفاده کردم ولی تاًثیر نداشت هیچ کونه بیماریم ندارم فقط در دوران یائسگی هستم خواستم بدونم ممکنه بابت این مسئله باشه که وزن کم نمیکنم ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس به اندام 1401/10/16

سلام عزیزم اندازه قدتون رونگفتین وزن میتونه مناسب باشه تغییرات هورمونی یائسگی بله میتونه روندکاهش وزن واهسته کنه برای محاسبه اضافه وزن ودریافت رژیم روی این لینک بزنید وثبت نام کنید
شیدا محسنی 1400/07/29
سلام از تون بابت این همه مطالب خوبتون ممنونم ببخشید میشه به من بگید اگه من به جای ۱۴۰۰ کالری روزی ۶۰۰ کالری بخورم و ورزش مثل طناب زدن به مدت ۴۰ دقیقه انجام بدم در ۱۱ ماه چقدر لاغر میشوم لطفاً کمکم کنید !!

کارشناس به اندام 1400/08/16

سلام دوست خوبم ممنون از همراهی شما اینک روش شما کاملا اشتباهه روزی 600 کالری خیلی برای شما کم هست اگر میخواهید متوجه میزان کالری مصرفیتون بشید به این لینک مراجعه کنید
جعفر 1400/05/23
من وزنم ۸۰کیلو ۱۳ سالمه دختر هستم میخوام وزنم ۶۸ کیلوشه

کارشناس به اندام 1400/06/03

سلام دوست عزیز مصرف نان و برنج و شیرینیجات و تنقلات ناسالم و قند و شکر رو کم کن برای دریافت یه رژیم کاهش وزن اصولی که مناسب سنت هم باشه به این لینک مراجعه کن
سنا 1399/11/06
سلام اقای دکتر من 14سال دارم وزنم66کیلو هستو قدمم156است لطفا راهنماییم کنید وزنمو بیارم پایین

کارشناس به اندام 1399/11/23

سنای عزیز، پیشنهاد می کنیم بای ک برنامه غذایی شروع کنید. برنامه ای که بتونید بدون محدودیت زیاد و حذف گروههای غذایی به وزن مناسب برسید. برای اطلاعات بیشتر روی صفحه ثبت نام رژیم کاهش وزن کلیک کنید.