کاهش وزن 23 کیلو گرم تنها با خواندن مقالات سایت

  خانم اسدی یکی از افرادی هستند که توانستند تنها توسط خواندن مقالات سایت، 23 کیلو گرم کاهش وزن داشته باشند. طی مکاتبه ای که با آقای دکتر کرمانی داشتند، ضمن تشکر از آقای دکتر، شرحی از روند لاغری خود بیان کردند که نشان از اراده قوی ایشان دارد. تصمیم گرفتیم برای اینکه کاربران سایت […]

کاهش وزن 23 کیلو گرم تنها با خواندن مقالات سایت - 4 - - اخبار
4.3 از 5

زمان مطالعه 8 دقیقه

تعداد بازدید 34942

تاریخ انتشار

 

خانم اسدی یکی از افرادی هستند که توانستند تنها توسط خواندن مقالات سایت، 23 کیلو گرم کاهش وزن داشته باشند. طی مکاتبه ای که با آقای دکتر کرمانی داشتند، ضمن تشکر از آقای دکتر، شرحی از روند لاغری خود بیان کردند که نشان از اراده قوی ایشان دارد. تصمیم گرفتیم برای اینکه کاربران سایت دکتر کرمانی نیز با روند کاهش وزن خانم اسدی آشنا شوند، متن نامه را همراه با تصاویری که ایشان برایمان ارسال کردند در سایت قرار دهیم.

کاهش وزن 23 کیلو گرم تنها با خواندن مقالات سایت - 6 - - اخبار

خانم: اسدی قد : 157 سانتی متر
زمان شروع رژیم : 24 دی 1390 : وزن 87 کیلوگرم 4فروردین 1392 : وزن 64 کیلوگرم

خیلی چاق شدم بودم لباس هایم تنگ شده بود. مجبور بودم لباس های گشاد بپوشم. به زحمت می توانستم چند قدم پیاده روی کنم و خیلی سریع به نفس نفس می افتادم و هنگام راه رفتن احساس می کردم وزنه 200 کیلوگرمی با خود حمل می کنم .
تمسخر و نگاه های معنی دار اطرافیانم بینهایت اذیتم می کرد. از خودم و خوردن بی حد و اندازه خودم به ستوه آمده بودم. تازه ازدواج کرده بودم و خجالت میکشیدم با شوهرم بیرون برم و قدم بزنم، چون او قدم بلند و خوشتیپ و لاغر اندام بود و این ناهماهنگی موجب جلب نظر و تمسخر اطرافیانم می شد.

تا اینکه خواهرم در همایش دکتر کرمانی در اصفهان شرکت کرد و حرف های دکتر را برای من عنوان کرد. فردای همان روز، نام دکتر را در اینترنت جستجو کردم و با سایت ایشان آشنا و با روش کالری دکتر آشنا شدم یعنی با ضرب وزن در عدد 20،اندازه کالری فردی که میخواهد لاغر شود، بدست می آید. کاهش وزن 23 کیلو گرم تنها با خواندن مقالات سایت - 8 - - اخبار
از 24 دی ماه 1390 با وزن 87 کیلوگرم تصمیم خود را گرفتم و رژیم را شروع کردم کالری غذاها و میوه جات و سبزیجات و شیرینی جات در سایت خود دکتر آمده بود آن ها را نیز پرینت گرفته و همیشه همراه خود داشتم. اگر کالری غذا یا شیرینی که میخواستم بخورم در لیست دکتر نبود به یاری جستجو در اینترنت پیدا می کردم و خیلی برایم محاسبه کالری جالب و جذاب بود و به خاطر انعطاف بالای این روش می توانستم هر نوع غذا و شیرینی و میوه ای میل کنم.
من عاشق پیتزا و شیرینی بودم و موقع چاقی یک و نیم عدد پیتزا رو به تنهایی می خوردم و با رژیم خودم را از این مواد غذایی محروم نکردم و تنها به اندازه کالری مورد نیاز استفاده می کردم. پیاده روی روزانه را چاشنی آن قرار دادم و دو ساعت بعد از پیاده روی جز آب چیز دیگری نمی خوردم و بعد از آن هم میل چندانی به خوردن غذا نداشتم .
خلاصه کیلو کیلو وزن کم می کردم و از شر چربی ها و وزن اضافی که داشتم خلاص می شدم و هر روز صبح اول به سایت دکتر سر می زدم و مطالب جدید را می خواندم و دستور کار خود قرار می دادم و در ایام عید 1391 نیز روش محاسبه کالری برای این ایام در سایت قرار داده شده بود که از آن استفاده نمودم .
تا عید 1392 که جشن عروسی من بود به ورزن 64 کیلوگرم رسیدم و راحت می توانستم هر لباسی که می خوام بپوشم و شاداب و سرحال ساعت ها پیاده روی داشته باشم.
اینقدر به روش کالری و پیاده روی، عادت کرده بودم که اگر روزی پیاده روی نمی کردم، فردای آن روز به جای یک ساعت، دو ساعت پیاده روی می کردم و اگر روزی کالری اضافه تر استفاده کرده بودم، از کالری روز بعد کسر می کردم و با این روش نه ریزش مو داشتم ،نه اعصابم خورد می شد و نه سرگیجه داشتم و خیلی خوشحال بودم که روش تازه و جدید در زندگی من جا باز کرده است.
زمانی که خیلی گرسنه می شدم خیار و گوجه و کاهو و کلم و سبزیجات استفاده می کردم.

من اکنون به خوردن شکر و خامه و موادی قندی علاقه ای ندارم و هنوز هم اگر روزی کالری غذایی را حساب نکنم، نمی توانم غذا بخورم و دچار عذاب وجدان می شوم. از شما دکتر عزیز بینهایت سپاسگزارم و میخواستم بگویم من فقط از روی سایت دکتر کرمانی، توانستم در طی حدود یک سال و دو ماه، 23 کیلوگرم وزن کم کنم و هنوز هم ادامه می دهم تا به وزن ایده آل 53 کیلوگرم برسم.

 

انسان اگر اراده کند به هرچه بخواهد دست پیدا می کند و به هرچه فکر کند، به همان دست می یابد. افکار ما زندگی ما را می سازد (آنتونی رابینز)

4.3 از 5
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
0محسنه محمدی 1401/09/08

سلام من سن۴۱ سال وزن ۸۵ قد۱۵۵ ویک زن یائسه هستم چه کار کنم که وزنم کم بشه

کارشناس به اندام 1401/09/27

سلام وقت بخیر .عزیزم برای کاهش وزن باید تغذیه مناسبی داشته باشید و از رژیمی استفاده کنید که اصولی و مناسب خودتون باشه با توجه به شرایطی که دارید روند کاهش وزنتون کند پیش میره ولی اگه صبور باشید حتما وزن کم میکنید .رژیم دکتر کرمانی بارعایت همه استاندارد ها میتونه بهترین انتخابتون باشه .برای ثبت نام و دریافت این رژیم به این لینک مراجعه کنید .

0 1401/09/08

سلام من سن۴۱ سال وزن ۸۵ قد۱۵۵ ویک زن یائسه هستم چه کار کنم که وزنم کم بشه

کارشناس به اندام 1401/09/27

سلام وقت بخیر .عزیزم برای کاهش وزن باید تغذیه مناسبی داشته باشید و از رژیمی استفاده کنید که اصولی و مناسب خودتون باشه با توجه به شرایطی که دارید روند کاهش وزنتون کند پیش میره ولی اگه صبور باشید حتما وزن کم میکنید .رژیم دکتر کرمانی بارعایت همه استاندارد ها میتونه بهترین انتخابتون باشه .برای ثبت نام و دریافت این رژیم به این لینک مراجعه کنید .

ناشناس 1400/04/29

سلام من ۱۲ سالمه وزنم ۶۸ قدم ۱۵۴ سانتی متر هست من ارزو دارم ۴۲ کیلو بشم چکار کنم

کارشناس به اندام 1400/05/10

سلام دوست خوبم برای کاهش وزن باید مصرف نان و برنج و شیرینیجات و تنقلات ناسالم رو کم کن و ورزش و پیاده روی باش

الیا 1400/04/07

سلام من دختر 12ساله هستم اضافه وزن دارم خیلی هم اراده می کنم که لاغر بشم ولی نمی تونم میشه بهمون بگین چکار کنم ممنون

کارشناس به اندام 1400/04/19

سلام دوست عزیز برای دریافت رژیم کاهش وزن دکتر کرمانی به این لینک مراجعه کنید

ضحا 1400/04/04

عالی وزن کم کرده

پریا 1399/12/25

سلام من ۱۴ سالمه وزنم ۷۵ و قدم ۱۶۱ چی کار کنم لاغر شم

کارشناس به اندام 1400/02/01

سلام دوست عزیز دوست خوبم هر فردی برای کاهش وزن نیاز به رژیمی منحصر به فرد خودش داره، رژیمی که بر اساس سن، وزن، قد، جنسیت، سطح فعالیت و بیماری هاش تعریف شده باشه. خوشبختانه در رژیم دکتر کرمانی این فاکتورها در نظر گرفته شده و رژیمی مختص به هر فرد بهش داده می شه. به علاوه پیگیری پشتیبان ها و دادن انگیزه به افراد در طول رژیم، باعث پایبندی بیشترشون به روند کاهش وزن می شه. برای ثبت نام روی صفحه ثبت نام رژیم کاهش وزن کلیک کنید.

محمدرضا 1399/04/08

سلام آقای دکتر من 13ساله م است و وزنم 63وقدم 166 است آیا من اضافه وزن دارم

کارشناس به اندام 1399/04/14

محمدرضای عزیز، برای اطلاع از وضعیت خودتون باید BMI بدنتون رو محاسبه کنید. BMI به شما کمک می کنه تا با وارد کردن اطلاعاتی مثل قد، وزن، سن، جنسیت و دور مچ از میزان اضافه وزنتون مطلع بشین. برای محاسبه ی BMI به این لینک مراجعه کنید.

م.ک خرداد ۱۳۹۹ 1399/03/16

باسلام خدمت دوستان و دکتر گرامی من هم فقط باروش محاسبه کالری ها یعنی وزنم ضربدر ۲۰ و روزی نیم ساعت پیاده روی که توی یکی از سمینارهای دکتر درسایتشون شنیدم تونستم در مدت یکماه ۴ کیلو کم کنم وهمینطور در دوران قرنطینه کرونا که همه بامشکل اضافه وزن روبرو بودن یک کیلو دیگه کم کردم وکلا همینقدر اضافه وزن داشتم که کم کردنش برام سخت بود درحال حاضر همه جور ماده غذایی میخورم ولی به اندازه، الان واقعا بااین روش نه حسرت خوردن چیزی به دلم میمونه وهم اینکه ازخوردن همه غذاها بدون عذاب وجدان لذت میبرم و این روش روبه خیلیها پیشنهاد میدم ولی باورشون نمیشه از دکتر و سایت پربارشون واقعا ممنونم

همتی هستم 1398/09/28

سلام آقای دکترمن قدم 158وزنم 86کیلو میخوام لاغرشم اما اراده ام خیلی ضعیفه گروه خونیم Aمثبت لطفا راهنماییم کنید دخترم هم قدش 163وزنش 69کیلو شکم وپهلو زیاد داره راهنمایی کنید لطفا

کارشناس به اندام 1398/10/07

سلام و روزتون بخیر. اینکه می فرمایید هم شما و هم دخترتون دچار اضافه وزن هستید نشون می ده که الگوهای غذایی و سبک زندگی شما در منزل سالم نیست. توصیه می کنم به عنوان مادر در هنگام تهیه ی غذا بیشتر دقت بفرمایید. غذاهای سالم و پروتئین دار مثل گوشت مرغ، ماهی و گوسفند رو جایگزین غذاهای چرب و گاها بی ارزش کنید. در کنار وعده های غذایی حتما سبزیجات میل کنید و با دخترتون ورزش کنید. در صورتی هم که تصمیم قطعی برای کاهش وزن رو گرفتید و فکر می کنید آمادگیش رو دارید، برای مشاوره خرید رژیم عدد 32143 رو به 90007025 ارسال کنید

شیری 1398/09/20

سلام اقای دکتر من وزنم هشتادپنج کیلوهست نوزاد هم شیر میدم شکمم خیلیدبزرگه قدم نظر زیاد بلنده ن زیاد کوتاه چقدر اضافه وزن دارم وزوز لاغر کنم ممنون اگه کمکم کنید

کارشناس به اندام 1398/09/23

سلام و روزتون بخیر. دوست عزیز برای اینکه مطلع شید چقدر اضافه وزن دارید باید قدتون رو دقیق بفرمایید. می تونید به این لینک مراجعه کنید و با وارد کردن اطلاعاتتون نسبت به اضافه وزنتون مطلع بشین.

بهجت 1398/08/16

سلام آقا دکتر من دوست دارم رژیم بگیرم قدم ۱۵۷ووزن ۸۳ کیلو چکار کنم لاغر بشم زانو درد گرفتم

کارشناس به اندام 1398/08/19

سلام و روز بخیر. بسیار عالی که تصمیم گرفتید برای سلامتی وزنتون رو کاهش بدین. جالبه بدونین که هر یک کیلو اضافه وزن 4 برابر به زانوها فشار وارد می کنه. برای مشاوره ی رایگان می تونید برای مشاوره خرید رژیم عدد 32143 رو به 90007025 ارسال کنید تا پشتیبان های ما با شما تماس بگیرن. سالم و پیروز باشید.

پریساهستم 1398/08/02

سلام آقای دکتر من ۸۰کیلودارم میخوام ۶۰کیلوباشم چیکارکنم

کارشناس به اندام 1398/08/14

سلام و روز بخیر. دوست عزیز برای کاهش وزن باید خودتون رو کاملا آماده کنید. یعنی تصمیم واقعی بگیرید و با اراده و همت شروع به گرفتن رژیم کنید. در کنار رژیم غذایی می تونید از یک ورزش منظم هم جهت کاهش وزن بهره بگیرید. اگر قصد مشاوره رایگان برای کاهش وزن و رژیم رو دارید، می تونیدبرای مشاوره خرید رژیم عدد 32143 رو به 90007025 ارسال کنید تا پشتیبان های ما با شما تماس بگیرن و شما رو راهنمایی کنن. موفق باشید.

معصومه 1398/04/14

سلام وخسته نباشید به تیم دکتر کرمانی من از رژیم دکتر کرمانی استفاده کردم ودارم ادامه میدم توی بارداریم 97بودم تا اخر شدم 104یعنی نزاشتن زیاد چاق بشم بعداز بارداری هم دارم ادمه میدم بچه ام بدنیا اومد 94کیلو شدم وباکمک رژیم دکتر کرمانی الان 86هستم که دارم ادامه میدم واقعا ادم خسته نمیشه خیلی تنوع توش هست ادم اصلا گرسنه نمیشه شاید سخت ترینش هفته اولش باشه اونم بخاطر اینکه حس میکنی باید محدود بشی بعدش تازه متوجه میشی محدودیتی نیس فقط کمتر شده

شیوا 1398/03/21

من 100کیلو وزنمه قدم کوتاه.میخوام ولی نمیشه لاغرشم از رژیم اقای دکتر کدمانی به منم یدین یا نمیدونم چیکار کنم.خلاصه کمک میخوام

نفس اقایی 1398/03/10

سلام نفس آقایی هستم من ۸۵ کیلو هستم با مشکل قلب که بلون زدم میخوام لاعر بشم لطفا کمک کنید

کارشناس به اندام 1398/03/11

" rel="noopener" target="_blank">مشاوره یا دریافت رژیم

معصومه شریفی 1398/02/29

سلام من میخواهم وزن خود را کم کنم ۸۶ کیلو وزن دارم

الهام 1397/12/10

دلم میخاد رژیم بگیرم ولی اراده ندارم

کارشناس به اندام 1397/12/11

یک سری مقاله و فیلم در رابطه با انگیزه و اراده در بخش ویدیو های سایت هست تماشا کنید. در رابطه با مشکل اراده با مشاورین ما صحبت کنید