معجونی برای از بین بردن درد سینوس ها و گرفتگی بینی

فهرست مطالب (کلیک کنید) معجونی برای از بین بردن درد سینوس ها و گرفتگی بینیمواد لازم:روش تهیه:معجونی برای از بین بردن درد سینوس ها و گرفتگی بینی درگیری با درد سینوس کاملا نا خوشایند است. و الان که در فصل سرماخوردگی و آنفولانزا هستیم باید بیش از پیش مواظب خود باشیم. حتی یک بار بو […]

5 از 5

زمان مطالعه 3 دقیقه

تعداد بازدید 1913

تاریخ انتشار

گرفتگی بینی

معجونی برای از بین بردن درد سینوس ها و گرفتگی بینی

درگیری با درد سینوس کاملا نا خوشایند است. و الان که در فصل سرماخوردگی و آنفولانزا هستیم باید بیش از پیش مواظب خود باشیم. حتی یک بار بو کردن این نوشیدنی گرم می تواند راه بینی تان را باز کند و هوای ابری سرتان را باز کند. یکی از موارد مهمی که در حین سرماخوردگی باید انجام دهید این است که مقدار زیادی مایعات بنوشید تا آنچه بدنتان از دست داده را بازگردانید، اما این نوشیدنی همه چیز را به سطحی دیگر می برد.
این ترکیب نه تنها با داشتن فلفل که ضد التهاب است علائم بیماری تان را کاهش می دهد بلکه سرکه سیب سیستم ایمنی بدنتان را تقویت می کند و به بهبود سریع ترتان کمک می کند. این دمنوش عجیب اما کارساز را حتما امتحان کنید.

مواد لازم:

یک چهارم فنجان آب
یک چهارم فنجان سرکه سیب تصفیه نشده
یک قاشق غذاخوری عسل
یک قاشق چای خوری پودر فلفل هندی
یک برش لیمو

روش تهیه:

آب را به جوش بیاورید. آب جوش و سرکه سیب را در یک لیوان با هم ترکیب کنید. عسل و فلفل هندی را اضافه کندی، خوب بهم بزنید و رویش برش لیمو را قرار دهید. یک نفس عمیق از روی دمنوش بکشید، و سپس شروع به نوشیدن کنید.
کالری این دمنوش: 66

کاری از گروه ترجمه به اندام ( دکتر کرمانی )

5 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*