درخواست کمک زنی که دچار بی اشتهایی شد

درخواست کمک زنی که دچار بی اشتهایی شد ریچل فرخ 37 ساله، تقریبا 18 کیلو وزن دارد و بیش از 10 سال است که از بی اشتهایی شدید رنج می برد. او پس از قرار دادن یک ویدئو با موضوع درخواست کمک در شبکه ی YouTube توانست پول مورد نیاز خود برای درمان را دریافت […]

امتیاز کاربرها

زمان مطالعه 7 دقیقه

تعداد بازدید 3613

تاریخ انتشار

درخواست کمک زنی که دچار بی اشتهایی شد

درخواست کمک زنی که دچار بی اشتهایی شد_رژیم لاغری_سلامتی

ریچل فرخ 37 ساله، تقریبا 18 کیلو وزن دارد و بیش از 10 سال است که از بی اشتهایی شدید رنج می برد.
او پس از قرار دادن یک ویدئو با موضوع درخواست کمک در شبکه ی YouTube توانست پول مورد نیاز خود برای درمان را دریافت کند. خانم فرخ و همسرش رود ادموندسون، صفحه ای را برای درخواست کمک در زمینه مبارزه با بیماری اش ایجاد کرده اند و تا به حال 120.000 دلار دریافت کرده اند.
خانم فرخ می گوید بعد از اینکه تمام گزینه ها را امتحان کرده و نا امید شده است دست به دامان شبکه های اجتماعی شده. در فیلمی که از او در یوتیوب پخش شد با صدایی بسیار ضعیف می گوید: من ریچل هستم، به کمک شما احتیاج دارم. برای نجات پیدا کردن – و من تنها کسی نیستم که درخواست کمک کرده – به کمک شما نیاز دارم. و سپس به لینکی اشاره می کند که بازدید کنندگان می توانند از آن راه کمکش کنند ( هر نوع کمکی ).
ادموندسون همسر ریچل در پیجی که ساخته اند نوشته است بیمارستان درمان همسرش را قبول نکرده چون به حداقل وزن مورد نیاز نرسیده است. بعد از یک دوره ی 10 ساله ریچل نیازمند دریافت خون است و از مشکلاتی چون لخته شدن خون، مشکل قلبی، و نارسایی کبد و کلیه رنج می برد. او در موقعیت اورژانسی قرار دارد و اگر کاری نکنیم روزهای باقی مانده از عمرش به شماره می افتد.آنها امیدوارند بتوانند پول مورد نیاز برای درمان در مرکز اختلالات تغذیه ای را جمع آوری کنند.
خانم فرخ می گوید: پزشکم از من خواسته اینجا ( کالیفرنیا ) بمانم و تجهیزات بیمارستانی را به خانه ام بیاورند. من در خانه یک پزشک، یک پرستار، یک درمانشناس و دیگر متخصصان را در کنار خود دارم که به درمانم کمک می کنند.
پزشک اختلال تغذیه ام همه اینها را برای من آماده کرده است. همچنین از آنجا که او فکر میکند سفر برای درمان برایم مناسب نیست تجهیزات اضافی نیز در اختیارم قرار داده. ما در تلاشیم که به نقطه ای برسم تا بتوانم به مرکز درمانی در دنور بروم.

درخواست کمک زنی که دچار بی اشتهایی شد_رژیم لاغری_سلامتی

دکتر تیم والش متخصص اختلالات تغذیه ای در نیویورک می گوید: معمولا تغذیه مجدد تاثیر گذار است، اما برای شخصی که بسیار مریض است این کار باید در مرکزی با تجربه بالا انجام شود.
درمان بی اشتهایی ودرمان روانی افرادی که از آناروکسی شدید رنج می برند بسیار مهم است و باید خیلی سریع انجام شود. در درمان، ابتدا باید کالری دریافتی افزایش پیدا کند، این کار باید خیلی آرام و با احتیاط انجام شود، تا بیمار دچار عوارضی که ممکن است در طول تغذیه مجدد اتفاق بیوفتد نشود.یکی از این عوارض مربوط به قلب است مانند نارسایی قلبی که بسیار خطرناک است.
خانم فرخ می گوید او مقدار کالری دریافتی خود را کم کم بیشتر کرده – حتی 25 کالری در روز. او می گوید: چیزی که مردم در مورد من درک نمی کنند این است که من برای مثال نمی توانم یک چیز برگر بخورم چون ممکن است من را بکشد. ما درمان را شروع کردیم و خوب پیش می رود، من هم مانند هر شخص دیگری روزهای خوب و روزهای بد دارم. چیزی که در حال حاضر من را سرپا نگه داشته و باعث انگیزه ام می شود حمایتی است که از طرف دیگران دریافت می کنم.
خانم فرخ می گوید: میدانم زمان زیادی ندارم و بدون پول و حمایتی که میشوم این مبارزه را میبازم.

کاری از گروه ترجمه به اندام ( دکتر کرمانی )

امتیاز کاربرها
    به اشتراک بگذارید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نظرات شما
زهراشمس 1397/11/12

این ازکجادرشده مثلامی خواسته لاغرشه ای خاک توسرش کنن این ازنی قلیون هم لاغرتره که

زهراشمس 1397/11/12

خاک برسرام این دیگه کیه