چگونه از شل شدن پوست در رژیم جلوگیری کنیم؟

برخی افراد فکر می کنند که اگر رژیم بگیرند پوستی شل و آویزان خواهند داشت و زیبایی و شادابی پوست خود را از دست می دهند. شل شدن پوست سن فرد را بیشتر از واقعیت نشان می دهد. همچنین بسیاری از کسانی که در طول رژیم پوستشان می افتد و آویزان می شود فکر می […]

شل شدن پوست در رژیم
5 از 5

زمان مطالعه 3 دقیقه

تعداد بازدید 14075

تاریخ انتشار

برخی افراد فکر می کنند که اگر رژیم بگیرند پوستی شل و آویزان خواهند داشت و زیبایی و شادابی پوست خود را از دست می دهند. شل شدن پوست سن فرد را بیشتر از واقعیت نشان می دهد. همچنین بسیاری از کسانی که در طول رژیم پوستشان می افتد و آویزان می شود فکر می کنند راه حلی وجود ندارد و نمی توانند رژیم بگیرند. به همین دلیل رژیم را نیمه رها می کنند اما جای نگرانی نیست و شما می توانید با رعایت نکات زیر از شل شدن پوست تان در طول رژیم جلوگیری کنید:

campaign

رژیم دکتر کرمانی تنها رژیمیه که حسرت هیچ غذایی رو به دلت نمی‌ذاره کافیـه همیـن الان تصمیم بگیری که می‌خـوای وزنت رو کم کنی و به اون اندامی که همیشه آرزوش رو داشتی برسی! از همین لحظه ما کنارتیم تا باهم به هدفت برسیم.

1- به آرامی وزن کم کنید: اگر به سرعت وزن کم کنید و سراغ رژیم های تک غذایی و سریع بروید مطمئنا پوستتان آویزان خواهد شد. پس توجه داشته باشید که تنها نیم تا یک کیلو در هفته وزن کم کنید. بیشتر از این مقدار کاهش وزن سبب از دست رفتن قابلیت ارتجاعی پوست می شود.
2- به اندازه آب بنوشید: آب سبب رطوبت پوست می شود و سموم را از بدن دفع می کند. پس روزانه 8 لیوان یا بیشتر آب بنوشید.
3- ورزش را انجام دهید: انجام ورزش در کنار رژیم غذایی از تحلیل رفتن ماهیچه ها جلوگیری می کند در نتیجه دچار شل شدگی در پوست نمی شوید. انتخاب شنا با مرطوب نگاه داشتن پوستتان شما را به هدف تان بدون نگرانی نزدیک می کند.
دکتر کرمانی در این ویدئو نیز راهکارهایی را برای جلوگیری از شل شدن پوست در رژیم به شما آموزش می دهد، توصیه می کنم حتما ببینید.

آیا شما هم در طول رژیم دچار شل شدگی پوست شدید؟ چه کار کردید؟ در کامنت بنویسید.

5 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
-sepideh 1403/01/15

ببخشید من دیسک دارم ورزش به هیچ عنوان نمی تونم بکنم ،سابقه تمرینم هم زیاده ولی تا چندسال دکتر برام ممنوع کرده ،کاهش وزن از ۸۰به ۶۰پویت رو شل میکنه

کارشناس به اندام 1403/01/16

عزیزم کاهش وزن روی پوست تاثیر داره البته به ژنتیک بستگی داره کاهش هر چقدر سریعتر باشه پوست اسیب بیشتری رو میبینه

- 1402/08/15

من استرس اینو دارم اگه ورزش کنم بدنم ماهیچه می‌سازه و اصلا نمیخوام این اتفاق بیوفته میخوام فقط لاغر بشم بدون ماهیچه سازی فراوان

کارشناس به اندام 1402/08/16

عزیزم ورزش درکنار تغذیه خوب به حفظ وتقویت عضلات کمک میکنه

-مسلم 1402/03/05

اگر پوستمان شل شده باشه چی؟

کارشناس به اندام 1402/03/06

عزیزم ورزش هوازی درکنار قدرتی رو باید انجام بدین تغذیه خوبی هم باشه زمان نیاز هست تا تغییر خوبی رو شاهد باشید